Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סט-אפ לכיוון פרונט לקליאו ספורט דור 2


Fitch
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

אני עתיד לבצע כיוון פרונט בקרוב, ומתלבט בין התצורות של הקליאוז הספורטיביות.

להלן הנתונים:

 

מה לדעתכם הכיוון הכי טוב, ולמה?

 

תודה,

Clipboard01.jpg

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיליפ תודה על התגובה.

 

קיים גם את הסט-אפ של ה-182 Trophy שמדבר על קאמבר של (2-) ו-TOE OUT של "10 דקות" (10 0).

אך שם מדובר על מתלים קצת שונים (הנמכה, בולמים של SACHS, אנטירול גדול יותר וכד').

 

Geometry.jpg

 

תוכל לפרט למה דווקא נראה לך כי זהו הסטאפ המומלץ?

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא יכול לשחק עם כל הפרמטרים בקליאו.

 

תשיג ברגי קאמבר של אייבך ותכוון לכמה קאמבר שלילי שהם יאפשרו לך מקדימה.

אני מניח שזה יהיה בערך מינוס 2-2.5 אם אתה עם קפיצים מקוריים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע על אחת שנוסעת עם ברגים כאלה (של H&R), וזו ההיא שהיתה שלי בזמנו.

 

בהתחלה כיוונתי לקאמבר -2, הנהיגה היתה עצבנית ממש. כל הפניה של ההגה הטיסה את האף לתוך הפניה כאילו דבוק לה מגנט בטמבון. מה שהפחיד אותי וצריך להלקח בחשבון היתה יכולת הבלימה שהושפעה לרעה, ה-ABS מיהר להיכנס ובנהיגה ספורטיבית זה היה מציק.

 

הברגים האלו מעולים ובהחלט שווים את הכסף. לי זה עשה הבדל של שמים וארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניר, אל תעלב אבל אני באמת חייב להבין למה אתה מעוניין לשנות את הכיוון המקורי שהגיע עם הרכב שלך?

הרי אתה לא משתולל עם הרכב, ולא מביא אותו למצבי קיצון.

כל שינוי שכזה יוביל לשחיקה מיותרת (מבחינתך) בצמיג, שהרי אתה לא מביא את הרכב למגבלות - וכך גם לא תוכל להנות מיתרונות המהלך.

 

תתחדש על הצמיגים, וסע בזוויות מקוריות.

אלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעיון הוא לאו דווקא לעשות קמבר מקסימלי, אלא כיוון טוב/נכון יותר. גם אם הערכים קטנים יותר.

 

תזכור שכל רכב כוון אחרת ובזמן שונה, בין לבין אני בטוח שהיו להם הסקות.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערכים באיור שהצגת לא כאלה קיצוניים ככה שהם יחדדו מעט את ההתנהגות אך יחד עם זה לא יביאו לשחיקה ובלאי מוגבר לצמיגים ולרכיבי המתלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבדוק על מנת לכוון -

אגב האם הוא ידע להגיד לי מה נכון או מה לא ?

מנסיוני , עם הרכב הזה שווה לבוא עם מספרים ונתונים של היצרן ולבקש שיעבדו לפי זה . אחרת כל אחד עושה מה שנראה לו ומה שבא לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומרי,אני עם ה205GTI חודשים בודדים,ומהמעט זמן הזה למדתי שעם הרכב הזה-אם אתה לא מגיע עם דרישות ברורות לבעלי מקצוע,אף אחד לא באמת יודע מה לעשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...