Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי מצערת \ כבל גז?

 

איך בדיוק? כבל הגז נבדק לפני כמה חודשים, לא נראה לי שזה זה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המייסב החלקה יושב בין הבית בולם לקפיץ

עכשיו מה שקרה אצלי הוא היה מתחכך ולא מסתובב חלק בזמן שהייתי

מסובב את ההגה.

כנראה זה לא המצב אצלך.

פורסם

שלושה שבועות שברתי את הראש לגבי רעש מוזר שהגיע מאזור הגלגל האחורי של הXRI.

 

כבר התחלתי להכין מזומנים לשיפוץ סרן אחורי.

 

ואז...

 

יום אחד, פתחתי את תא המטען והזזתי טיפה את הארגז שהיה שם מאז שקניתי את הרכב. כשהגיע אותו הרעש, דפקתי את הראש בדלת משמחה, ובזבזתי את כל מה שהספקתי לחסוך על חבילות של מסטיקים. שיהיה מה לנשנש בפקקים..

 

בקיצור - תבדוק טוב שזה לא משהו מטופש שרוקד בשמחה בבגאז'.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני לא מבין גדול, הייתה לי בדיוק את אותה בעיה בקליאו וזה נפתר ע"י חיזוק קפיץ רפידה, היה חיכוך בין הרפידה לבין הצלחת.

 

 

לא יודע איך אבל מייד גיליתי שזה זה .

 

 

תנסה לבדוק.

B a r a k

פורסם
יום אחד, פתחתי את תא המטען והזזתי טיפה את הארגז שהיה שם מאז שקניתי את הרכב. כשהגיע אותו הרעש, דפקתי את הראש בדלת משמחה, ובזבזתי את כל מה שהספקתי לחסוך על חבילות של מסטיקים. שיהיה מה לנשנש בפקקים..

 

בקיצור - תבדוק טוב שזה לא משהו מטופש שרוקד בשמחה בבגאז'.

 

זה לא. הרעש מגיע מלפנים ולא מאחור, וזה רעש מכני ולא רעש של משהו שנתקע בדברים. תאר לעצמך משהו שמסתובב ואז נתפס לאיזה חצי שניה, הרעש מזכיר את זה. אבל הוא לא משנה להתנהגות הרכב בכלל ולכן אני לא יודע מה מקור הבעיה..

 

לדעתי תבדוק שוב פעם את התושבות.

כאשר הנך שומע רעש זה מיד תלחץ על הקלאצ ותראה אם הרעש נעלם ואז תוכל להסיק מסקנות...

 

אין משמעות ללחיצה על הקלאץ, זה לא משפיע על הרעש...

 

אני לא מבין גדול, הייתה לי בדיוק את אותה בעיה בקליאו וזה נפתר ע"י חיזוק קפיץ רפידה, היה חיכוך בין הרפידה לבין הצלחת.

 

לא יודע איך אבל מייד גיליתי שזה זה .

 

 

תנסה לבדוק.

 

אם יש חיכוך, זה לא אמור להיות מורגש בנסיעה? זה לא אמור לגרום להתחממות הרפידות? לבלימה מסוימת? לשחיקה מואצת? שים לב גם שהרעש לא מופיע תמיד אלא מדי כמה שניות ובלי קשר ללחיצה על הבלם.

 

תודה לכולכם על הרעיונות,

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם יש חיכוך, זה לא אמור להיות מורגש בנסיעה? זה לא אמור לגרום להתחממות הרפידות? לבלימה מסוימת? לשחיקה מואצת? שים לב גם שהרעש לא מופיע תמיד אלא מדי כמה שניות ובלי קשר ללחיצה על הבלם.

 

תודה לכולכם על הרעיונות,

 

רוני

 

כן זה בדיוק התיאור שנתת, שהאוטו בשיוט (בלי גז) גם בכביש חלק, פתאם יש רעש כזה..

שחוזר כל כמה זמן.. ממש מעצבן..

 

מקווה שתמצא את זה אבל שווה לבדוק את הצלחות והרפידות.

B a r a k

פורסם
כן זה בדיוק התיאור שנתת, שהאוטו בשיוט (בלי גז) גם בכביש חלק, פתאם יש רעש כזה..

שחוזר כל כמה זמן.. ממש מעצבן..

 

מקווה שתמצא את זה אבל שווה לבדוק את הצלחות והרפידות.

 

זה בדיוק הרעש, מין "כחח" כזה שמופיע כל כמה זמן למשך חצי שניה-שניה, לא מורגש כלל מבחינת נסיעה, רק מרעיש, כאילו משהו נתפס ומשתחרר. אבל הרפידות עדיין תקינות וגם הצלחות למיטב ידיעתי. בכל זאת אבדוק את העניין, תודה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...