Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין שום משמעות ל"נהג ראשוני" לעומת "נהג משני" - תמיד עלות הביטוח תקבע לפי הפרמטרים של הנהג ה"מסוכן" ביותר (מבחינת הסטטיסטיקה של חברת הביטוח). במצב שתיארתי קודם הסוכן הציע לי לבטח ל"כל נהג" - כיון שלא היה הבדל בין ביטוח שבו צוינו שמותיהם של בני לבין ביטוח כזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא מדוייק. בזמן הוצאת הפוליסה היא נרשמת לנהג ה"עיקרי" וזאת ע"פ הצהרתו של רוכש הפוליסה, וזאת בעיקר להמנע ממקרים בהם נהג וותיק ללא תביעות קודמות יוציא על שמו פוליסת ביטוח לשימושו של אחר. (ד"א, דרך נוספת היא לא לאפשר רכישת יותר מ 3 פוליסות ביטוח ע"ש אדם אחד.)

 

מבחינתך כרוכש, כל זמן שלא תהיה תביעה נגד הביטוח תהנה ממחיר זול יותר של פוליסת הביטוח. אלא מה, במקרה של תביעה ע"י הנהג הנוסף תגלה כיצד חברת הביטוח תתחיל להתקרצץ לך על הכיסוי הביטוחי ותנסה להתמקח על פיצוי חלקי. בדרך כלל התשלום למוסך במקרה של תביעת ביטוח הוא ע"י המחאה דחויייה ואם חברת הביטוח תתחיל למשוך אותך לאחר שנתתה המחאה בסכום של עשרות אלפי שקלים אז גדול הסיכוי שתסכים לפיצוי חלקי כדי להמנע מפרעון ההמחאה. (מקרה כזה קרה לאחי)

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לא רציתי לפתוח נושא חדש ולכן אני מקפיץ אחד ישן :

אני בן 29 ללא עבר ביטוחי ב3 שנים האחרונות כי רכבתי על אופנועים ולא מספיק שביטוח ישיר לא מבטחים איביזה ספורט קופה ( SC)

אלא שגם אותי סירבו לבטח בגלל שאני רכבתי על אופנוע!!!!:mad2:

כמעט כל חברת ביטוח אפשרית זרקה אותי מכל המדרגות ואמרו שללא עבר ביטוחי אין מה לעשות ,אין ביטוח מקיף בשבילי!!!!!

מזל שעדיין לא קניתי את הרכב ובלית ברירה נרשום את הרכב על אמא שלי ואת הפוליסה גם על שמה ואני אהיה הנהג הנוסף בביטוח.

סתם רציתי לשתף את רוכבי האופנועים ששוקלים אולי בעתיד לעבור לרכב : תרשמו בביטוח של הדודה,אמא,סבתא סבא כלב.....במידה ואתם רוכבים על אופנועים כי אחרי זה גם אם יש לכם עבר נקי אף אחד לא יבטח אותכם במחיר שפוי.

קיבלתי בצעה למקיף מחברה אחת כמו לנהג צעיר וחדש על ביטוח מקיף-8300 ש"ח

אנא קחו לתשומת ליבכם.

פורסם

הכל עניין של לחפש טוב...

 

איך יכול להיות שאני כן מצליח למצוא ביטוח באזור ה5000-5600 לסיאט איביזה 2011 דצמבר 1.4 רפרנס ידני.

 

7 שנים רשיון ללא עבר בן 24 כשהייתי בן 23 ועדיין עם הסיאט שלמתי בפינקס באזור ה6200 אם אני לא טועה, היום 5600 ללא מיגון ואחרי שנה בחברה החדשה ללא תאונות זה הולך לרדת בעזרת השם.

 

דבר איתי בפרטי אם אתה רוצה מספר.

 

מקס.

פורסם

לכל אלה שממליצים לרשום את האבא כנהג ראשי ואת הנהג הצעיר כמשני. לפי מה שנאמר לי על ידי סוכן הביטוח שלי. את פוליסת הביטוח אפשר להוציא רק על שם בעל הרכב. מישהו אחר יכול לשלם את הפוליסה אבל היא תהיה תמיד על שם בעל הרכב.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...