Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בתוכנית: עוד מיסים על רכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רועי אלוהים נמצא בפרטים.

הרבה סעיפים קטנים יובילו לחסכון גדול, הניסיון להוריד גוש גדול של הוצאה נועד לכישלון.

 

כאשר הממשלה משדרת עסקים כרגיל ויכולה לבזבז על מכוניות ושרים מיותרים זה נותן את התחושה לציבור שיש מאיפה להוציא, ברור לי כמו לך שזה לא הסכומים הגדולים אבל הנראות פה חשובה לא פחות.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
רועי אלוהים נמצא בפרטים.

הרבה סעיפים קטנים יובילו לחסכון גדול, הניסיון להוריד גוש גדול של הוצאה נועד לכישלון.

 

כאשר הממשלה משדרת עסקים כרגיל ויכולה לבזבז על מכוניות ושרים מיותרים זה נותן את התחושה לציבור שיש מאיפה להוציא, ברור לי כמו לך שזה לא הסכומים הגדולים אבל הנראות פה חשובה לא פחות.

 

אין לי שום בעיה שיסעו בסדרה 5 במחיר של 200 אלף שקל (מהם חצי חוזרים לקופת המדינה במילא). אני לא ארגיש טוב יותר אם הם יסעו בקיה ריו. אם זה יבטיח אנשים טובים, מצידי שכל אחד יקבל 200 אלף שקל לחודש ויסע בפאנטום. וכמו שאמרתי, ריבוי השרים הזה חסך לכולנו כסף (עלות מערכת בחירות + מחיר אי היציבות השלטונית), אז גם שם אין לי בעיה.

 

הבעיה היא שכשאנחנו מתעסקים באיזו מכונית הם נוסעים, אנחנו לא מתעסקים באיפה מושקע תקציב המשרד שלהם.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

המכוניות של השרים זה סתם סמל, שמרגיז הרבה אנשים.

לא בגלל זה, ולא בגלל שהם העלו לעצמם את המשכורת עוד קצת, חסרים אותם המיליארדים שחסרים.

וכמו שכתבו כאן, להתייעל זה משהו שאף גוף במדינה לא יודע לעשות. בטח לא הגופים הגדולים והבזבזנים, ובראש ובראשונה צבא הגנה לישראל

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מגיע למדינה שרוב אזרחיה הם בורים, וישראל כבר מזמן כזאת.

רק שהרוב מתרבה הרבה יותר מהר מאלה שעוד נשאר להם קצת סכל.

שייקר הכל, אני באמת כבר אפטי, עם רשימה כזאת בשלטון הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

[quote=roee;3659985

אחד הדברים הכי טובים שקרו לציבור הישראלי בשנים האחרונות הוא דחיקה של "התהליך המדיני" מחוץ לאג'נדה. זה משאיר זמן ומשאבים להתמודד עם בעיות דחופות יותר (חינוך, כלכלה, תחבורה, זכויות אזרח, מינהל תקין וכן הלאה).

רק תענה לי בכנות בבקשה: מי בדיוק מתעסק עם זה? מי מנסה להתמודד עם זה?

ולא, הבטחות של פוליטיקאים לפני הבחירות, לא נחשב.

הבעיה היא שכשאנחנו מתעסקים באיזו מכונית הם נוסעים, אנחנו לא מתעסקים באיפה מושקע תקציב המשרד שלהם.

 

זה מעיד על עוד משהו בעיניי: חוסר רצון מוחלט לטיפול בבעיות התקציב או אדישות לכל דבר.

נכון, זה חצי שטותי, אבל זה מסמל משהו.

השרים יכלו להתנייד ברכב "עממי" יותר, שהיה חוסך כסף לקופה. באותה מידה, יכלו לוותר על תקנים מיותרים בממשלה, למצוא מקומות לקצץ בתקציב הביטחון (כמו למשל, להוריד את תקציב המסיבות של חיל האוויר. רק כשמנסים, חה"א בוכה שאין לו כסף להטיס את המטוסים. לא ידעתי שמטוס צריך מסיבה כדי לעוף), להפריט או להכניס תקנים לחברת חשמל חדשה ומתחרה לחברה הקיימת להוזלת עלויות וייעול המצב כדי שלא ייעלמו עוד כספים באוויר, טיפול אמיתי בסוגיית תאונות הדרכים- רק זה לבדו יחסוך הון על הטיפולים והעלויות של הטיפול בנפגעים מהביטוח הלאומי, לא חסר.

