Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סירוס חתול- מחויב המציאות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

רק מי שמחזיק יותר מחתול אחד מכיר את הנפלאות האלו..

 

נצל"ש - האם ישנה תועלת ממשית כלשהי לאיכות חייו של החתול מכך שיהיה איתו חבר נוסף?

האם יש העדפה כלשהי למין החתול שמצטרף (לחתול זכר, מסורס)?

mail.jpg

2012-04-06_19_43_04.jpg

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

hans- היא נראית שותה מהמים באמבטיה, היא גם נותנת שיקלחו אותה? אצלי מקלחת לחתול זה לאכול מרור, לכן אני נותן להם שיעשו את העבודה לבד עם הליקלוקים..

 

החתולה הפרסיה שלי אוהבת מים, משחקת עם המים שביור בזמן שאני מצחצחת שיניים,

בימי קיץ מאוד מאוד חמים אני מכניסה אותה לאמבטיה,

היא מאוד אוהבת.

החתולה השניה אינה מתקרבת למים כלל ומאוד נרתעת,

כך שאין סיכוי שאני אקלח אותה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
נצל"ש - האם ישנה תועלת ממשית כלשהי לאיכות חייו של החתול מכך שיהיה איתו חבר נוסף?

האם יש העדפה כלשהי למין החתול שמצטרף (לחתול זכר, מסורס)?

 

מאד תלוי באופי של החתולים המעורבים, אצלי זה התחיל רע מאד והפך באיטיות למצב של סטטוס קוו, לפעמים משחק משותף ולינה ביחד אבל לא חברות אמיצה.

 

למעשה ניתן לומר שהחתול הותיק חזר לעצמו רק שהחתול החדש עבר מן העולם.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לכן חשוב מאד, שאם מתכננים לגדל 2 חתולים ביחד, להעדיף להכניס אותם באותו הזמן. אחרת, החתול ה"ותיק" מפתח עוינות כלפי החתול ה"חדש" על כך שלקח מהטריטוריה שלו. עוד יותר טוב יהיה להכניס גורים ביחד לבית אחד- סיכוי רב שהם יגדלו להיות ממש "אחים".

פורסם
לכן חשוב מאד, שאם מתכננים לגדל 2 חתולים ביחד, להעדיף להכניס אותם באותו הזמן. אחרת, החתול ה"ותיק" מפתח עוינות כלפי החתול ה"חדש" על כך שלקח מהטריטוריה שלו. עוד יותר טוב יהיה להכניס גורים ביחד לבית אחד- סיכוי רב שהם יגדלו להיות ממש "אחים".

 

מחזק מאד, אצלי החתולות בהפרש של שנתיים בגיל 8ו-6. דרך ההתקשרות היחידה שלהן זה בעיקר בכיפכופים ורדיפות.

האמת כשאני חושב על זה, אולי עכשיו שהפעוטה כבר בת-3 יש שם איזושהי התאגדות מולה..

בפעם הבאה שאביא חתולים זה רק גורים צעירים ביחד מההתחלה שכבר קשורים אחד לשני.

 

כותרת לתמונה - מה זאת אומרת אין כיבודים??? :shock:

2012-07-25 15.16.39.jpg

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

אגב עודד, פיצי (בלי ת') כבר יש לי, תהיה בטוח שהחתול הבא שיחליט להתנחל אצלי- שמו יהיה ברווז. באישורך כמובן ;)

 

ברור שיש אישור! :wink: (רק תוודא גם עם הברווז של הפורום :wink: . שלי אגב, לא קרוי על שמו).

 

מה הגובה של הכלבה במציאות? אם יש לך תמונה טובה שלה לבד או במרכז, אשמח אם שתשתף, תודה.

 

לא יודע מה הגובה שלה :shock:

היא שוקלת 27 ק"ג. ובתמונה החתולה שוקלת בערך 1.2 ק"ג.

 

486732_10151167962919284_69262277_n.jpg

 

אני לא מצליח למצוא תמונה שממחישה את הגודל שלה :shock:

היא לא גבוהה במיוחד (אני מניח שהיא בגובה של לברדור ממוצע), אבל ממש שרירית.

 

 

עודד.

 

עריכה:

גרמת לי ללכת ולמדוד את הכלבה :)

בכתף היא כ55 ס"מ.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

קודם כל, תודה על ההיענות.

 

לברדור? אתה רציני? אני מאמין שזכרים מסוג פיטבול מגיעים לכזה גובה.

 

הייתי בטוח שנקבות מגיעות עד לגובה הברכיים ואולי טיפה יותר - מה שנקרא, מבחינת גודל, "בינוני".

 

בתמונות היא בהחלט ניראת גבוהה יחסית לגזע.

 

אגב, איך היא מסתדרת עם נקבות בחוץ/בבית?

פורסם

את האמת כל השגר יצא יחסית גדול.

