Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי 106 ראלי עם סט בלימה משופר של ספארקו

צלחות מאווררות מחורצות+רפידות ספורטיביות [T51] וצינורות שזורים.

לאחר שנתיים וחצי עם הסט הזה ואין ספור נסיעות ספורטיביות הגע הזמן להחליף.

 

אני מאוד מרוצה מהסט שיש עכשיו אבל לצערי ספארקו כבר לא מייצרים עוד כזה ולא נשאר על המדפים.

 

אני מתלבט בין ללכת על EBC[בחו"ל פחות ממליצים עליהם עם רכב צרפתי{לא ברור כל כך למה} ]

או על ברמבו- בברמבו אני לא מכיר דגמים.

 

חשבתי על לשדרג לסט של 306XSI שזה כן נעשה בחו"ל אבל שוב איזה חברה/דגם ?

 

 

תוכלו קצת לכוון אותי? בבקשה...

 

 

נ.ב

 

אני על מידה מקורית של הצלחות[147 מ"מ]

ואני לא מתכוון לשים ברלינגו-

 

חשבתי על לדרג לסט של 306XSI שזה כן נעשה בחו"ל אבל שוב איזה חברה/דגם ?

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

בהנחה והחלפת לחישוקי 15",

 

קאליפרים של קסארה 2.0 ליטר, בוסטר 225 מ"מ + משאבה מרכזית 23.8 מ"מ, דיסקים 283 מ"מ מקוריים\תחליפיים-איכותיים, רפידות EBC BlueStuff.

 

 

פורסם

אני על 15, כן.

הסט של הקסארה זה אותו דבר כמו של ה306.

 

השאלה מה זה יתן לי?

ב3 פורומים בחול אמרו שלאיפה שאני נוהג מידה מקורית מספיקה.

אם היה לנו מסלול פה והייתי עולה עליו פעמיים בחודש אז שווה לעלות בגודל.

 

 

מה ההבדל בין כל הצבעים האלה?

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

תחפש של GTI6 הצלחות של הקסארה וה307 כבדות יותר ותורמות למשקל הבלתי מוקפץ. עובי צלחות דק יותר ב6 של 22 מ"מ, מאפשר עצירה טובה יותר.

 

סט של XSI זה 266 מ"מ, כשהם היו על האוטו שלי הם לא עצרו בוא נגיד ככה.

 

קח בחשבון שכדי לעצור בצורה אמיתית כמו GTI6 תצטרך גם בוסטר ומשאבה.

 

ממליץ על רפידות מקוריות של 6, עם צינורות שזורים, נוזל בלמים RBF600, וצלחות מחוררות מחורצות של ברמבו. EBC, מיותר אלא אם כן בא לך לשלם 1700 ש"ח על זוג רפידות, אתה סה"כ רכב קטן אטמוספרי לא יותר.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

מאיפה אני ימצא קליפרים של gti-6?

 

אין בעיה לשלם עם זה שווה את זה.

כמו ששילמתי קרוב ל 4 לסט שיש לי עכשיו.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

חיים, תבדוק לגבי FERODO DS2500 ראיתי תגובות טובות מאוד לגביהם.

 

לגבי הגדלה, אצלי התקנתי את ה 266 ואין שינוי קיצוני.

 

שמעתי שבמקום ברלינגו עדיף את זה של ה zx16v, אמורים להיות במשקל נמוך.

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם

צינורות שזורים, החלפת נוזל בלמים לעמיד יותר במידה ויש.

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

פורסם
חיים, תבדוק לגבי FERODO DS2500 ראיתי תגובות טובות מאוד לגביהם.

 

לגבי הגדלה, אצלי התקנתי את ה 266 ואין שינוי קיצוני.

 

שמעתי שבמקום ברלינגו עדיף את זה של ה zx16v, אמורים להיות במשקל נמוך.

 

אין שמעתי, הכי נכון לשיפור כמו שרשם עמוס-GTI-6., לך תמצא כזאת מפירוק.

אני לא שש לשינוי הזה. אין לנו פה מסלול ולמה שאני עושה המידה המקורית מספיקה בהחלט.

 

לא חושב שיש מישהו שמייבא עוד את הפרדו ולא יודע עם עוד יש את הדגם הזה.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

היו לי כאלה למכירה עד לפני שבועיים סט מלא עם בוסטר ומשאבה איפה היית אז?

 

נשארו צינורות שזורים של גודרידג' חדשים אם אתה רוצה לשריין את עצמך :)

 

אין פרודו אין יותר.

 

נסה לקמבן קליפרים של קסארה HDI שלדעתי הם גם 283 מ"מ, או לחזור לאופציה של 307.

התענוג שמוביל אותך

פורסם
היו לי כאלה למכירה עד לפני שבועיים סט מלא עם בוסטר ומשאבה איפה היית אז?

 

נשארו צינורות שזורים של גודרידג' חדשים אם אתה רוצה לשריין את עצמך :)

 

אין פרודו אין יותר.

 

נסה לקמבן קליפרים של קסארה HDI שלדעתי הם גם 283 מ"מ, או לחזור לאופציה של 307.

 

לפני חודשיים הברקסים היו בסדר.

גם עכשיו הם עוד טובים אבל מתקרב זמן ההחלפה.

 

הם גם 283, ב106OWNERS יש רשימה מאוד מסודרת על משקלים ומה לשים ל106. קסארה HDI זה לא אחד מהם.

שוב אני לא שש לשינוי הזה.

