Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במהלך נסיעה שארוכה מ 20 דקות(בינעירוני) נדלקת נורת מצתי להט(החימום של הסולר בבוקר) ומתחילה להבהב - הטורבו מפסיק לפעול והרכב מגביל אותי במהירות עד 100 קמ''ש,

ניגשתי למוסך סקודה ואחרי בדיקה במחשב אמרו לי שזה קשור לגזים של הטורבו

העניין הוא שהבדיקה וקביעת העובדות עשו בצורה מהירה למדי, מישהו מכיר את הבעיה הזאת??

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם

הרכב באחריות ? אם כן,מדוע אתה מתאמץ יתר על המידה.תן להם לשבור את הראש ולתקן את הרכב כדי שתיהנה מרכב תקין לשביעות רצונך המלאה.אם הרכב לא באחריות ואתה מאיזור המרכז,פנה למוסך רון בת"א לקבלת חוות דעת מקצועית נוספת.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
במהלך נסיעה שארוכה מ 20 דקות(בינעירוני) נדלקת נורת מצתי להט(החימום של הסולר בבוקר) ומתחילה להבהב - הטורבו מפסיק לפעול והרכב מגביל אותי במהירות עד 100 קמ''ש,

ניגשתי למוסך סקודה ואחרי בדיקה במחשב אמרו לי שזה קשור לגזים של הטורבו

העניין הוא שהבדיקה וקביעת העובדות עשו בצורה מהירה למדי, מישהו מכיר את הבעיה הזאת??

 

תן למוסך המורשה לפתור את הבעיה.

כל עוד הרכב באחריות,

ותמשיך לעקוב גם לאחר מכן לפני שתיגמר האחריות.

פורסם

הבעיה שביום רביעי אני נוסע לים המלח ואני מהקריות, והתכנון לנסוע הרבה באיזור

לא רוצה להיתקע בגלל שעשו איבחון מהיר מידי.

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

×
×
  • תוכן חדש...