Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ,

אני צריך את עזרתכם / או העצעתכם בנושא ,

ברשותי סוזוקי SX4 הדגם ללא המפתח עם שלט

מדובר ברכב חדש אין יותר מידיי מידע על הרכב הנ"ל וגם לגבי התנהלות של השלט

יש לי בעיה שלאחרונה אני עוקב אחרי ולא מוצא לה פיתרון גם המורשה לא מוצא פיתרון מלבד החלפת סוללה או החלפת שלט שעלותו לא זולה בכלל ,

התקלה היא : שלסרוגין הרכב לא מזהה את השלט והדלתות לא נפתחות ע"י הסנסור בדלת , רק ע"י המפתח או לחלופין הרכב מזהה את השלט הרכב מונע ואז נדלקת החיווי של המפתח בצבע אדום ( כאילו אין מפתח ) אבל הרכב מונע , מה שהיתי מבצע זה מספר לחיצות על השלט

והחיוו נעלם אבל אז נוצרת תופעה שהרכב לא סוחב הרכב ממש מתאמץ - בהתחלה לא קישרתי בין 2 הדברים בגלל הרכב היה חדש וזאת היתה תוקופת הסתגלות לרכב , ובבירור במוסך המורשה וגם בספר רכב רשום כי הרכב צריך להיכבות אחרי בערך 300 מטר , בפועל זה לא קורה שהרכב כבר מונע הרכב ממשיך לנסוע רק בצורה שונה לגמרי

בעבר גם פניתי פה בפורום על בעיה עם המפתח ולא הצלחתי למצוא פתרון וגם שהגעתי עם השלט לבדיקה אצל מספר מומחים לא נמצא תקלה השלט תפקד בצורה תקינה ,

הבעיה היא מלבד שהרכב לא מזה את המפתח הרכב מתנהג בצורה שונה מאוד מה שמצריך כיבוי של הרכב המתנה של דקה בערך להכניס את המפתח המכני לסוויץ ולהניע את הרכב ואז הוא חוזר למצב נורמלי ( למרות שהשלט תקין עם סוללה תקינה)

כמו כן ראיתי שהתופעה לא חוזרת בצורה רציפה אלה לסרוגין ,

עוד דבר אולי המומחים או בעלי רכב דומה יוכלו לעזור ..!!

האם יש קשר מסוים בין רכבי SX 4 בשלטים ???

ברחוב שאני גר לשכן שלי יש בדיוק אותו רכב שנתון מתקדם אנחנו מחנים בדרך כל צמוד אחד לשני גם לו יש תופעה של שלט לפעמים

גם שאני מזיז את הרכב ומחנה רחוק יותר לא משפר באופן מלא את הבעיה ,

בנוסף יש במעלה הרחוב עוד 3 רכבים דומים מהשנתונים 2008-2011

האם יכול להיות במובן מסויים השפעה של תדרים בין הרכבים..

כי שהרכב מגיע לבדיקה הוא נמצא באיזור נטרלי ללא הפרעות של רכבים דומים ..

כי כל שאר המכלולים נבדקו ונמצאו תקינים

מה ניתן לעשות

תודה למגיבים

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

הי Focus,

אמא שלי סובלת מאותה הבעיה שהסברת בפוסט שלך, עבר כבר הרבה זמן,

אם התגברת על הבעיה?

אשמח לשמוע על פתרון או מידע שצברת על הנושא.

 

תודה

אייל

×
×
  • תוכן חדש...