Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו היה במוסך היום (שוב) בשביל למצוא את מקור הבעיה. לרעשים הקיימים נוספו תיקתוקים שהצביעו על הציריה השמאלית כמקור לכל הבעיות. היא נשלחה לשיפוץ (כ-450 ש"ח) וכעת המוסך טוען שהרעשים נעלמו. אני מקווה שזה אכן כך (הולך לקחת את האוטו עכשיו).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לעזאזל. התקתוקים נפסקו אמנם, וגם הציפצופים, אבל החריקות הרנדומליות נשארו גם נשארו... מה יהיה? :roll:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

היי

רוני נראה לי שאם בדקו כבר כמה פעמים הכל ולא מצאו כלום אז אין לך מה לדאוג.

 

תנסה לחיות עם זה ואולי זה רק מה שנקרא "רעשים של צרפתיה"

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
לעזאזל. התקתוקים נפסקו אמנם, וגם הציפצופים, אבל החריקות הרנדומליות נשארו גם נשארו... מה יהיה? :roll:

 

רוני

רד מזה.

 

בדקו את האוטו , הכל תקין.

 

רעשים של צרפתיה מתבגרת , חיים עם זה.

פורסם
רד מזה.

 

בדקו את האוטו , הכל תקין.

 

רעשים של צרפתיה מתבגרת , חיים עם זה.

 

מצטער, אין מצב. אם היית שומע את זה לא היית אומר את זה. זה בוודאות לא רעשים של צרפתיה מתבגרת. כאלו אני מכיר טוב מאוד (כל פעם שאני מטפס באלכסון על באמפ או מדרכה יש לי צליל חריקת מתכת מהקורה האחורית הימנית, שלא לדבר על קרקושים למיניהם - באמת חפיף). הרעש הזה הוא שונה. הוא בוודאות רעש של תקלה מסוימת (דבר שיכול לשגע פשוט כי האוטו נוסע מצוין...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מצטער, אין מצב. אם היית שומע את זה לא היית אומר את זה. זה בוודאות לא רעשים של צרפתיה מתבגרת. כאלו אני מכיר טוב מאוד (כל פעם שאני מטפס באלכסון על באמפ או מדרכה יש לי צליל חריקת מתכת מהקורה האחורית הימנית, שלא לדבר על קרקושים למיניהם - באמת חפיף). הרעש הזה הוא שונה. הוא בוודאות רעש של תקלה מסוימת (דבר שיכול לשגע פשוט כי האוטו נוסע מצוין...)

 

רוני

כשניפגש אעשה לך סטייג' קטן - אחרי זה תמצא בבירור את מקור הרעש :twisted:

פורסם

טוב יש לי אותה בעיה.

רעש חריקות מצד שמאל מקדימה... לעומתך מצאתי את מקור הבעיה, אבל אני לא חושב שאני יודע איך לטפל בה..

בקיצור שהפנסים דולקים יש חריקות (בא בתקופות)

כשהפנסים מכובים, אין חריקות.

בקיצור זה הפנס השמאלי...

איך הוא עושה את זה, אין לי מושג...:?

פורסם
טוב יש לי אותה בעיה.

רעש חריקות מצד שמאל מקדימה... לעומתך מצאתי את מקור הבעיה, אבל אני לא חושב שאני יודע איך לטפל בה..

בקיצור שהפנסים דולקים יש חריקות (בא בתקופות)

כשהפנסים מכובים, אין חריקות.

בקיצור זה הפנס השמאלי...

איך הוא עושה את זה, אין לי מושג...:?

 

ממש ממש (ממש) לא נראה לי שזה הפנסים. אלו לא חריקות של פלסטיק אלא של משהו שמסתובב ונתפס (או משהו כזה). אין שום השפעה על התקדמות הרכב אבל החריקות מגיעות כאילו בלי שום קשר לכלום. לא לבלמים, לא לגז, לא לפנייה, לא למהמורות (כלומר זה גם לא מהבולמים כנראה). קשה לי להסביר איך זה נשמע. זה לא קורה במרווחים קבועים או משהו, וזה גם לא נמשך זמן קבוע, אלא לפעמים כחצי שניה ולפעמים קצת יותר. לא בדקתי את עניין הפנסים אבל אני ממש בספק. (תזכיר לי איזה רכב יש לך?)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא יודע אבל אולי זה המנוע של הסירקולציה- זה שפותח את פתחי האורור לכניסת אויר מבחוץ??



  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

יש לי שאלה, הרעשים הם כמו למשל אם תכניס מוט ברזל לתוך גומי ותסובב, אם כן אז יש לי דרך לנסות לפתור את הבעיה. אתה צריך לבצע בשלבים למשל בשלב ראשון, תשמן עם ספרי כמו של שימון הרצועות את הבוקסות ותעשה סיבוב לבדיקה, עם לא עזר אותו פעולה תבצע למוט גישור וכך הלאה בכול החלקים שניראם לך עם חיקוך .

פורסם
יש לי שאלה, הרעשים הם כמו למשל אם תכניס מוט ברזל לתוך גומי ותסובב, אם כן אז יש לי דרך לנסות לפתור את הבעיה. אתה צריך לבצע בשלבים למשל בשלב ראשון, תשמן עם ספרי כמו של שימון הרצועות את הבוקסות ותעשה סיבוב לבדיקה, עם לא עזר אותו פעולה תבצע למוט גישור וכך הלאה בכול החלקים שניראם לך עם חיקוך .

 

לא יודע אם שמת לב, אבל השרשור הזה ממש ישן (לא שהרעשים נפסקו מאז, פשוט התרגלתי :-P )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא שמתי לב שזה ישן , אבל אתה מוזמן לנסות ולראות שזה דרך נחמדה שאולי תפתור את הרעשים.

כי יכול להיות בגלל שהאלתי את הנושא שוב פתאום הרעשים יפרעו לך שוב , אני מתנצל מראש.

פורסם

אצלי גם היו רעשים של חיכוך מתכתי בזמן סיבוב ההגה

החלפתי מייסב החלקה-על הכרית בולם

וזה עבר-מקווה שעזרתי...

פורסם
אצלי גם היו רעשים של חיכוך מתכתי בזמן סיבוב ההגה

החלפתי מייסב החלקה-על הכרית בולם

וזה עבר-מקווה שעזרתי...

 

אצלי הרעשים הם בלי קשר לכלום. לא לגז, לא לבלם, לא להגה, לא לשיבושים בכביש. ממש רנדומלי. הם קורים בעיקר אחרי עזיבת גז, אבל גם בשיוט בלי נגיעה בכלום.

 

מה זה בדיוק מיסב החלקה על כרית הבולם? מה המטרה שלו? כיצד הוא בנוי?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...