Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים, שמעתי שאני לא היחידה שנתקלה בבעיה הזו, ואני תוהה אם ואיך לטפל בה...יש לי פיאט פנדה 2006 ידנית, קניתי אותה לפני 3 שנים יד 2. מהלך השבועיים האחרונים נדלקת לי נורת חיווי בצורה של הגה, בצבע אדום, פעם אחת ההגה היה קשה אך מאז זה לא חזר על עצמו. שמתי את האוטו במוסך מורשה של פיאט בתל אביב, בו בדקו אותו פעמיים - בפעם הראשונה עשו רק ניקוי כללי, יצאתי מהמוסך ותוך שתי דקות הנורה נדלקה שוב, ובפעם השניה בדקו אותו שוב ולא היה יותר מדי מה לחדש, מלבד הצעה לעשות "מוט הגה חשמלי מושלם משופץ", בעלות של כ - 5500 ש"ח. דילמה: האם להשקיע ולתקן, או לחיות עם זה ואולי למכור?...

אשמח לחות דעת מהמבינים מביניכם :) תודה והמשך ערב מקסים.

פורסם

מניסיון עם רכב דומה, למרות שנדלק לי מנורה פעם אחת המשכתי בחיי בלי לבצע שום פעולת אחזקה וטפו טפו מאז לא חזר המקרה. (מדובר על מעל שנה).. חוץ מזה, אתה יכול להוזיל עלויות אל תמהר לשפוך כאלה סכומים.

פורסם

אני מציע לך להוציא קודם כל קוד תקלה.

 

התקלה הנדירה יותר היא בחיישני מוט ההגה. גם במקרה כזה אפשר לקנות מוט הגה מפירוק, אם כי זה סוג של הימור.

 

התקלה הנפוצה יותר היא במנגנון החשמלי, והוא עולה 600 ש"ח לשיפוץ בסה"כ. לא משהו היסטרי - משאבה הידראולית + שמן הייתה עולה לך סכום דומה.

פורסם

תודה על התגובות, קודם כל, שנית, אתה מכיר מוסך טוב שבאמת יעשה טיפול כמו שכתבת ב 600 שקלים? זה חתיכת הבדל...מה להגיד למוסכניק, תן לי קוד תקלה? אני תוהה איך להמשיך מפה. בינתיים האוטו במוסך, אחזיר אותו מחר הביתה אלא אם אקבל פה רעיונות איפה "לאשפז" אותו ולצורך מה...

פורסם

תראה, ברגע שמופיעה נורה על לוח המחוונים זה אומר שיש קוד תקלה כלשהו, הנורה בסה"כ נותנת לך כיוון על התקלה, והנורה אומרת לך תחבר מחשב ותראה מה הקוד המדוייק של התקלה.

 

תגיד לו לחבר מחשב רכב ולראות מה הקוד תקלה, לרוב המוסכים לוקחים על זה 150 ש"ח (באמת שאני לא מבין למה, בסה"כ לחבר כבל ולהוציא קוד, אבל מה אפשר לעשות)

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

אצלי המנורה הזאת דולקת כמעט שנה וחצי, ההגה עובד רגיל.

 

יש לי קורא תקלות אבל בתוכנה לאנדרואיד זה לא מצא תקלה בכלל, אולי בFIAT ECU SCAN אני אראה. אבל הכל עובד אז לא ממש דחוף לי :roll:

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

×
×
  • תוכן חדש...