Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שאני מייצע לך, אם אתה כבר רוצה לעשות משהו טוב, זה לבצע את הניקוי על הרכב עם חומרים של BG או כל חברה אחרת שנחשבת לטובה מאוד בתחום (יש גם את "וירט" שחלק מהמוסכים מאוד אוהבים). בנוסף, להחליף חיישן חמצן אם מדובר בחלק שעדיין מקורי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אין תרסיסים לניקוי מזרקים.

יש חומרים שמזריקים ישירות לאינג'קטורים בזמן פעולת המנוע. תוסף מרוכז.

 

ל BG יש את ה FUEL INJECTOR CLEANER שלהם (פחית שנראית כמו BG44K אבל עם הכיתוב הנ"ל)

ל WURTH יש גם תוספים מעולים לניקוי מערכת הדלק ברכב

ל LM יש גם תוספים אבל אין לי ניסיון עימם בתחום הספציפי הזה (של הזרקת החומר ישירות למערכת)

 

על מנת לבצע את הפעולה הזו אתה צריך מכשיר (או לבנות כזה) שיכיל משאבת דלק עם ווסת לחץ וצינור גמיש שיחבר לחליל מזרקים שלך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שוב, אם אתה באמת רוצה ניקיון יסודי וטוב, תזריק חומר ניקוי לחליל מזרקים.

ינקה את המזרקים, תא השריפה, שסתומי יניקה וחיישן חמצן.

 

אם הרכב באמת היה זקוק לזה - אתה תרגיש בשיפור בצריכת הדלק ובתגובת המנוע.

אם לא - סביר להניח שלא תראה שום הבדל (או שיש משהו אחר תקול שגורם לתערובת עשירה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לפני התהליך הזה אני רוצה לבצע אינפוזיה עם k44 ישירות לבית מצערת, לבדוק אם יהיה שיפור.

במידה ולא אז לעשות את מה שכתבתי בהתחלה.

 

ואם כבר מדברים על אינפוזיה, מה ההבדל אם אני עושה דרך המצערת או ישירות לחליל?

פורסם
לפני התהליך הזה אני רוצה לבצע אינפוזיה עם k44 ישירות לבית מצערת, לבדוק אם יהיה שיפור.

במידה ולא אז לעשות את מה שכתבתי בהתחלה.

 

ואם כבר מדברים על אינפוזיה, מה ההבדל אם אני עושה דרך המצערת או ישירות לחליל?

 

דרך המצערת אתה מנקה את כל מה שקשור למעברי האויר של המנוע (מצערת, סעפת יניקה -> ולאחר מכן את הצילינדר עצמו וההמשך ידוע).

 

דרך החליל אתה מזריק חומר ניקוי למזרקים (אינג'קטורים) ומנקה אותם -> ואת כל מה שיש בדרכם (שסתומים יניקה, צילינדר - וההמשך ידוע). במידה והם סתומים\מלוכלכים, אתה יכול לגרום לשיפור בספיקה שלהם (ז"א שכולם יתנו את אותה כמות דלק לכל צילינדר בצורה שווה) ולשפר את צורת הרסס עצמו (PATTERN). כאשר המזרקים נסתמים או מתלכלכים, הם לא מרססים בצורה אחידה ויפה את הדלק, מה שפוגם ביעילות המנוע ובעליה בצריכת הדלק. זה לא קורה ביום אחד - אבל לאורך שנים אפשר לראות את זה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בהמשך לטיפולי "מנע" ונקיונות למינהם

 

איציק,

ההיית ממליץ לבצע פירוק של אגן שמן והחלפת משאבת שמן + שמן+ פילטר ברכב בן 12 שנים כאשר אין איזשהי בוצה?(110K קילומטר)

או פשוט "זה עובד טוב, לא לגעת " בשביל לא להחמיר מצב ?

פורסם
בשביל לנקוצ דרך החליל אני חייב מפצל וכמובן משאבה נכון?

 

ד"א, הטיפול של doctor smog מתבצע ישירות לבית מצערת נכון?

 

לפי מה שראיתי בפורום, כן.

 

זה מנקה רק את מערכת יניקת האויר (שסתומים יניקה), בית השריפה (צילינדר) חיישן חמצן וממיר קטליטי.

 

אם אתה רוצה לנקות את האינג'קטורים, חייבים להזריק לחליל מזרקים חומר לניקוי.

 

בהמשך לטיפולי "מנע" ונקיונות למינהם

 

איציק,

ההיית ממליץ לבצע פירוק של אגן שמן והחלפת משאבת שמן + שמן+ פילטר ברכב בן 12 שנים כאשר אין איזשהי בוצה?(110K קילומטר)

או פשוט "זה עובד טוב, לא לגעת " בשביל לא להחמיר מצב ?

בשום אופן לא לגעת. אם זה עובד והרכב מטופל טוב (ואין בוצה), פשוט להמשיך לטפל טוב וזהו.

 

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...