Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יהיה מענין לשמוע את המידבאס הזה בהשוואה לשלי.

רק חבל שהם מחוברים ללווייתן, אני אישית לא מתחבר למגבר הזה באופן אבסולוטי.

 

אני זוכר ששמעתי אותם אצל אליקו והם היו מאוד אגרסיביים.

עם מגבר ברמה גבוהה הם אמורים להיות יותר חזקים מהדאבל 8 שלי.

 

אני חושב שאתה דווקא תהנה מהמערכת שלי.

דאבל 8 בדלתות עם p99 ומגבר אולד-סקול אמריקאי יש תוצאה מספקת עד שאני יוסיף מידים.

 

אוהד

 

ברור שאני משוחד מאוד כן? אבל בכל מקרה גם אם אתה מתחבר ללוויתן או לא - מדובר כאן על וופרים, תחום שבו קלאס D (גם אם היה מדובר במגבר קלאס D שעובד בצורה הרגילה ולא בשיטה החדשה שבה הלוויתן משתמש) עדיין לא מהווה הפרעה גדולה במיוחד - ובייחוד במגבר כמו לוויתן, זה לא אמור להיות שמיע.

 

תשפוט את התוצאה אחרי שתשמע אותה - סה"כ לווייתן 3 - הוא מוציא למעלה מ200 וואט לערוץ - אני חושב שאתה ורבים אחרים תהיו מאוד מופתעים - לטובה.

 

אם הוא יותר חזק מהדאבל 8 שלך? נכון שהסיז הם עדינים מאוד - אבל בכל זאת, יש לך שם דאבל 8 אינטש לעומת 9 אינטש בודד - תן לעצמך קצת קרדיט.

 

זה שמקודם ירדתי עליך על איזו שטות עם הקוטרים לא אומר שאני לא עוקב אחרי העבודה שלך על הרכב הנוכחי ונהנה מאוד לראות את התוצאות - אני מבין שגם מאוד אוהבים את התוצאה בפועל.

 

 

 

ראם

 

שאפו! כל הכבוד - אמנם הגימור, בוא לא נדבר על נושא כאוב כל כך :) אבל בסופו של יום מדובר בקוסמטיקה.

 

אני שמח שהחלטת ללכת על הלוויתן ואני בטוח שאתה לא תצטער על הבחירה הזו.

 

בחירת הרמקולים היא פנטסטית - הCDM עד היום הוא המידריינג' האהוב עליי, תאמין או לא.

 

הפיקולו - מצטער, NOT MY CUP OF TEA ANYMORE אבל טוויטר מטמטם לכל הדיעות.

 

והוופרים - תשמע, צריך ביצים להתקין דבר כזה בדלת.

 

ולגבי יחידת הראש - אני מבין שהנוכחית דאבל דין? - תחשוב טוב לפני שאתה רץ להשקיע כל טיפת הגיון שלך באיכות על מערכת סינגל דין לעומת מערכת דאבל דין נוחה ופרקטית.

 

לא כל בחירה שאני עושה למשל, קשורה לאיכות - הבחירה של הלוויתן אצלי למשל, היתה הרבה יותר קשורה לכל דבר אחר חוץ מאודיו - והוא נתן לי הפתעה לפנים גם בתחום הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה מתכוון לזה שאני אמור לשים איזשהו חוצץ בתוך הפח? ז״א בין החלק הפנימי של הפח לבין החלק החיצוני ?

פורסם

חייב להודות שאיבדתי אותך בשאלה הזאת. מה?

:-D

 

רק דיברתי על הגימור שהוא דורש עוד המון עבודה ובשבילי באופן אישי זה תמיד היה נושא כאוב ביותר - לא מסוגל, אין לי סבלנות לזה.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חייב להודות שאיבדתי אותך בשאלה הזאת. מה?

:-D

 

רק דיברתי על הגימור שהוא דורש עוד המון עבודה ובשבילי באופן אישי זה תמיד היה נושא כאוב ביותר - לא מסוגל, אין לי סבלנות לזה.

 

 

 

Srool רשם בהודעה הקודמת לגבי ההעינות של הרמקולים, לגרום להם לנגן רק לחלק מחלל הדלת השאלה הופנתה אליו.

 

אדי משמח אותי מאוד לשמוע תגובת חיובית ממך :), לגבי הגימור בקורות לא יצא משהו, בדלתות אני מאמין שאני יגיע לתוצאה טובה יותר.

אני לא ממהר לקנות את ה p99, מבחינת נוחות הדאבל דין מאוד נוח, הבעיה שם באיכות הצליל ובכיוונים, משהו בגבוהים חסר וזה בהשוואה לרכב של בני שאצלו מותקנים פיקולו על p80rs.

פורסם

תעשה סקר על יחידות דאבל דין עם סיגנל טוב - אולי עדיף להשקיע בתחום הזה.



 

בכל מקרה - אני לא מסוגל יותר לחזור לשום דבר שיש לו פחות גמישות מטאבלט או פיסי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני בספק אם אפשר למצוא דאבל דין באיכות של ה p99

 

ואדי אצלי בנתיים הוופרים לא מנוצלים,

ברגע שיהיה מיד ואיטום אז החגיגה תתחיל!