הזכרים עוברים את ה30 קילו. (יש שניים שהגיעו ל40!!)

מה שקצת מחזק את המחשבה שאולי הם מעורבים עם בולדוג אמריקאי. (מגזע סקוט- הם די דומים)

 

לברדור לא כאלה גבוהים. הם מגיעים עד הברכיים. (תלוי מה הגובה שלך :wink: )

וכן, אני מגדיר אותה כבינונית.

 

מבחינת התנהגות, היא פשוט מדהימה! כמו שכלבה של מאלף צריכה להיות.

חברותית לכל יצור חי (ודומם)

היא כלבה, שקטה, רגועה (בעיקרון היא אנרגטית בטירוף, אבל היא פורקת המון אנרגיה), ומאוזנת שמעדיפה לשכב על הגב ולהיכנע מאשר להיכנס לעימות.

רק כאשר דוחקים אותה לפינה, היא תגן על עצמה.

וגם אז, היא תעדיף לחשוף שיניים ולנבוח רק עד שתוכל לרוץ מהמקום. (והיא רצה ממש מהר!! היא רצה בקצב של ויסלה/וימרנר).

 

לך יש כלב?

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

אחרי שראיתי את כל השריטות הרציניות, שהחתולים עשו על הבגאז' של אחת המכוניות בבית, זוהי הנקמה שלי !:twisted:

 

את האמת כל השגר יצא יחסית גדול.

הזכרים עוברים את ה30 קילו. (יש שניים שהגיעו ל40!!)

מה שקצת מחזק את המחשבה שאולי הם מעורבים עם בולדוג אמריקאי. (מגזע סקוט- הם די דומים)

 

לברדור לא כאלה גבוהים. הם מגיעים עד הברכיים. (תלוי מה הגובה שלך :wink: )

וכן, אני מגדיר אותה כבינונית.

 

מבחינת התנהגות, היא פשוט מדהימה! כמו שכלבה של מאלף צריכה להיות.

חברותית לכל יצור חי (ודומם)

היא כלבה, שקטה, רגועה (בעיקרון היא אנרגטית בטירוף, אבל היא פורקת המון אנרגיה), ומאוזנת שמעדיפה לשכב על הגב ולהיכנע מאשר להיכנס לעימות.

רק כאשר דוחקים אותה לפינה, היא תגן על עצמה.

וגם אז, היא תעדיף לחשוף שיניים ולנבוח רק עד שתוכל לרוץ מהמקום. (והיא רצה ממש מהר!! היא רצה בקצב של ויסלה/וימרנר).

 

לך יש כלב?

 

יצא לי כבר לראות זכר 50 קילו ואחד 45 קילו. אני ממש לא בעניין של לקחת פיטבול ולהפוך אותו לשרירן עולמי. באיזשהו מקום, אני חייב להודות שזה די דוחה אותי.

 

הייתה לי "אחות" (על מי אני עובד עם המרכאות הארורות?) למעלה מ-13 שנים ונאלצתי להרדים אותה לפני כחודשיים. חשבתי שתקופת התאבלות תהייה ארוכה, אבל אני מרגיש שפשוט חסר לי משהו. משהו שאנשים לא יכולים לספק וזה משגע אותי. מגיעה השעה שמונה בערב ואני כבר מתכוון לפתוח את הדלת ולקרוא לבוני, אבל היא לא שם :(.

 

כיוון שכרגע אני חי עם אמא, יש שתי דרישות חשובות: מעט פרווה ולא כלב גדול, גם בינוני נתון פה לויכוח.

 

קשה לי לכתוב את מה שאני מרגיש כלפי גזע הפיטבול, אבל אני כן אציין שאת רובו - אני ממש לא אוהב. עדיין, יש בו איזשהו צד שאני פשוט מרגיש קרוב אליו.

 

אני צריך לסדר לי קצת את לוחות הזמנים עם עבודה פוטנציאלית ולימודים, כדי לדעת שאני אעניק לכלב את הטוב ביותר ואם לא אוכל, אז לא אקח אחד (חתול ממש לא בא בחשבון:)).

 

אם אצליח למצוא פיטבולית, אשר לא תהייה פחדנית, אך גם לא דומיננטית, זו תהייה הכלבה שלי. הבעיה הגדולה היא שאני מתכוון לקחת גורה, במידה ואבחר בגזע הנ"ל וסוגיית הגודל גם היא בעייתית, כיוון שמה שלא יהיה, אני לא מתכוון לקחת כלבה משגר כלשהו, אלא רק ממכלאות.

 

נכון, יש לי דרישות וכלב זה לא בדיוק צעצוע, אבל כשאני כבר בוחר אחד, אז הוא גם יסיים את חייו אצלי ולא בשום מקום אחר.

 

נ.ב

 

רואים שהכלבה שלך מקבלת את האהבה שהיא צריכה, כבר מזה שלא גזרת לה את האוזניים. רק מה, בתמונה שלה במיטה, היא נראת כמו דני ענק :).

