Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש משהו במכונית הזו המעורר בי רגשות ששום מכונית אחרת, אקזוטית ככל שתהיה לא תוציא.

אולי זאת נוסטלגיה, אבל אפילו מפלצות גרופ B לא מלחלחות את העיניים כמו האינטגרלה, ואולי גם הנהגים המדהימים

של העשור המהפכני ביותר בתולדות הראלי.

למי שנחרד מההשוואה לגרופ B מספיק לראות את ההחלקות המטורפות בסוף הדקה החמישית וה- 11 מתוך השעה השלמה של צמרמורת כדי להרגע.

אלופה.

yKrLIwG0BWw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

אדיר! הצלחת לרגש אותי!

זו באמת מכונית אלמותית מתקופת הזוהר של הראלי. הנהגים היו אחרים, המסלולים היו אחרים, המכוניות היו אחרות.

מה לא הייתי עושה כדי לחזור לאותם שנים.

  • אחראי פורום
פורסם

בהחלט נקודה רגישה. גדלתי על הרכב הזה, תמונות, פוסטרים, כתבות ב"אוטו" מהנהגים עצמם, רכב הפרס ל-88'.

פעם בכמה זמן שאני נתקל בישראלית אחת, אני פשוט מתאבן :roll:

אגב, "שאלות שלא היה לי את מי לשאול ב-87": מה ההתקן השחור על הג'אנטים הקדמיים?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

המכונית האהובה עליי בכל היסטוריית האנושות.

זו תמונת הרקע שלי במחשב גם, הלנצ'יה מרטיני, מדהימה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בהחלט נקודה רגישה. גדלתי על הרכב הזה, תמונות, פוסטרים, כתבות ב"אוטו" מהנהגים עצמם, רכב הפרס ל-88'.

פעם בכמה זמן שאני נתקל בישראלית אחת, אני פשוט מתאבן :roll:

אגב, "שאלות שלא היה לי את מי לשאול ב-87": מה ההתקן השחור על הג'אנטים הקדמיים?

זה נראה כמו מניפה לקרר את הבלמים

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בהחלט אחת הסיבות העיקריות שאני סופר את הדקות עד 2017

 

גרסאות המירוצים יקרות להחריד..

קשה לי להאמין שתסכים לשלם 800K ש"ח על אקזמפלר כזה..

  • אחראי פורום
פורסם
זה נראה כמו מניפה לקרר את הבלמים

חשבתי על הכיוון הזה. מעניין.

 

גרסאות המירוצים יקרות להחריד..

קשה לי להאמין שתסכים לשלם 800K ש"ח על אקזמפלר כזה..

 

אני מניח שגם משה וגם אני "נסתפק" באינטגרלה רגילה :-)

רק מה, כבר עכשיו נדרשים עליהן 20-40K יורו, מה יהיה עוד 5-6 שנים?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני מניח שגם משה וגם אני "נסתפק" באינטגרלה רגילה :-)

רק מה, כבר עכשיו נדרשים עליהן 20-40K יורו, מה יהיה עוד 5-6 שנים?

 

מקסימום מוסיפים להם סט מדבקות כמו לדגמים התחרותיים ב 1300$ :twisted:

 

לדעתי גם יש כרגע בארץ 3 אינטגרלה אמיתיות, לא?

מגאן 265

×
×
  • תוכן חדש...