Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מדובר בפולו שנת 2006 מנוע 1400 אוטומט.

כמה בעיות שאני לא מצליח להבין :

*בזמן נסיעה לאחור כאשר דוושת הגז משוחררת והאוטו גולש ברגע שאני לוחץ על הברקס נשמע רעש של כמו מכה מהגלגלים הקדמיים , למישהו יש מושג בעיניין ?

*בעיה נוספת היא שהבלמים "שורקים" , חשוב לציין שהבלמים נבדקו ונמצאו תקינים גם בהרגשה בעת נהיגה מרגישים טוב ועדיין שורקים.

*כאשר הבולמים עובדים (ז"א כביש משובש לדוגמא) נשמע רעש מהבולמים האחוריים כמו של גומי יבש, ממה זה יכול לנבוע ?

*מקרה מוזר שקרה לי לאחרונה, לאחר נסיעה של 20 ק"מ בערך נעמדתי ברמזור שלפתע נידלקה מנורה כתומה (EPC) והאוטו החל לגמגם עד לניתוק מוחלט.

מאז אותו מקרה בזמן עמידה הטורים לא יציבים ז"א יורדים עד כמעט כיבוי מנוע ועולים חזרה.

 

אשמח לתשובות/דעות בנושאים האלו

תודה רבה

אייל.

COCOdetailing

פורסם
שלום,

מדובר בפולו שנת 2006 מנוע 1400 אוטומט.

כמה בעיות שאני לא מצליח להבין :

*בזמן נסיעה לאחור כאשר דוושת הגז משוחררת והאוטו גולש ברגע שאני לוחץ על הברקס נשמע רעש של כמו מכה מהגלגלים הקדמיים , למישהו יש מושג בעיניין ?

*בעיה נוספת היא שהבלמים "שורקים" , חשוב לציין שהבלמים נבדקו ונמצאו תקינים גם בהרגשה בעת נהיגה מרגישים טוב ועדיין שורקים.

*כאשר הבולמים עובדים (ז"א כביש משובש לדוגמא) נשמע רעש מהבולמים האחוריים כמו של גומי יבש, ממה זה יכול לנבוע ?

*מקרה מוזר שקרה לי לאחרונה, לאחר נסיעה של 20 ק"מ בערך נעמדתי ברמזור שלפתע נידלקה מנורה כתומה (EPC) והאוטו החל לגמגם עד לניתוק מוחלט.

מאז אותו מקרה בזמן עמידה הטורים לא יציבים ז"א יורדים עד כמעט כיבוי מנוע ועולים חזרה.

 

אשמח לתשובות/דעות בנושאים האלו

תודה רבה

אייל.

 

בעיות שצריך לגשת בשבילן למוסך. לא מדובר על חלון שנתקע או נורה שלא עובדת.

פורסם

תודה על התגובה הזריזה, יחד עם זאת אני לא יודע מאיפה הסקת שלא הייתי במוסך ?

בכל אופן קיבלתי שם תשובות לא מספקות ולטעמי לא מספיק מקצועיות.

השרשור נפתח כי לדעתי הדעות של חברי הפורום והניסיון הם אלו שיכולות להועיל.

COCOdetailing

פורסם

בלמים: "אין מה לעשות האוטו לא חדש העיקר שהם תקינים ועובדים טוב"

בולמים:כריות בולם כנראה יבשות, אפשר להחליף לא בטוח שיפסיק את הרעש

במקרה השלישי שהאוטו החל "לגמגם" עד כיבוי התשובה ישר הלכה לכיוון בית מצערת מלוכלך.

מצערת זאת מחלה ברכבים האלו אני מדבר מניסיון עם פולו 2001 ,בכל אופן הסתכלתי על בית מצערת וניראה נקי מאוד לעומת מה שראיתי בפולו הקודמת(2001) , אחרי התבוננות המכונאי בבית מצערת הוא טען שלא בטוח שכדאי לנקות כי זה עלול גם להזיק , אז אם אני יחליט לנקות הוא לא אחראי על התוצאות , ולדעתו לא שווה לגעת .

איזה עוד רכיבים יכולים לגרום לבעיה הנ"ל חוץ ממצערת ?

COCOdetailing

×
×
  • תוכן חדש...