Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירי איטום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כול אני אומר מראש אין לי קשרים ולא כלום עם סאונד אף איקס החנות של אריאל ( POKO )

זה המחירים שקיבלתי מהם לגבי איטום 2 דלתות

קיט אוריגינל - 330 שקל

קיט אקסטרים - 550 שקל

עבודה -

 

לפי מה אני הבנתי התקנה של קיט אוריגינל כולל הכול ב 550 שקל זה ממש ממש זול !

יש הרבה מקומות שקשה לסמוך על העבודה שלהם פה אני בטוח שלא היה בעיה כי נסיון בזה כבר יש להם (כול הרכב שלהם של התצוגה ! ) ובקיצור מה שאני אומר פה שלכול מי שיש 550 שקל פנוים למערכת או פשוט לא יודע מה הוא עושה שהוא לא הולך על זה !

ברגע שיש לי כסף ( לא יודע מתי זה יהיה ! ) אני הולך על זה !

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב אז ככה אתמול טיילתי לי בEBAY ומצאתי קיט של דנמאייט אקסטרים לכול האוטו יענו 36CBF או משהוא כזה ב115 דולר כולל מישלוח ... חשבתי לעצמי את עלות היבוא וזה יעלה עוד 70-90 דולר.

 

אם מחיר של 200-210 דולר זה שווה ביותר לקיט לכול האוטו!! לדעתי לא כולם פה יתחילו לאטום את כול האוטו (ריצפה,גג וכו) אז חשבתי אפשר לארגן זוג אנשים כול אחד זורקק 400 שקל ושהחבילה מגיעה מחלקים לחצי ומקבלים שכול אחד לוקח לעצמו 18CF (לא זוכר בידיוק) וזה יספיק לו לדלתות ולתא מיטען אם אני לא טועה כי אני לא מבין במידות האלה

 

כמה זה במטרים?

פורסם

וואי סורי שחכתי לרשום מחיר של עבודה זה 200 שקל

 

עדיין זה ממש זול לקיט כולל עבודה ב 550 שקל !

200 שקל לעבודה איכותית זה ממש ממש לא הרבה !!!

והמחיר של קיט גם זול

 

אדי

עבודה של כול זה תעלה כ 400 שקל לפחות

בקשר למחיר כמו שאתה רואה מה הוא רשם

פורסם

אני לא מדבר על עבודה כי אני כבר יסתדר אני פשוט אומר שלפי מה שכתבתי פה אתה יכול לאטום ב400 שקל חצי מכונית..

 

יש מבין?

פורסם

כשדיברו על זה פעם בפורום אמרו שקיט דיינמאט ל2 דלתות* 2 (בשביל אטימה יסודית) + עבודה זה 1200 שקל... 200 שקל על אטימה של שתי דלתות, אם זה באמת נכון זה מחיר נמוך מאוד

פורסם
טוב אז ככה אתמול טיילתי לי בEBAY ומצאתי קיט של דנמאייט אקסטרים לכול האוטו יענו 36CBF או משהוא כזה ב115 דולר כולל מישלוח ... חשבתי לעצמי את עלות היבוא וזה יעלה עוד 70-90 דולר.

 

אם מחיר של 200-210 דולר זה שווה ביותר לקיט לכול האוטו!! לדעתי לא כולם פה יתחילו לאטום את כול האוטו (ריצפה,גג וכו) אז חשבתי אפשר לארגן זוג אנשים כול אחד זורקק 400 שקל ושהחבילה מגיעה מחלקים לחצי ומקבלים שכול אחד לוקח לעצמו 18CF (לא זוכר בידיוק) וזה יספיק לו לדלתות ולתא מיטען אם אני לא טועה כי אני לא מבין במידות האלה

 

כמה זה במטרים?

אדי קח בחשבון מספר דברים:

א-36 SQF הספיקו לי לשתי דלתות וחצי תא מטען,כך ש-18 יספיק לך רק לדלתות ,קיט הדלתות מכיל 12 SQF אך לטעמי זה אינו מספיק לאיטום הדלתות כפי שצריך...

ב-קח בחשבון שהקיטים שנמכרים ב-EBAY בחלקם הם סטוקים משנים קודמות ויש לזה משמעות לטיב החומר,כשלקחתי את כל הנתונים הלל בחשבון הגעתי למסקנה שזה לא משתלם להזמין את ה-BULK שלהערכתי עולה בארץ כ-1100-1200 שח

בכל מקרה הייבוא לטעמי אינו כדאי

פורסם
כשדיברו על זה פעם בפורום אמרו שקיט דיינמאט ל2 דלתות* 2 (בשביל אטימה יסודית) + עבודה זה 1200 שקל... 200 שקל על אטימה של שתי דלתות, אם זה באמת נכון זה מחיר נמוך מאוד
זה בדיוק מה שאני אומר 550 כולל הכול

אז רגע יש מצב שאני אוטם את הדלתות שלי ברכב 550 שקל?
כן ! זה בדיוק מה שארמתי איטום דלתות כולל הכול 550 ושוב זאת חנות טובה עם נסיון !

ונסיון זה חשוב מישהו כבר רשם פה שאטמו לו והכול ירד אחרי זה !

 

פוקו מנהל ת'חנות SOUNF FX????
אריאל ( פוקו ) הוא בעל החנות...
פורסם

חבל על הזמן אני לא ידעתי שהקיט + התקנה שווה 550 טוב באמת שווה לקפוץ ולשמוע רכב שהם אטמו...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

כן...אני קניתי מהם רמקולים ב 350 שקל והם עוד חדשים ויש לי את הקופסא והכול אז שלחתי לפוקו הודעה אם אני יחזיר אותם והוא יתן לי זיכוי אני ילך לעשות אצלהם איטום למה אין לי שקל על הנשמה עכשיו...

פורסם

עדיף לך באמת לעשות ככה, למה צריך רמקול אחורי??

 

אלא אם כן כמו בסיאט, הוא עובד רק במצב DVD.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

כי חברה שלי כול הזמן מתלוננת לי שהיא לא שומעת מאחורה צלילים רק בומים !

אני רוב הזמן שומע מזרחית וזה לא יפה יותר מידי באס אז אחרי שהוספתי אחוריים ( למרות שהם לא מוגברים ) שומעים יותר יפה מאחורה ....

אבל כן אני מעדיף איטום על זה נראה מה אריאל יגיד


×
×
  • תוכן חדש...