אבל, למה שהם יחשבו על זה? הם נוסעים להם ברכב מפואר, ואפילו לא מודעים לחלק מה"עיזים" האלו. ולמה להם לחשוב על זה, כיף להם בפאר.

מקווה שהבהרתי את עצמי.

(ולי ממש לא משנה על מה הם נוסעים, רק שיעשו משהו בתמורה לזה שיש להם פאקינג מקום עבודה)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז, אתה לא שם לב להתהליך שבו הדגנרלים מוקזים החוצה מהמערכת הפוליטית? הישנים בחוץ (מופז, ברק, חלוץ), והחדשים נמנעים מלהכנס (קפלינסקי, אשכנזי, גלנט ואחרים שפרשו מהצבא בשנים האחרונות). יש כאן דה-מיליטריזם משמעותי שעובר עלינו כחברה פשוט בגלל שהושג שקט יחסי והתהליך המדיני ירד לחלוטין מהפרק.

 

מערכת הבחירות של 2013 היא כלכלית-חברתית, נקודה. מבחינה בטחונית ומדינית כולם נמצאים באותו עמוד.

 

השרים יכלו להתנייד ברכב "עממי" יותר, שהיה חוסך כסף לקופה. באותה מידה, יכלו לוותר על תקנים מיותרים בממשלה, למצוא מקומות לקצץ בתקציב הביטחון (כמו למשל, להוריד את תקציב המסיבות של חיל האוויר. רק כשמנסים, חה"א בוכה שאין לו כסף להטיס את המטוסים. לא ידעתי שמטוס צריך מסיבה כדי לעוף), להפריט או להכניס תקנים לחברת חשמל חדשה ומתחרה לחברה הקיימת להוזלת עלויות וייעול המצב כדי שלא ייעלמו עוד כספים באוויר, טיפול אמיתי בסוגיית תאונות הדרכים- רק זה לבדו יחסוך הון על הטיפולים והעלויות של הטיפול בנפגעים מהביטוח הלאומי, לא חסר.

 

אני מקווה שאתה מבין את ההבדל התהומי שבין הכנסת תחרות למשק החשמל ובין ביטול המסיבות של חיל האוויר (שהוא אגב, אחד מהגופים היעילים שבנמצא. באמת, ככה אמרו מקינזי). חשמל, הרכבת, הנמלים - שם הכסף הגדול (מיליארדים) ואין שום אפשרות לגעת בהם בגלל פרוטקשן של ההסתדרות או האיום בעצירת שירותים חיוניים. מי שיכריז מלחמה על הגופים האלו יקבל את הקול שלי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
חשמל, הרכבת, הנמלים - שם הכסף הגדול (מיליארדים) ואין שום אפשרות לגעת בהם בגלל פרוטקשן של ההסתדרות או האיום בעצירת שירותים חיוניים. מי שיכריז מלחמה על הגופים האלו יקבל את הקול שלי.

 

רועי,

בדיוק כמו שבזמן שמדברים על רכבי השרים לא מתעסקים בתקציב משרדם, ככה בדיוק בזמן שמתעסקים בנמלים/רכבת, לא מבינים שהמיליארדים האמיתיים מתנקזים במכרזים קטנים יחסית וחסרי משמעות שאף אחד בכלל לא מתעסק ומאיר עליהם.

 

סתם לדוגמא, אם יום אחד יחשפו את שערוריית מכרזי הסעות הילדים של משרד התחבורה, תיפול לך הלסת לרצפה.

 

 

תקציבי ומכרזי מעצ הם דוגמא נוספת, חלקם בגלל נוכלות, חלקם בגלל טמטום מערכות ברמה קולסאלית.

אצלנו בישוב סללו כביש גישה של 5 ק"מ רק בכדי חצי שנה אחרי זה לחרוש אותו לחלוטין ולסלול מחדש כי משהוא שם השתבש והתחילו סדקים בכביש.

שנה לאחר מכן, הכביש שוב התחיל להתפורר וסללו אותו פעם שלישית תוך שנה.

 

באורח פלא, בשלושת המכרזים זכה אותו קבלן מבצע!:shock:

 

עכשיו רק נשאר להחליט אם מדובר בטמטום או נוכלות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אצלנו בישוב סללו כביש גישה של 5 ק"מ רק בכדי חצי שנה אחרי זה לחרוש אותו לחלוטין ולסלול מחדש כי משהוא שם השתבש והתחילו סדקים בכביש.

שנה לאחר מכן, הכביש שוב התחיל להתפורר וסללו אותו פעם שלישית תוך שנה.

 

באורח פלא, בשלושת המכרזים זכה אותו קבלן מבצע!:shock:

 

עכשיו רק נשאר להחליט אם מדובר בטמטום או נוכלות.

