Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין סיאט לאון 4 לרגילה


goose
שימו לב! השרשור הזה בן 4160 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים תודה על העזרה , עשיתם קצת סדר עכשיו צריך למצוא רכב הולם,ישנם לא מעט לאונים שעברו ידיים וק"מ 130000-200000קצת מרתיע האמת וממה שהצלחתי לראות גם החדשות יותר מודלים 07-08 TFSI עם לא מעט ק"מ וידיים.

 

מבחינת טיפולים תקופתיים אצלי בוולקן כל 5K טיפול קטן וכל 10K טיפול גדול עם כל המשתמע , האם בלאון הסיפור דומה .

 

ממה לצפות מבחינת הטיפולים התקופתיים והאם יש מחלות ספציפיות ללאון 4 /רגילה

 

 

הדברים חשובים ברגע שבאים לסכם האם כדאי ללכת על מודל זה או אחר ,

 

לגבי טיפולים, מומלץ לצמצם מרווח טיפולים לכל 10,000 ק"מ. לפי הוראות יצרן כל 15 אלף טיפול קטן וכל 30 טיפול גדול.

אם ממש תתגרזן עם הרכב אז כדאי לשקול החלפה של שמן כל 7,500 ק"מ.

מעבר לזה, יש לך טיפול טיימינג שצריך לבצע כל 3/5 שנים או 90,000 ק"מ. קלאץ' מחליפים בסביבות ה100,000 ק"מ.

לגבי מחלות, יכול להיות שרוב המחלות (אם לא כולן) כבר טופלו בק"מ האלה אבל בגדול יש את מערכת הנשמים שצריך לבדוק (ועוד צינורות גומי למיניהם כגון גדישה, וואקום, מים וכו'), אטמים למיניהם, מנעולים של הדלתות, ריפוד גג שנופל, נזילות של מים לתוך הרכב דרך הדלת הימנית, מאוורר גדול של המנוע, בקר של המאווררים, טרמוסטט, חיישנים למיניהם (לא תמיד אבל חלק זה גם בלאי).

רשמתי בערך מה שעלה לי לראש, אין לך מה להיבהל אבל תבדוק מה החליפו ברכב כדי שיהיה לך הערכה איזה יישור קו תצטרך לעשות.

עם תחזוקה נכונה וטובה, אתה תהנה מאוד מהרכב :-D

 

אתה מחפש רכב שהוא 7-10 שנים על הכביש, מן הסתם שהוא כבר עבר ק"מ מסויים בזמן הזה (130,000 ק"מ לרכב בן 7-8 זה סביר לחלוטין) ובגלל שהוא רכב ספורטיבי אז הוא נוטה להחליף ידיים יותר מהר אבל עדיין זה לא אומר כלום.

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי טיפולים, מומלץ לצמצם מרווח טיפולים לכל 10,000 ק"מ. לפי הוראות יצרן כל 15 אלף טיפול קטן וכל 30 טיפול גדול.

אם ממש תתגרזן עם הרכב אז כדאי לשקול החלפה של שמן כל 7,500 ק"מ.

מעבר לזה, יש לך טיפול טיימינג שצריך לבצע כל 3/5 שנים או 90,000 ק"מ. קלאץ' מחליפים בסביבות ה100,000 ק"מ.

לגבי מחלות, יכול להיות שרוב המחלות (אם לא כולן) כבר טופלו בק"מ האלה אבל בגדול יש את מערכת הנשמים שצריך לבדוק (ועוד צינורות גומי למיניהם כגון גדישה, וואקום, מים וכו'), אטמים למיניהם, מנעולים של הדלתות, ריפוד גג שנופל, נזילות של מים לתוך הרכב דרך הדלת הימנית, מאוורר גדול של המנוע, בקר של המאווררים, טרמוסטט, חיישנים למיניהם (לא תמיד אבל חלק זה גם בלאי).

