Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
amba28 - ..

omar87 - האיביזה היא אכן אחת האופציות המובילות... עם זאת לצערי זה כנראה לא יהיה באדום אלא בלבן #משעמם. :-D

 

לבן מלא בשוק ובכבישים וזה מאוד משעמם, אך מצד שני אתה חוסך 1500 ש"ח! אם הייתי חוזר בזמן הייתי קונה צבע לא שגרתי, כחול בהיר, אדום או צהוב. אגב באיביזה החדשה תקבלו, 4 ח"ח, מערכת מקורית עם שליטה מההגה, פנסי ערפל והרבה שטויות נוספות ביחס למתחרות. הרכב שלי היה יותר ערום ועלה 2000 ש"ח יותר לפני 1.5 שנים!

בהצלחה.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
מאכזב קצת... חוץ מאולי הריו, ההנחות האלה לא משמעותיות בכלל.

להבדיל מההנחה שנותנים על הניסן מיקרה (63,500), כאן זה לא נראה כאילו זה מצדיק רישום כיד שניה מליסינג...

 

 

 

עברה תקנה ב1 ביוני שרכב חדש מליסינג לא נרשם יד שנייה אלא יד 1 בדיוק כמו קנייה מסוכונות .

פורסם
עברה תקנה ב1 ביוני שרכב חדש מליסינג לא נרשם יד שנייה אלא יד 1 בדיוק כמו קנייה מסוכונות .

 

 

יכול להיות שהמחירים ישתנו אבל את זה צריך לבדוק ..

פורסם
עברה תקנה ב1 ביוני שרכב חדש מליסינג לא נרשם יד שנייה אלא יד 1 בדיוק כמו קנייה מסוכונות .

 

לא באמת מיושם.. אני מחפש כרגע רכב, דיברתי עם מספר סוכנויות ליסינג - כולם אמרו לי שאולי התקנה עברה.. אבל בשטח זה לא מיושם עדיין וכנראה גם לא יקרה בקרוב. אולי יש פה חברה שיודעים קצת יותר על העניין..

פורסם
לבן מלא בשוק ובכבישים וזה מאוד משעמם, אך מצד שני אתה חוסך 1500 ש"ח! אם הייתי חוזר בזמן הייתי קונה צבע לא שגרתי, כחול בהיר, אדום או צהוב.

 

מקבלים 1500 ש"ח הנחה על לבן, גם כאשר המחיר הוא מראש מחיר מבצע? כלומר אם היום מוכרים אותה ב-70,900 במבצע, אז לבנה תהיה 69,400?

אם זה היה בשבילי, יש מצב שבאמת הייתי קונה צבע קצת יותר מעניין. בהתחשב בזה שזה בשביל אמא שלי, שיותר קרובה לגיל 60 מאשר ל-50, הצבעים המשוגעים קצת פחות רלוונטיים. :)

×
×
  • תוכן חדש...