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

לא אמרתי שזה יהיה קל אבל גם לא אמרתי שהוא ימצא דאבל דין איכותי כמו הP99 אלא פשוט אמרתי שבעיניי העדיפות לפרקטיות היא גדולה יותר מהקרבה של כל נוחות אפשרית בשביל לקבל סיגנל כמה שיותר נקי.



 

ולגבי איכות האות - זו גם חתיכת תיבת פנדורה שאם אני אפתח אותה כאן, השרשור הזה יהרס על עוד מריבה מיותרת וזה לא הנושא, אז פשוט אמנע מללכת לשם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ראם- עבודה יפה! ותקן אותי אם אני טועה-

אבל אתה אחד מהבודדים בארץ שיש להם לווייתן MK3?

היו 2 שפרסמו את הלווייתן שלהם יד שניה כMK2 אבל בסוף התברר שמדובר בMK1 מהסדרה הראשונה...

פורסם

אדי אני לא הכי מבין את הפרקטיות בדאבל דינים למינהם, פרט למכשירים שיודעים לעשות mirror מושלם עם הסמארטפון (appradio+android),כל השאר סובלים מאיטיות מעצבנת וזה רק בנוגע לפרקטיות.

 

בעניין האיכות שלהם, אפילו מהסדרה הגבוהה של אלפיין, עם פוקל אוטופיה לא התלהבתי.

 

ופרויקטים כמו שאתה עושה עכשיו עם הטאבלט דיי מעלימים את הצורך ב carpc.

 

בכל אופן, עדיין לא יצא לי לי ליפול מהרגליים ממערכת שכוללת דאבל דין, ושמעתי כמה מאד מושקעות, זה אף פעם לא היה זה, מה שכן באמת אהבתי והיה קרוב זה טאבלט שמחובר ל h800.

SCANSPEAK

פורסם

ודאבל דין עם יציאה אופטית? היום כבר ניתן למצוא קצת יותר כאלו בשוק.



 

בכל מקרה אם חשקה נפשו של פותח השרשור בP99 אז זה מה שהוא צריך לעשות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי זה לא עניין היציאה, לדעתי (דעה אישית), הדגש הגדול שניתן בתיכנון דאבל דין הוא על הממשק, יכולות מולטמידה (לסרטים וכו'), התממשקות מול עזרים חיצוניים (סמאטרטפון, מצלמות), ופחות התעקשות על איכות שמע.

 

אם וכאשר יהיה דאבל דין שעומד באמות המידה (מבחינת אודיו) של הפיוניר p99 או 80prs, ויכול לעשות מירור, הוא בטח יהיה במחיר לא שפוי, בהחלט הייתי רוצה כזה.

SCANSPEAK

פורסם

אז אני יכול למכור לך רעיון שבעקרון מוכן אצלי כבר בשלוף

 

CARPC בתוך מארז BBX-1 שזה בעצם מארז דאבל דין ללוח מיני ITX ומסך ליליפוט EBY701 שבמקרה יש לי

 

הספק שם אמור להיות M3 אבל עם קצת תושייה ותכנון - M4 על ספייסרים ואתה מסודר.

 

התכנון שלי היה לקנות רכב שהמארז הזה נכנס בו בקלות - ואז הגיעה האישה והטילה את הוטו שלה :-D

 

:? שומר את המארז הזה בכל זאת כי אני יודע שאני רוצה לשמור לי את האופציה של הCARPC - לא שווה למכור אותו, מה שהשקעתי לעומת מה שאקבל - עדיף פשוט לשמור אותו בשלוף.

 

עוד נקודת מחשב לפותח השרשור.

 

ולמי שממש רוצה להתפרע קצת על לינוקס - ראספברי פיי יכול להיות פרוייקט מאוד מעניין

 

http://www.amazon.com/Raspberry-Ultimate-Includes-Essential-Accessories/dp/B00CXACPN0/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1376490220&sr=8-5&keywords=raspberry

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

MDSP - נשמע לי מוכר

:wink:

 

אני יכול להראות לך פרוייקט של מישהו שבנה מיני (מיני קופר) מחדש ושילב בתצוגה המקורית שלה ראספברי פיי ביחד עם ארדואינו ומשהו שהוא קרא לו פראנקןDAC שבנוי מאיזה חמישה DACים וMDSP

 

אתה מביא ארבע סלטות וקונה שנורקל אחרי שאתה רואה את הבלוג שלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני אומר לך הם חייבים שם בmdsp לשלב שליטה דרך אנדואיד/ ios , זה יכול להיות פגז, פה אני כבר יחליף את ה hu "הסטנדרטי".

 

את המתחרה של ארדואינו, אני מכיר מאד מקרוב (בייסיק סטאמפ), אני לא רואה את השילוב שלו במערכת אודיו, אבל אני לא אהיה מופתע, עם הייצורים האלו אין גבול, המגבלה היחידה היא הדמיון של היוצר.

ושאני חושב על זה, קרוס, ו ta (שזה בעצם שליטה על פאזה), זה בשורה התחתונה עניין של להלביש פונקציית תמסורת על כניסה, לא סיפור, אבל יצטרך כמה יחידות עיבוד בשביל כמה יציאות, וזה בזבוז. אבל אפשרי מאד (ויקר).

 

תוסיף קישור.

SCANSPEAK


×
×
  • תוכן חדש...