 

דגמים של ברמבו/OMP/YELLLO STUFF יש המלצות? מניסיון כמובן

לקחת בחשבון שלרדת רמה אני לא רוצה

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

אז תשאר עם המערכת שלך ותחליף לרפידות ודיסקים חדשים.

 

לפי ביקורות מחו"ל, EBC BlueStuff או YellowStuff בשילוב עם דיסקים מקוריים מבצעים מצוין.

 

 

פורסם

אתה רוצה לשדרג ל306 אבל לברלינגו לא?

בזמן ששניהם 266

רק ש306 קשה בהרבה יותר להשיג

אם זה הכיוון הכללי תלך על ברלינגו

מה שכן הייתי מנסה למצוא משאבה חזקה יותר שמתאימה לצלחות גדולות יותר

פורסם

Mad היקר אתה מכיר אותי טוב אני לא יציע משהו רע, אתה חיי לפי אמרו לי רשמו לי.

שמע גאנטים של סיטרואן c5 קלים.

צמיגים פצצתים.

קאליפרים של קסרה HDI אוטומטית צלחות 283, עד שנת 2004, לא כולל.

נגיד לך את האמת לך בינתיים על צלחות רפידות של לוקס.

וזה בגלל שאינך צריך יותר, וזה בחישוב שהסט הזה מתאים לרכב יותר כבד, אצלך הוא יעשה פלאים.

אם לא נראה לך תזמין אצל מייק צלחות BREMBO SPORT עם רפידות BREMBO MAX ( אם איני טועה, או שזה הפוך ).

בכל מקרה אם זה לא ירצה אותך ויספק אותך אל תקרא לי אליק.

אחרי האופציה שאני מציע לך כאן לדעתי לא תמצא משהו יותר טוב ומשתלם.

או שאני ידבר איתך על סטים הזוים ומחירים מפחידים.

אגב ב15 יותר צלחת 288 לא תצליח לדחוף.

יש שאלה דבר איתי בטלפון.

אגב לכל אלה תוסיף בוסטר של הקסרה ומשאבה מרכזית מתאימה בגודל בוכנה 23.8.

פורסם
Mad היקר אתה מכיר אותי טוב אני לא יציע משהו רע, אתה חיי לפי אמרו לי רשמו לי.

שמע גאנטים של סיטרואן c5 קלים.

צמיגים פצצתים.

קאליפרים של קסרה HDI אוטומטית צלחות 283, עד שנת 2004, לא כולל.

נגיד לך את האמת לך בינתיים על צלחות רפידות של לוקס.

וזה בגלל שאינך צריך יותר, וזה בחישוב שהסט הזה מתאים לרכב יותר כבד, אצלך הוא יעשה פלאים.

אם לא נראה לך תזמין אצל מייק צלחות BREMBO SPORT עם רפידות BREMBO MAX ( אם איני טועה, או שזה הפוך ).

בכל מקרה אם זה לא ירצה אותך ויספק אותך אל תקרא לי אליק.

אחרי האופציה שאני מציע לך כאן לדעתי לא תמצא משהו יותר טוב ומשתלם.

או שאני ידבר איתך על סטים הזוים ומחירים מפחידים.

אגב ב15 יותר צלחת 288 לא תצליח לדחוף.

יש שאלה דבר איתי בטלפון.

אגב לכל אלה תוסיף בוסטר של הקסרה ומשאבה מרכזית מתאימה בגודל בוכנה 23.8.

 

 

אני האחרון שחי לפי מה שאמרו לי או שמעתי!

אם הייתי חי ככה מזמן הייתי על גאנט סיני עם ברקסים ברלינגו.

 

 

וערן זה לא הגודל קובע, אופן הביצוע זה מה שמשנה. וגם המשקל כמובן.

 

 

בסופו של דבר מה שהוחלט זה שאני שם רק רפידות של trw מקדימה.

הצלחות עוד בסדר וגם הרפידות האחוריות.

עכשיו אני ״יגמור״ את כל הסט וכנראה שאני יעשה הזמנה

מספוקס של הגדלה ל266 עם קליפרים של a.p.

או שאני יקנה הגדלה של weelwood .

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

פרודו 2500 עדיין קיימים ואלו רפידות מדהימות.יבואן בארץ אפילו לא מכיר את הדגם.הזוי.החלפתי אצלי גם קדמיים וגם אחוריים ונשארתי עדיין על דיסקים מקוריים עד שיגמרו.הרגשה כאילו החלפתי לסט בלימה גדול יותר.הרגשה שאין כלל דעיכה בבלימה.רק מעצבן דבר אחד שהם מאד שורקים בנסיעה יומיומית רגועה ולפעמים זה מטריף אבל שווה את הביצועים שאני מקבל בתמורה.את שלי הבאתי ממוסקוה וקיים שם מלאי זמין.גם דרך אי ביי ניתן להזמין.אלו רפידות הכי טובות שיש היום בשוק עבור רכב ספורטיבי עם נסיעה אגרסיבית וטיפה מסלול,נקודה.וחפרתי את כל האפשרויות מהאינטרנט ותגובות מהרבה פורומים בעולם.

עם זאת YELLOW STUFF גם כן קרוב אליהם,ואותם אתה יכול להשיג בארץ ללא בעיה.חבר שלי נוסע איתם על אותה מערכת בלימה כמו שלי ומאד מרוצה.

HAWK גם כן טובים ,אבל שוב פעם שגם אותם אין להשיג אצלנו

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...