 

אשמח לשמוע באיזה כביש מדובר. אתה יכול לענות בהודעה פרטית אם אתה מעוניין.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

הכביש הוא 6513

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הכביש אינו בטיפול של נתיבי ישראל (מעצ לשעבר).

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
ברווז, אתה לא שם לב להתהליך שבו הדגנרלים מוקזים החוצה מהמערכת הפוליטית? הישנים בחוץ (מופז, ברק, חלוץ), והחדשים נמנעים מלהכנס (קפלינסקי, אשכנזי, גלנט ואחרים שפרשו מהצבא בשנים האחרונות). יש כאן דה-מיליטריזם משמעותי שעובר עלינו כחברה פשוט בגלל שהושג שקט יחסי והתהליך המדיני ירד לחלוטין מהפרק.

 

מערכת הבחירות של 2013 היא כלכלית-חברתית, נקודה. מבחינה בטחונית ומדינית כולם נמצאים באותו עמוד.

 

האמת שלא שמתי לב לכך.

 

אני מקווה שאתה מבין את ההבדל התהומי שבין הכנסת תחרות למשק החשמל ובין ביטול המסיבות של חיל האוויר (שהוא אגב, אחד מהגופים היעילים שבנמצא. באמת, ככה אמרו מקינזי). חשמל, הרכבת, הנמלים - שם הכסף הגדול (מיליארדים) ואין שום אפשרות לגעת בהם בגלל פרוטקשן של ההסתדרות או האיום בעצירת שירותים חיוניים. מי שיכריז מלחמה על הגופים האלו יקבל את הקול שלי.

לחלוטין מבין, אבל ברשימת הדוגמאות שעלו לי לראש בעת כתיבת התגובה הזו, זה מה שהיה. לא עלו לי עוד דברים, ואני יותר מבטוח שיש.

רשמתי "על קצה המזלג" וזהו, ומקווה שהבהרתי את הכוונה שלי.

לגבי אותו "איום". אני בטוח שרוב תושבי המדינה יסכימו לסבול הליך של כמה ימים של שיבושים לחשמל, אם זה אומר שבסוף התהליך הם ישלמו הרבה הרבה פחות, או לפחות למישהו אחר ולא לנבלות היחידים בשוק.

 

פעם, לא הייתה לך ברירה, ואם היית רוצה טלפון, היית צריך להמתין כמה שנים עד שנזק יואילו בטובם להתקין לך קו.

לפני שנה וחצי, נזק הביאו לי את הסעיף על האינטרמת שלהם, אז פשוט החלפתי אותם ב"חוט" (HOT, במבטא כבד :lol: ), פשוט בגלל ש:

1) כי אפשר.

2) כי הם שם.

3) כי הייתי בכיף מוכן לנסות טריפה, אחרי שעברתי את הנבלה.

ממה שאני מצליח לקרוא את הארץ ויושביה, העם היושב בציון כבר מספיק מיואש בשביל להסכים לשרוד מהלכים (שבמדינה מתוקנת המצב לעולם לא היה מגיע אליהם) של שיבושים מצד המונופולים ולו רק כדי לשפר משהו במצב בעתיד.

אני מוכן לשרוד שבוע ללא חשמל ולו רק שבסוף השבוע אהיה מחובר לחברת חשמל שונה, עם תעריפים יותר שפויים.

אם הייתי יבואן, הייתי מוכן לשרוד חודש ללא כניסת סחורה לנמל, ולו רק שהאיום של "היד על השאלטר" ייעלם.

אז אני אתך בהכרזה הזו, של "מי שיכריז מלחמה יקבל את קולי".

רק לך תמצא את האדיוט (אין שום מילה אחרת- זו התאבדות פוליטית, ואולי אפילו עילה להזמנת "חוזה" שמן, אם אתם מבינים למה אני מתכוון) שיסכים לעשות את זה ולסכן את עצמו או את הקריירה שלו או את שניהם.

ואם כבר מצאת אדיוט כזה, אתה בטוח שאתה רוצה לתת לאדיוט לנהל לך את המדינה?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תראו איפה מצאתי מליארד שקל:

http://budget.msh.gov.il/#002038,2011,0,1,1,1,0,0,0,1,0,0

 

וזה אחרי חיפוש של 10 דקות.

וכמו שקאמרו אמר, ובצדק - בוודאות יש עוד המון כסף שנשפך לריק שמתחבא במאות סעיפים קטנים שמי שלא עובד במשרד האוצר במשרה מלאה לא מכיר בכלל.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...