Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

התחדשתי לא מזמן בסיאט מי.

בעיקרון אני מאוד אוהב את הרכב ואת המראה החיצוני שלו, אבל מעניין אותי לדעת מה אפשר לעשות לו מבחינת

קוסמטיקה ודברים חיצוניים שיתרמו למראה שלו.

כרגע זה רק בשלב הדיבורים והתעניינות באופציות שקיימות לרכב.

מצורפות תמונות שלו, אתם מוזמנים לשתף ברעיונות מה אפשר לעשות:

Mii1.jpg

Mii2.jpg

פורסם

מכונית חמודה ונאה. לא הייתי עושה כלום.

שומר עליה נקיה.

זה הזמן להגן עליה בווקס או אוטם איכותיים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

עזוב שיפור מראה חיצנוי, תחשוב שיפור מראה הברק!

אין יותר צדיק ממי שעושה פלסטלינה עדינה ואוטם צבע על רכב חדש מהסוכנות, כך הצבע יאריך ימים!!

תעניין קצת בפורום ותרקרא על פלסטלינה ואוטם צבע, יש מידע בכמויות

פורסם

הייתי מוסיף מגני רוח וזהו,המגנזיום מאוד יפה,והמדבקה מוסיפה הרבה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתי לוקח אותו לדיטיילר מקצועי מבקש ממנו שינקה כמו שצריך וישים 2 שכבות של האוטם הכי חזק שיש לו. (גם על הגאנטים!)

אני מדבר על אוטם בסגנון opti coat וחבריו. לאחר מכן הייתי קונה קופסה של ווקס קשה עם אחוז נחמד של קארנובה

ומפנק את הרכב אחת לחודשיים שלושה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

אתה בפורום של מומחי דייטלינג, אז נקיון רציני קודם כל.

 

עכשיו, הייתי שם מראות ניקל, לוחיות רישוי עם מסגרת ניקל וחלונות כהים.

 

וילון אחורי ייכנס מאחורה?נראה לי שלא, אבל שווה לנסות.

 

יש עוד דברים, אבל אני בן 20 אז כנראה שזה לא מעניין אותך:lol:.

פורסם

הייתי נמנע מפלסטלינה לפחות שנתיים. חבל על הסיכון של הסווירלס.

הכי חשוב קודם כל אם אין צינור לעבוד עם ONR, כפפה ומגבת ייבוש איכותיות, הדרך הכי טובה לשמור על הצבע.

פורסם

חבר'ה הבנתי עם עניין הדיטיילינג, אני אתן לזה מחשבה,

אבל התכוונתי יותר למראה חיצוני, לאו דווקא ניקל ומדבקות no fear או תוספות הזויות אחרות(רזמל :twisted: )

אלא משהו שיכול להוסיף ועדיין לא יתן לרכב מראה של בני דודים.

פורסם

הג׳אנטים נראים טוב, הרכב חדש.

לדעתי חלונות שחורים בצדדים האחוריים ומה ש kenworth כתב.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
הייתי לוקח אותו לדיטיילר מקצועי מבקש ממנו שינקה כמו שצריך וישים 2 שכבות של האוטם הכי חזק שיש לו. (גם על הגאנטים!)

אני מדבר על אוטם בסגנון opti coat וחבריו. לאחר מכן הייתי קונה קופסה של ווקס קשה עם אחוז נחמד של קארנובה

ומפנק את הרכב אחת לחודשיים שלושה.

 

זה אתה (בעצם אנחנו) בן אדם נורמלי יגיע ויברח אחרי שהוא ישמע את המחיר של הטיפול. (אולי בעצם אתה ואני היינו עושים את זה לבד אני מקווה שהבנת למה אני מתכוון)

 

פות"ש, להשאיר, כמובן שחובה שכבת הגנה (אוטם, ווקס, תעשה חיפוש יש הרבה מידע).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

תשמע - יש לרכב ג'אנטים מאוד יפים - אני אישית מעדיף מראה נקי ויפה ולא יותר מידי מצועצע, בעיקר לרכב כזה.

הדבר היחידי שהייתי יכול לחשוב עליו זה חלונות שחורים למאחורה - וגם אז אם אתה עושה תעשה 70% ועם הניילון שיש לו מראה מבריק (הוא שחור אבל כמו מראה), זה יוסיף לרכב לדעתי, מפה והלאה כל דבר חיצוני שתעשה יהיה לדעתי יותר מידי.

פורסם
זה אתה (בעצם אנחנו) בן אדם נורמלי יגיע ויברח אחרי שהוא ישמע את המחיר של הטיפול. (אולי בעצם אתה ואני היינו עושים את זה לבד אני מקווה שהבנת למה אני מתכוון)

 

פות"ש, להשאיר, כמובן שחובה שכבת הגנה (אוטם, ווקס, תעשה חיפוש יש הרבה מידע).

 

אם "בן אדם" נורמלי יבין את התועלת בטיפול כזה הוא לא יברח לשום מקום. המחיר שהוא משלם לשיעור פרטי לבן שלו ( 130 ש"ח לשעה שהיא בעצם 45 דק' זה מחיר הרבה יותר יקר, ) הכל יחסי ועל איכות משלמים. וגם אני הייתי מוכן לשים כסף לאיש מקצוע שיתן לי את הטיפול הטוב ביותר למרות שיש לי את היכולות לעשות זאת לבד.

 

בנוסף את המחיר המלחיץ הזה ראוי לחלק במספר חודשי ההגנה שהרכב מקבל ואז המשוואה מתאזנת.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

אני מסכים אתך לגמרי אבל אדם מן הישוב שלא ממש מעניין אותו הסרוויליס שיש על הרכב, ולא מעניין אותו שזה שומר על הצבע (כי הרי רכב זה פח שנועד להביא אותך ממקום למקום) ישמע 500 ש"ח (אני מאמין שזה הסכום, לא בדקתי אבל זה נראה לי הגיוני ואולי מעט אפילו) ירים גבה, הוא מבחינתו שהרכב יוצא מהשטיפה במכונה זה מדהים, כמו ביום שהוא יצא מהמפעל.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

קנוורת' עדיין אין לי ילדים :-D אפילו לא קרוב לכך.

בהנחה ואני עושה את זה לבד, כמה חומרי גלם לטיפול בסגנון סדר הגודל של מה שהמלצת אמורים לעלות? (אני מבין שיש זיל הזול ויש מוצרי פרימיום, בשבילי משהו נורמלי ולא יקר מדי)?

×
×
  • תוכן חדש...