Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

אני יודע שכל 10,000 ק"מ מומלץ להחליף את המיקום של הצמיגים האחוריים בקדמיים.

בפנצ'ריה שבה הייתי - נאמר לי שאחרי כל החלפה יש צורך באיזון גלגלים וכיוון פרונט.

 

עד כמה יש אמת בדבר?

פורסם
אהלן.

אני יודע שכל 10,000 ק"מ מומלץ להחליף את המיקום של הצמיגים האחוריים בקדמיים.

בפנצ'ריה שבה הייתי - נאמר לי שאחרי כל החלפה יש צורך באיזון גלגלים וכיוון פרונט.

 

עד כמה יש אמת בדבר?

איזון גלגלים בהחלט מומלץ אבל פרונט זה מיותר אין אין בלאי חריג בצמיגים או משיכה בהגה

פורסם
איזון גלגלים בהחלט מומלץ אבל פרונט זה מיותר אין אין בלאי חריג בצמיגים או משיכה בהגה

 

מה העלות של איזון...?

 

ועל מה בדיוק זה משפיע?

פורסם
מה העלות של איזון...?

 

ועל מה בדיוק זה משפיע?

 

איזון גלגלים זה בעצם המשקולות ששימים בדפנות הגאנט לאחר שהצמיגאי מריץ את הגלגל על מכונה שנותנת לו אינדיקציה. כל צמיגאי אמור לבצע את זה כחלק מהתקנת צמיג חדש ו/או תיקון תקר. הרבה צמיגאים עצלנים מוותרים על האיזון אחרי תיקון תקר ומסמנים מראש עם גיר את מיקום הצמיג על הגאנט (ןאח"כ מחזירים למיקום המקורי). לא יודע אם שיטת הסימון עם הגיר באמת טובה אבל אני תמיד דורש איזון מחדש.

פורסם
מחליפים את הצמיגים בהצלבה וזה גם תלוי מה מצב הצמיגים.

 

לפי מה שאני יודע פעם היו מחליפים בהצלבה , מאז הבינו שזאת טעות ומחליפים קידמיים באחוריים .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
לפי מה שאני יודע פעם היו מחליפים בהצלבה , מאז הבינו שזאת טעות ומחליפים קידמיים באחוריים .

 

זה בדיוק מה שעשו לי במוסך - קדמי באחורי.

 

 

מישהו יודע מה העלות של איזון?

פורסם

אם כבר החליפו לך בין הצמיגים ואתה לא מרגיש רעידות ברכב בכלל ובהגה במהירות של מעל 90 קמ"ש בפרט אז אני לא מוצא סיבה לאזן גלגלים .

אם אתה בכל זאת מתעקש אז לדעתי זה אמור לעלות בסביבות 20-25 שקלים לצמיג.

פורסם
אם כבר החליפו לך בין הצמיגים ואתה לא מרגיש רעידות ברכב בכלל ובהגה במהירות של מעל 90 קמ"ש בפרט אז אני לא מוצא סיבה לאזן גלגלים .

אם אתה בכל זאת מתעקש אז לדעתי זה אמור לעלות בסביבות 20-25 שקלים לצמיג.

 

תודה רבה!

פורסם
לפי מה שאני יודע פעם היו מחליפים בהצלבה , מאז הבינו שזאת טעות ומחליפים קידמיים באחוריים .

לא הבינו שום טעות כי לא היתה שום טעות

היו מחליפים בהצלבה לפני הרבה מאוד שנים שצמיגים היו דיאגולים

פורסם

הרבה יצרנים ממליצים על סבב 4 צמיגים סימטריים (ושאינם כיווניים) להעביר את הקדמיים לאחור ואת האחוריים להעביר בהצלבה לפנים.

מתי אין לשנות כיוון? אם הצמיג התגלגל עשרות אלפי ק"מ באותו כיוון.

×
×
  • תוכן חדש...