Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחוריים גם??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שם לב למלא הודעות כאן שרושמים שהם שמים 6X9 אחוריים או זוג 6.5 אחוריים בדלתות ...

השאלה שלי, מה אתם חושבים - צריך או לא צריך ?

קראתי בכתבה אחת שזה מעוות את במת הסאונד - רוב הסאונד צריך לבוא מקדימה והאחוריים אם הם פועלים הם צריכים להיות ממש חלשים יחסית רק כדי למלא את החלל מאחורה.... מה דעתכם?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה שקראת זה מה שנכון האחוריים צריכים לפעול מאחורה אבל בעוצמה נמוכה כדי למלא את החלל האחורי\שאלה יושבים מאחורה ישמעו...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

כעקרון לא צריך אחוריים בכלל. בדיוק כפי שמערכת סטריאו (סטריאו ולא קולנוע ביתי) בבית לא מורכבת מיותר משני רמקולים ככה מערכת ברכב לא צריכה להיות מורכבת מיותר משני רמקולים. את המוסיקה שאתה שומע הקליטו על הדיסק על שמטרה שתוכל לשחזר אותה באמצעות שני רמקולים קדמיים, ברגע שאתה מוסיף אחוריים לא תוכל לשחזר את המוסיקה כפי שהוקלטה במקור.

אם אתה בכל זאת אוהב אחוריים אף אחד לא יכול להגיד לך שאסור.

פורסם

סבבה , את מי זה מעניין שמי שיושב מאחורה ישמע גם ? , כל העיקרון הוא שהנהג ששומע את המוסיקה ישמע אותה ברמה הכי טובה לא..,. אז עשיתי בשכל שהעפתי את האחוריים שלי ואני עובד רק על קדמיים וסאב ,..

פורסם

אז מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך זה שאפילו שבמערכות ברמות הגבוהות יש חיבורים וכיוונים לרמקולים אחוריים?.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אצלי למשל בפרוססור של אלפיין יש כיוונים לאחוריים אם אתה עושה דולבי דיגיטל ברכב (5 ערוצים + סאב). אם אתה לא עושה את זה אתה יכול להשתמש בזה בתור יציאה למידבאסים בסט שלושה חלקים.

בכל אופן אם יש דרישה לזה אז תמיד יעשו, אף אחד לא אומר שמה שהרוב רוצה זה באמת מה שטוב או מה שאמור להיות.

פורסם

אין שום בעיה עם התיאוריה בנושא, התיאוריה יכולה להיות נכונה לכל דבר , הן בקולנוע, והן בבית

אך לבוא ולהגיד שסביבת העבודה ברכב, ובבית, זהה... זה לא כל כך השוואה מדוייקת

 

לפי דעתי אם היה רמקול שהיה ניכנס לדלת הקידמית שהיה "מספק" והיה מפיק תדרים נמוכים כמו שצריך, ולא בעלות אסטרונומית

אז אולי רוב האנשים היו מביאים רק קידמיים, או אפילו היו הופכים אותו לדומיננטי אצלהם ברכב.

אך מפני שזה לא המצב, ורמקולים כאלה עולים כסף, ולרוב הם לא מספקים את רוב החבר"ה שאני מכיר.

אז כמובן וכמובן שמביאים גם רמקול אובלי מאחורה, שישלים את העבודה, (לרוב הוא עושה את רובה) משמע הסאונד בא בעיקר מאחורה... אז לבוא ולהגיד שהסאונד צריך לבוא מקדימה. זה נכון.

 

אבל התקציב והתמורה, בכלל לא זהים..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ההשוואה מדוייקת כי העיקרון זהה לחלוטין. יש מספיק סטים שלא עולים הרבה כסף ויכולים, יחד עם אטימה טובה של הדלת, לתת באס מצויין.

הבעיה היא שה"חבר'ה" לא משקיעים באיטום וגם לא בהגברה.

פורסם

ההשוואה מדוייקת? סביבת העבודה של הרמקול ברכב, ובבית, זהה ? כמות המקום שאתה יכול להקציב זהה ?

אני מאמין שלא...

"יש מספיק סטים" לא אמרתי שחסרים סטים, אבל התקציב שלהם, לא מתקרב ל6על9.. וההגברה שלהם, בהתאם.

ואתה עכשיו מדבר על אטימה, משמע זה תקציב לכל דבר, משמע, אלטרנטיבה לאנשים שאינם מתכוונים להוציא מעל ומעבר ליכולתם הפיננסית, אז כמובן וכמובן שישתמשו ב6 על9.. למרות שהסאונד אמור לבוא מקדימה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

וסביבת העבודה של רמקול ביתי זהה בכל בית? גם לא. יש חדרים ענקיים ויש חדרים קטנים, כאלה יותר משטחים מחזירים וכאלה עם משטחים בולעים וכן הלאה. עדיין העקרון שאתה זקוק לשני רמקולים קדמיים נותר.

את התקציב של ה6 על 9 אפשר להשקיע באטימה.

פורסם

איל שוב, לגבי הויכוח מה רצוי או מה עדיף, אין אפס.

לגבי הויכוח מה נותן יותר "סאונד" לחבר"ה היותר עממיים, שאינם משקיעים יותר מידי, ואינם אודיופיליים ועושים הכל לפי הספר, ו, או \ נורמה

 

כמובן שרמקולים אחוריים עם רמקולים קידמיים יתנו יותר סאונד

משאר אותם רמקולים קידמיים, עם איטום.

 

כמובן שאתה מבין שאיני מדבר על איכות סאונד או טיב הסאונד , אלה על "כמות" הסאונד ...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

חחחחח, זה מה שאני מסביר ! שלא מדובר בעדפה אישית, כי אם היתה זו העדפה אישית

רוב האנשים היו מעדיפים סאונד מקדימה

אך משום שלא מדובר בהעדפה אישית, ומדובר בהעדפה פיננסית, משמע... לא כולם קופצים על ההשקעה לעומת התוצאה.....

 

אז במילים אחרות.

quart' השאלה של תמורה לעומת תקציב, זה לא חוק ולא כלל, אך זאת אכן עובדה שסאונד נבנה בצורת שמיעה מסויימת ואחידה, ותקבל תמורה אופטימלית בתצורה שאתה אמור לשחזרו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני מוכן לעשות סקר !

זה לא משנה מה התקציב של המערכת, השאלה מה ה|תמורה של המערכת| לעומת התקציב שישקיעו על הרמקולים.

 

עזוב לא חושב שזה נושא לויכוח, התיאוריה נכונה, בפועל זה לא קורה, כניראה יש סיבה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...