Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזה שנה הרכב? איך הותקנו הרמקולים?. ב 500 ש"ח ההתקנה לא תהיה ברמה טובה. לא משנה כמה עלו הרכיבים, כדאי להשקיע בהתקנה איכותית.

 

הרכב שנת 2004. מה עלות של התקנה "איכותית"?

סה"כ מה שהבן אדם עושה - מעביר כבל מהמצבר למגבר, מנתק רמקולים מהמערכת המקורית מחבר למגבר, מעביר RCA למגבר מערכת. לא נשמע לי כמו עבודה שעלותה 1000 ש"ח

פורסם

500 שקל רק על ההתקנה או על ההתקנה והחיווט יחד?

 

העבודה הזאת ממש לא פשוטה והיא מסובכת, במיוחד באיביזה.

זאת עבודה של כמה שעות טובות.

 

המתקין צריך לפרק לך חצי רכב, לסלול לך כבל מהמצבר למגבר, 1/2 כבלי rca מהמערכת למגבר, חוטי רמקולים מהרמקולים למגבר, כבל מינוס מהמגבר לאיזשהי נקודה. רק זה לוקח כמה שעות.

בנוסף לזה הוא צריך להתקין את המגבר (לחבר אותו לרכב).

 

כל החיווט הזה עולה כסף ושעות העבודה הרבות גם עולות כסף, חמש מאות שקל גם להתקנה וגם לחיווט נשמע לי מחיר נמוך מדי.

פורסם

500 ש"ח לחיווט 8 GAUGE איכותי + התקנת מערכת, זה מחיר נורמאלי, לא נמוך מידי ולא גבוה.

אין ספק שב-1000 ש"ח תוכל ללכת למתקין ברמה יותר גבוה ויותר מקצועי, אבל המערכת שלך לא בליגת העל ככה שהתקנה ב500 ש"ח תיהיה בסדר

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חבל שרק ראיתי את ההודעה שלך עכשיו אבל עשית עבודה ממש טובה!

התקדמות בפרוייקט, אתמול הותקן סוף סוף מגבר infinity 475a, מגבר מאוד חזק, הקידמיים סוף סוף נפתחו לי והצליל מאוזן ברכב למרות שהמגבר בקושי מכוון לתת רבע מהכוח שלו,

רק הקידמיים חוברו למגבר בגלל הדומיננטיות של האחוריים. מה שנשאר זה לעשות כיוונים אחרונים למגבר וכיוונים במערכת. לבנתיים מאוד מרוצה מהתוצאות.

בעתיד אשכול סאב למרות שלא כל כך רוצה לוותר על כל המקום בתא המטען.

×
×
  • תוכן חדש...