פורסם

המעשה נעשה.

היה מסכן אתמול, ניסה ללכת וכשל.

בהמשך רגליים קדמיות הלכו בחצי מהירות ואחוריות בשליש ונשרכו.

היום יותר טוב למרות המבט המאשים.

נדרש מחיר של 390 שירד תוך דקה ל280 אחרי שציינתי שיש פערי מחיר גדולי בתחום.

 

פינת הייעוץ:

נאמר לי במקום שבכל שנה יש לבצע חיסון בעלות 200 שח.

כמו כן שני תילועים בשנה ב120 כל אחד.[אם אני זוכר נכון]

בכל אופן הוצע לי לעשות מנוי חתול בוגר5 ב500+ שקלים, שיכסה טיפולים אלו פלוס בקורים מזדמנים לפי הצורך.

מטבעי איני אוהב מנויים אם כי קוסם לי להיות בעל התואר"מנוי חתול בוגר"

האם הטיפולים הללו נדרשים בתדירות זו?

האם המחירים להם סבירים?

האם המנוי הגיוני? אני נוטה שלא לעשותו.

בלי קשר, האם לרססו מדי פעם, אינני רואה שום רמז לפרעושים. הוא לא יוצא החוצה.

הוא רוצה לצאת, לקחת אותו לטיויל קטן?

תודה.

פורסם
המעשה נעשה.

היה מסכן אתמול, ניסה ללכת וכשל.

בהמשך רגליים קדמיות הלכו בחצי מהירות ואחוריות בשליש ונשרכו.

היום יותר טוב למרות המבט המאשים.

נדרש מחיר של 390 שירד תוך דקה ל280 אחרי שציינתי שיש פערי מחיר גדולי בתחום.

 

פינת הייעוץ:

נאמר לי במקום שבכל שנה יש לבצע חיסון בעלות 200 שח.

כמו כן שני תילועים בשנה ב120 כל אחד.[אם אני זוכר נכון]

בכל אופן הוצע לי לעשות מנוי חתול בוגר5 ב500+ שקלים, שיכסה טיפולים אלו פלוס בקורים מזדמנים לפי הצורך.

מטבעי איני אוהב מנויים אם כי קוסם לי להיות בעל התואר"מנוי חתול בוגר"

האם הטיפולים הללו נדרשים בתדירות זו?

האם המחירים להם סבירים?

האם המנוי הגיוני? אני נוטה שלא לעשותו.

בלי קשר, האם לרססו מדי פעם, אינני רואה שום רמז לפרעושים. הוא לא יוצא החוצה.

הוא רוצה לצאת, לקחת אותו לטיויל קטן?

תודה.

 

מזל טוב (או שלא :-))

ההשפעות שאתה מתאר הן של ההרדמה, היום הוא כנראה יחזור לעצמו.

 

החיסון השנתי ותילועים חשובים לבריאותו. זו גם הזדמנות לביקורת כללית לוודא שבריאותו תקינה.

 

אפשר לעשות סקר שוק אצל וטרינרים בסביבה. הצעירים בדר"כ גובים פחות, אבל עשויים להיות חסרי נסיון במקרה של מחלה או פציעה.

 

אפשרות נוספת לחסכון היא לתלע לבד. זה אומר לבקש מהוטרינר מרשם לכדור תילוע, לרכוש בבית המרקחת (יש כדורי תילוע שניתנים גם לבני אדם וגם לחתולים, עלותם כמה עשרות בודדות של שקלים), ולתת לו לבד. הקושי העיקרי הוא להצליח לדחוף את הכדור לגרונו של החתול בלי שהוא ירק אותו ובלי לצאת עם יד מדממת. למי שלא מנוסה, אולי שווה לפחות בהתחלה לוותר על הרעיון.

 

המנוי הוא למעשה ביטוח, וכמו כל ביטוח הוא הימור נגד עצמך. אם תנצל אותו רק עבור ביקורת תקופתית וחיסונים, הוטרינר הרוויח, אם חס וחלילה יהיה מקרה של פציעה או מחלה, אתה הרווחת (לבדוק טוב מה התקרה של עלות וסוג הטיפולים שהמנוי מכסה).

 

לגבי טיפול נגד פרעושים, אם הוא לא יוצא החוצה אפשר לוותר על טיפול מונע ולרסס רק כאשר רואים סימנים. יש כאלה שמרססים רק בקיץ אז הפרעושים פעילים יותר, בחורף סובלים מהם פחות.

החסרון של אפשרות זו זה שמרגע שמתחיל לפעמים יותר קשה להפטר מהם כי הם כבר הספיקו להטיל ביצים בבית. לעיתים נדירות נדרש טיפול של מדביר מקצועי לדירה.


×
×
  • תוכן חדש...