Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב.מ.וו X4 - כמו X6, רק בקטן ובזול יותר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ה- X6 היה הרכב המכוער הראשון שיצרה BMW לדעתי, וזה יהיה הרכב השני. פשוט מזכיר לי את הניסן ג'וק וכל רכבי המיני עם קפיצים גבוהים ! :?

 

אתה רוצה להגיד שה-E60 זה רכב יפה? :roll:

E39 לדעתי הדגם היפה האחרון שBMW יצרו.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
אתה רוצה להגיד שה-E60 זה רכב יפה? :roll:

E39 לדעתי הדגם היפה האחרון שBMW יצרו.

 

מסכים כמעט,הZ4 הישנה וגם החדשה נראות מצוין,וגם הX5 נראה טוב.

אבל גם אני מתגעגע לב.מ.וו של פעם.

אגב הנה תגובה מאתר טופ גיר של מישהו שדיי ממחיש את מה שאני חושב על הX4:

can't wait until they come out with the x4.5. This x4 is just a little too small for me. What– just get an x5 you say? Goodness No! An x5 is waaaayyyy too big. I'm not trying to destroy the planet here, after all. Of course, I need to pay more money than necessary so indeed I may need to wait for the x4.5 M version, which will have $3,000 worth of M stickers, to impress my friends. My former friends, that is.

Porsche 944 turbo

פורסם
למי שפספס -

 

 

ואוו זה גדול :roflmao: :roflmao:

ובאמת זה אחד הרכבים הכי מכוערים ולו רק בגלל הקונספט (אם יש פה בגלל) כאילו המעצבים לא היו בטוחים מה הם רוצים, רכב שטח או רכב כביש אז פשוט עשו את שניהם, כמו שאח שלי הקטן קורא לו קוקסי.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

אף פעם לא חבבתי X למיניהן מבית BMW (או בכלל BMW כלשהי).

 

אבל לאחר נהיגה ונסיעה מרובה ב X6 אני חייב לומר מעבר לכך שהרכב מדהים חיצונית לדעתי, יפהפיה על הכביש, X4 ללא ספק תהיה יפהפייה בדיוק כמוה.

אני בעד

Opel Adam S 2017

פורסם

אני לא מבין את BMW...:puzzled:

או שהם מייצרים רכבים ממש טעימים או לחילופין ממש מגעילים.

מה נסגר ?

זה כאילו שיש כמה מחלקות אסטרטגיה בחברה ואחת מהן זורקת Z כל הזמן. :lol:

זמין 8)

×
×
  • תוכן חדש...