Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיוון פרונט לאחר החלפת צמיגים?


Big Guy
שימו לב! השרשור הזה בן 4230 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן.

אני יודע שכל 10,000 ק"מ מומלץ להחליף את המיקום של הצמיגים האחוריים בקדמיים.

בפנצ'ריה שבה הייתי - נאמר לי שאחרי כל החלפה יש צורך באיזון גלגלים וכיוון פרונט.

 

עד כמה יש אמת בדבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן.

אני יודע שכל 10,000 ק"מ מומלץ להחליף את המיקום של הצמיגים האחוריים בקדמיים.

בפנצ'ריה שבה הייתי - נאמר לי שאחרי כל החלפה יש צורך באיזון גלגלים וכיוון פרונט.

 

עד כמה יש אמת בדבר?

איזון גלגלים בהחלט מומלץ אבל פרונט זה מיותר אין אין בלאי חריג בצמיגים או משיכה בהגה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה העלות של איזון...?

 

ועל מה בדיוק זה משפיע?

 

איזון גלגלים זה בעצם המשקולות ששימים בדפנות הגאנט לאחר שהצמיגאי מריץ את הגלגל על מכונה שנותנת לו אינדיקציה. כל צמיגאי אמור לבצע את זה כחלק מהתקנת צמיג חדש ו/או תיקון תקר. הרבה צמיגאים עצלנים מוותרים על האיזון אחרי תיקון תקר ומסמנים מראש עם גיר את מיקום הצמיג על הגאנט (ןאח"כ מחזירים למיקום המקורי). לא יודע אם שיטת הסימון עם הגיר באמת טובה אבל אני תמיד דורש איזון מחדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחליפים את הצמיגים בהצלבה וזה גם תלוי מה מצב הצמיגים.

 

לפי מה שאני יודע פעם היו מחליפים בהצלבה , מאז הבינו שזאת טעות ומחליפים קידמיים באחוריים .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני יודע פעם היו מחליפים בהצלבה , מאז הבינו שזאת טעות ומחליפים קידמיים באחוריים .

 

זה בדיוק מה שעשו לי במוסך - קדמי באחורי.

 

 

מישהו יודע מה העלות של איזון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר החליפו לך בין הצמיגים ואתה לא מרגיש רעידות ברכב בכלל ובהגה במהירות של מעל 90 קמ"ש בפרט אז אני לא מוצא סיבה לאזן גלגלים .

אם אתה בכל זאת מתעקש אז לדעתי זה אמור לעלות בסביבות 20-25 שקלים לצמיג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר החליפו לך בין הצמיגים ואתה לא מרגיש רעידות ברכב בכלל ובהגה במהירות של מעל 90 קמ"ש בפרט אז אני לא מוצא סיבה לאזן גלגלים .

אם אתה בכל זאת מתעקש אז לדעתי זה אמור לעלות בסביבות 20-25 שקלים לצמיג.

 

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני יודע פעם היו מחליפים בהצלבה , מאז הבינו שזאת טעות ומחליפים קידמיים באחוריים .

לא הבינו שום טעות כי לא היתה שום טעות

היו מחליפים בהצלבה לפני הרבה מאוד שנים שצמיגים היו דיאגולים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה יצרנים ממליצים על סבב 4 צמיגים סימטריים (ושאינם כיווניים) להעביר את הקדמיים לאחור ואת האחוריים להעביר בהצלבה לפנים.

מתי אין לשנות כיוון? אם הצמיג התגלגל עשרות אלפי ק"מ באותו כיוון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4230 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...