Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Mazdaspeed - שיפורי היצרן


Alonyam
שימו לב! השרשור הזה בן 4148 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

 

לא הצלחתי למצוא מידע בנוגע למאזדהספיד שיפורי היצרן של מאזדה. מישהו נתקל במקורות מידע לגבי העניין הזה?

מה אפשר לשפר, מה הייתרונות השיפור וכו'

 

אם מישהו מכיר סדנאות שעוסקות בשיפורי היצרן אשמח לשמוע, בארץ כמובן הכי טוב אבל גם אייביי ודומיהם יהיה בסדר.

אם מישהו נתקל בפרוייקט כזה גם כן אשמח לשמוע.

 

אני יודע שבמנוע אטמוספרי כמעט ואין מה לשפר ו"כל המוסיף גורע". מה בדיוק אפשר לשפר?

 

נושא חוקיות לא מעניין אותי כרגע.

הרכב הוא לאנטיס (protege5).

 

תודה רבה

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב ידני אז כבר התחלה טובה

אם לא זאת ההתחלה שלך.

מיכאן הכל עיניין של כסף לא חסר סדנאות בארץ.

אם נושא החוקיות לא מעניין אותך אז טורבו יהיה

השיפור הכי משמעותי לרכב.

לא חסר ציפים, אינטרקולרים, סעפות, טורבויים

למזדות, גם בארץ לא חסר מי יבנה לך קיט.

בהצלחה אשמח לישמוע מתקדמות.

רז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Protege5 זה חמישה דלתות אגב , ובארה''ב החלקים הכי זמינים .

ובחו'ל הדגם לא פחות מ WRX ,יש שיפורים ובודי קיטים וזה נראה מדהים .

HYUNDAI - Always there for you .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזדהספיד היא חטיבת המירוצים של מזדה. הם מייצרים חלקי חילוף ספורטיביים למכוניות של מזדה וגרסאות מיוחדות נקראות על שמם.

למיטב ידיעתי החלקים שלהם נחשבים איכותיים, אבל לא בטוח שיותר משל חברות אפטרמרקט אחרות.

 

אצלי למשל (מיאטה NC) מורכבים מוטות מייצבים ובולמים של מזדהספיד, שעובדים מעולה בנהיגה ספורטיבית ביחס למקור. אבל קוילאוברים ייעודיים או אפילו בולמי קוני לא בהכרח יעשו עבודה פחות טובה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואוו, אני בשוק. כבר התכוננתי לירידות על זה שאני מנסה לשפר לאנטיס. 1-0 לכל מי שהגיב.

 

הסבה לידני זה משהו שנמצא בתהליך. כרגע מצאתי גיר ואני מחפש מקצוען שייקח את זה על עצמו.

כרגע קיבלתי הצעת מחיר חמש ספרתית רק על העבודה.

 

רוני, סלח לי על הבורות, תוכל להסביר מה זה מוטות מייצבים?

 

תודה רבה לכל מי שהגיב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לגשת לאיחוד מוסכים בפ"ת בשביל ההסבה היות והוא כבר ביצע את זה על מאזדה .

 

ה 323F 99 שלי הייתה אמורה להיכנס לפרוייקט דומה,אבל קיבלתי שכל ופשוט קניתי ידנית.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואוו, אני בשוק. כבר התכוננתי לירידות על זה שאני מנסה לשפר לאנטיס. 1-0 לכל מי שהגיב.

 

הסבה לידני זה משהו שנמצא בתהליך. כרגע מצאתי גיר ואני מחפש מקצוען שייקח את זה על עצמו.

כרגע קיבלתי הצעת מחיר חמש ספרתית רק על העבודה.

 

רוני, סלח לי על הבורות, תוכל להסביר מה זה מוטות מייצבים?

 

תודה רבה לכל מי שהגיב.

 

מי שיירד עליך פשוט דביל ,אל תתייחס .

לא יודע למה בארץ לאנטיס נחשב לרכב פחות ''מגניב או צעיר'' מ סיוויק אבל בארה''ב במיוחד הרכב לא פחות מ הרכבים שפה בארץ אנשים אוהבים לשפר וכו'

HYUNDAI - Always there for you .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הלאנטיס שלי הסבתי לידנית הכל עשיתי בעצמי- בשני מילים מרוצה מאוד.

בנוסף שיפרתי את האחיזה ע"י מעבר למידת צמיגים 205/50/16, לרכב יש אחיזה לא רעה בכלל, בנוסף לבולמי זעזועים גז חדשים+ בושינגים פוליאורטן.

החלק הכי קשה בהסבה זה להשיג גיר ידני שזה נחשב למשימה בילתי אפשרית, הרכב שלך הוא בטח BJ ששם עוד יותר קשה להשיג גיר.

 

אם מצאת גיר לרכב הזה, ואתה חושב להסב לידני, לפני שיחטפו אותו קודם כל תקנה אותו ותשמור אותו בצד ומהר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, סלח לי על הבורות, תוכל להסביר מה זה מוטות מייצבים?

 

תודה רבה לכל מי שהגיב.

 

אתה יכול לבצע חיפוש בפורום, אבל בגדול מוט מייצב זה מוט מתכת שמחובר לשני צידי השלדה (מימין לשמאל) בנקודות מסוימות, למשל "קדמי עליון" - מעל המנוע, או "קדמי תחתון" - מתחת למנוע, או "אחורי תחתון" - מתחת לבגאז'. מטרתו להקטין זוויות גלגול ולהגדיל את קשיחות השלדה. לא תמיד הוא נחוץ לנהיגה ספורטיבית, אגב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לבצע חיפוש בפורום, אבל בגדול מוט מייצב זה מוט מתכת שמחובר לשני צידי השלדה (מימין לשמאל) בנקודות מסוימות, למשל "קדמי עליון" - מעל המנוע, או "קדמי תחתון" - מתחת למנוע, או "אחורי תחתון" - מתחת לבגאז'. מטרתו להקטין זוויות גלגול ולהגדיל את קשיחות השלדה. לא תמיד הוא נחוץ לנהיגה ספורטיבית, אגב.

 

הקטע המודגש באדום מסביר מהו מוט גישור. אביזר שאין לו קשר למתלים.

 

מוט מייצב מחבר בין המשולשים/בולמים ומתנגד לגלגול הרכב, כמו שקפיץ קשיח יותר יעשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4148 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...