Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזדה לנטיס 1800 שנת 2002 מקרטעת , נכבית, זה קורה ב2000 סל״ד, אחרי 20 דקות הרכב מקרטע, הסל״ד לא עולה ולא יורד בסיבובים? מה התקלה? נורית תקלה של cheak engine לא נדלקת , מה התקלה? בעמידה ברמזור, אם ידית ההילוכים בD,ודוושת הבלם לחוצה, מופעלת,המנוע יורד ל700 סל״ד, מתחיל לקרטע ואז הוא נכבה, אני מניע את הרכב ואפשר שוב ליסוע במשך כחצי שעה ואז שוב חוזרת התופעה,נורית התקלה לא נדלקת, נבדקה ונמצאה תקינה, גם כשהמפתח בסוויץ במצב ON הנורית לא נדלקת, מהי התקלה? כשאני מתחבר לשקע דיאגנוסטיקה , ישנה קריאה שהוא מנותק, ושהתקלה היא בסורק תקלות או בשקע, השקע שמתחת להגה לא מראה תקלה כפי שציינתי , ולזה שבתא מנוע אין לי אפשרות להתחבר כי אין את המכשיר, תודה רבה למי שישיב על השאלות ואוכל להבין ממנו מה הבעיות של הרכב.

פורסם

שלום רב.

היה לי כזה רכב 8.5 שנים ונהניתי ממנו מאוד.

יש שתי אפשרויות שאני חושב עליהם מדוע הרכב מקרטע-הולכת חשמל ודלק.

מצד אחד הכבלים המובילים מהכוהל(מפלג) למצתים עצמם מתייבשים מהחום השורר בתא המנוע.

זה גורם לאחד מהם להוליך את החשמל למצת באופן לקוי ולכן הרכב מקרטע(כמו שאתה נוסע על 3 צילינדרים)

בזה תתחיל-סט כבלים כאלה עולה כ200 ש"ח.

ישנה עוד אפשרות והיא-לרכב יש מסנן דלק שיושב מתחת למושב האחורי.

יש לפרק את המושב ולפרק את המסנן ולהחליפו כל 75K .

אם הדבר לא נעשה -הרכב מקרטע.

אגיד שמוסכים רגילים לא מורשים לא אוהבים את כאב הראש שבהחלפה ולכן לא מחליפים.

כאשר המסנן נסתם זרם הדלק הולך ויורד והרכב מקרטע.

זה הדבר השני שתבצע -ורק במוסך מורשה(אל תתעסק בזה לבד כי תשרוף את הרכב!)

לדעתי זה אחד משני התקלות האלה כאשר תתחיל בהחלפת חוטי הצתה.

בהצלחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

×
×
  • תוכן חדש...