רשמתי בערך מה שעלה לי לראש, אין לך מה להיבהל אבל תבדוק מה החליפו ברכב כדי שיהיה לך הערכה איזה יישור קו תצטרך לעשות.

עם תחזוקה נכונה וטובה, אתה תהנה מאוד מהרכב :-D

 

אתה מחפש רכב שהוא 7-10 שנים על הכביש, מן הסתם שהוא כבר עבר ק"מ מסויים בזמן הזה (130,000 ק"מ לרכב בן 7-8 זה סביר לחלוטין) ובגלל שהוא רכב ספורטיבי אז הוא נוטה להחליף ידיים יותר מהר אבל עדיין זה לא אומר כלום.

 

בהצלחה!

 

תודה רבה -ההסבר שלך משכנע בכל מקרה רוב הרכבים שראיתי טופלו כמו שצריך במוסכים מוכרים וכמו שכתבת אני אעבור שוב על הרשימה ואבדוק מי עשה מה מתי ואיפה זאת אינדיקציה טובה .

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גילוי נאות, בעלים של לאון 4 למכירה.

 

גילוי נאות 2, מוכר רק בגלל הצורך בDSG, אחרת כבר מזמן הייתי נענה לפיתוי ומתחיל לשפר באיזו תוכנה קטנה וניהול שונה להאלדקס.

 

לפני קצת יותר משנה הייתי באותה הדילמה, למען האמת לפני כמה חודשים גם כן הציעו לי ראש בראש עם לאון 2X4 משנת 05 (עם תוספת קטנה מצידי) וסרבתי.

אענה על השאלה מנקודת מבטו של אדם שמעריך התנהגות טובה ולא להוט על קו ישר.

גם הלאון 4 וגם הרגילה מתנהגות לא רע, כל אחת בדרכה, אני אסביר.

הלאון הרגילה סובלת מתת היגוי באופן ניכר מאוד, למרות זאת נהג מיומן ידע להוציא ממנה זמני מסלול טובים.

הלאון 4 "סובלת" מעוד 150 קילו (שניתן להעלים עם עדכון תוכנה), אבל לא יודעת מה זה תת היגוי, גם נהג סביר ידע להוציא ממנה זמני מסלול טובים.

אני יודע שהנטיה של רובנו היא לחשוב שאנחנו מינימום שומכר, אנחנו לא, רובנו (גם אני) נדע לנצל טוב יותר את הלאון 4.

שימו לב שמערכת ההאלדקס מורכבת כיום רק ברכבי ה"עלית" של היצרן, גם כל משפר רציני בחו"ל (וחלקם גם בארץ) יודעים שכשמגיעים לליגה של הגדולים ההאלדקס הוא בגדר חובה.

אישית, אני נהנה ממנו גם עם הלאון הסטנדרטית שלי בכיכרות והפניות שליד הבית, הרכב הזה מאוד מעודד קצב נהגיה מהיר עם זמינות כוח יפה מאוד והתנהגות נהדרת.

בהמשך לשאלותיך, אמינות, בעקרון זה אותו רכב פרט להאלדקס, הוא אינו בעייתי ודורש טיפול פעם בתקופה מאוד ממושכת שעלותו כאלף שקלים.

סה"כ אלו רכבים בעלי אמינות ממוצעת, לא נתקלתי בסיפורים חריגים.

אחיזה טובה, אני מעיד בלב שלם, לאון 4.

יותר כוח זמין, אישית, כמעט לא הרגשתי הבדל כאשר הנתון היבש הוא לטובת הלאון 2X4 למרות שה4 טובה יותר ביציאה מהמקום.

אין מצב שתצא מלאון 4 ותרגיש שחסר לך כוח, כמובן גם לא מהרגילה.

גם פה הכל ניתן לשינוי עם תוכנה או טורבו.

 

בנושא כיול מחשב ההאלקס, יש מיליון ואחת עדכוני תוכנה, בדיוק כמו לגדישה.

 

בהצלחה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4160 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...