Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נייד של טושיבה עם מערכת הפעלה XP ,ללא סוללה עובד רק בחשמל קבוע.

כנראה בגלל סגירה לא נאותה של מערכת ההפעלה מס' פעמים, עולה עד לשאלה של איך להעלות את מערכת ההפעלה?

כל וריאציה שאני לא בוחר הוא מתחיל להעלות את מערכת ההפעלה ואחרי 2 שניות עושה RESTART מחדש.

יש למישהו שבב מידע מה יכולה להיות הבעיה וכיצד ניתן לפתור אותה?

תודה.

פורסם

תלחץ F8 לפני שעולה מערכת ההפעלה ותבחר באפשרות:

disable automatic restart on system failure

 

או משהו כזה, לא זוכר בע"פ.

כך במקרה של שגיאה בחלונות אתה אמור להעצר במסך כחול עם המידע הרלוונטי לתקלה.

אם תעצר, תצלם בבקשה את קוד השגיאה ואת הכיתוב לגביו ותעלה לכאן לראות.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

הפעל את המחשב עם דיסק של חלונות XP בכונן התקליטורים.

עשה ממנו BOOT,

כשיעלה מסך התקנת החלונות יהיה לך אפשרות לבחור "Repair your system using system repait console" תבחר את האפשרות הזו - מקש R.

חכה שתגיע לשורת פקודה "דוסית".

הקש את הפקודה הבאה מכונן C, או כונן אחר בו מותקנת מערכת ההפעלה שלך בנייד:

CHKDSK /R

המתן שתסתיים הפעולה והמחשב יעלה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

לעשות BOOT מDOK שיצרת עליו העתק של תקליטור ההתקנה של WINDOWS XP,

או לפרק את הכונן מהמחשב הנייד, לחבר אותו למחשב נייח תקין בנוסף ולבצע את פעולת התיקון מהמחשב הנייח.

פותחים קונסול - CMD ומריצים שם את פקודת הCHKDSK לאחר שאתה עובר לכונן הבעייתי.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
לעשות BOOT מDOK שיצרת עליו העתק של תקליטור ההתקנה של WINDOWS XP, את זה עוד הבנתי.

או לפרק את הכונן מהמחשב הנייד, לחבר אותו למחשב נייח תקין בנוסף ולבצע את פעולת התיקון מהמחשב הנייח.

פותחים קונסול - CMD ומריצים שם את פקודת הCHKDSK לאחר שאתה עובר לכונן הבעייתי.

זה נשמע לי כמו *&^%$ ^%$%^ *)(&% #%%^.

ננסה את האופציה שהבנתי,נראה איך מתקדם,תודה לבנתיים.

פורסם

"פותחים קונסול - CMD ומריצים שם את פקודת הCHKDSK לאחר שאתה עובר לכונן הבעייתי."

 

אחרי שהמחשב הנייח עובד ומחובר אליו הכונן הבעייתי,

אתה נגש לשורת החיפוש במערכת ההפעלה, איפה שרושמים ומפעילים משם פקודות כמו REGEDIT וכדומה, ולוחץ CMD

יפתח לך חלון קונסול של שורת הפעלה, שם ניתן לרשום פקודות באופן ידני.

בחלון זה, עליך לעבור לאות הכונן הבעייתי, לדוגמא, אם המחשב זהה אותו כ מחיצה G אז תלחץ :G כדי לעבור לכונן G ושם בשורת הפקודה תרשום את פקודת הCHKDSK /R

 

אפשרות נוספת במידה ואתה יודע מראש מה האות של הכונן שחברת, תרשום פשוט CHKDSK X: /R

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

מנסיון של 1000 מחשבים בערך בצבא, כשמקבלים BLUESCREEN ומערכת ההפעלה מאתחלת את עצמה פרמוט היה תמיד הפתרון הכי מהיר.

תתקין כבר על הדרך WIN 7, ובהתקנה תבחר אפשרות של שדרוג ושמירה של הנתונים.

TFSI Power

פורסם

פרמוט זו אופציה אחרונה, מהירה רק במידה ואין לך דברים חשובים על הכונן או שכבר גיבית אותם.

ישנם מקרים בהם המסך הכחול מצביע על תקלה בחומרה, או הגדרה שהשתנתה בביוס וכו' , כך שלא משנה אם תנסה שוב להתקין זה לא יעזור.

 

בצבא גם כל מה שרטוב זה נקי, צבוע זה חדש ובורקס זה חגיגי...

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

בהתחשב בזה שיש אופציית פרמוט עם גיבוי הנתונים בכל התקנה של WIN7, זה ממש לא צריך להיות פתרון אחרון.

TFSI Power

פורסם

תבדוק אם יש לך בביוס אופציה של diagnostics, ושם hard disk test או memory test. תריץ את שתי הבדיקות האלה.

 

מניסיוני, זאת בהרבה מקרים כונן קשיח מת. במחשבים ניידים, זה אחד החלקים שהולכים הכי הרבה, דיסק, סוללה ומטען.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

התשובה היא כמו שכתבו מעלי

 

Change on the BIOS setup the Hard Disk from AHCI to COMPATIBILITY Mode.

 

אתה עושה את זה דרך ה Bios Setup של המחשב

פורסם

 

אני אזכור את זה בפעם הבאה שאתה תעלה בעיה שיש לך.:wink:

 

מכיוון שאני לא ממש חזק במחשבים,אני כנראה אקח את הלפטופ לאיש IT שלי בעבודה,מקווה שהוא יצליח לתקן עוד מחר את המחשב.

בכל מקרה הכי חשוב לי כמה נתונים שיש לי בהארדיסק(לא סרטים כחולים למי שמתעניין :-D ) ואחרי זה מיצידי שיתפגר המחשב,אני כנראה אחליף אותו באחר.

תודה לכל העוזרים.

שבוע טוב.

×
×
  • תוכן חדש...