Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קצת רקע בנוגע לשאלה שלי: הבן עבר שלשום ניתוח הוצאת שקדים ושקד שלישי. לפיכך, בשבוע הקרוב הוא ניזון מדיאטה מיוחדת הכוללת מוצרים רכים וקרים בלבד (קוטג', גלידה, מעדנים, יוגורט וכ'ו).

אני מרגיש לא בנוח לקחת אותו לארוחה אצל ההורים כאשר כל המשפחה תהיה שם וכולם אוכלים מסביבו בעוד הא לא יכול לגעת בכלום.

 

מה אתם אומרים? צריך לוותר ולהגיע מיד לאחר סיום הארוחה רק לצורך הביקור?

 

תודה וחג שמח לכולם.

פורסם

אני יכול להגיד לך שסביר להניח שלילד עצמו לא יהיה נוח.

זה דיי "מבעס" בלשון המעטה לראות את כל הסובבים אותך מתענגים על מעדנים כאוות נפשם,

בעוד אתה "מוגבל" לאי-אלו דברים מסויימים, שלא בדיוק קורצים לעין באותה המידה.

להבדיל אלפי הבדלות, אני חולה קרוהן שבשנה האחרונה חיי על דיאטה רפואית,

ואני יכול להגיד לך שלקח לי דיי הרבה זמן "להתגבר" על העניין הזה.

לכן, כדי לא "לבדל" את הקטן, כדאי באמת שתסעדו בבית,

כשיש כמה שפחות גורמים מסביבו שיגרמו לו "להיזכר" במוגבלות הזמנית הזו,

ולהתבעס שהוא לא יכול לאכול ולהנות מערב החג כמו כולם.

(ועל הדרך אותך ואת האישה, לא כתבת בן כמה הוא אבל כן כתבת "קטן",

ואם הוא יבכה רוב הזמן כי הוא ירצה לאכול אוכל כמו של כולם אני בספק שתהנו יותר מדי)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

לא אמרת בן כמה הבן שלך.

 

האם הוא לא יישמח לראות את הסבים שלו?

ואולי כולם יקנאו בו שהוא אוכל גלידות ומתוקים והם מסתפקים בדג?

 

שוב, לא אמרת בן כמה הוא, אך אם הוא טיפה גדול ומבין, תדברו איתו ותשמעו מה דעתו.

לדעתי בילוי עם המשפחה הוא הכיף והאוכל זה רק המסביב

 

שנה טובה ושמחה

שנת בריאות טובה...

פורסם

ה"בחור" בן 3.

ברור שהוא ישמח לראות את כל המשפחה אבל אני בטוח שהעניין של האוכל מאוד יטריד אותו ויהרוס את כל האווירה.

נראה לי שנגיע מיד לאחר הארוחה רק לשם הביקור.

פורסם
ה"בחור" בן 3.

ברור שהוא ישמח לראות את כל המשפחה אבל אני בטוח שהעניין של האוכל מאוד יטריד אותו ויהרוס את כל האווירה.

נראה לי שנגיע מיד לאחר הארוחה רק לשם הביקור.

 

נשמע לי הכי פייר. חג שמח ושנה טובה

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

יש אפשרות לדבר עם במשפחה ולחרוג מהמסורת למען ארוחת גלידות ודברים רכים וקרים?

 

אני יודע שאני היחתי עושה את זה בשמחה למען בחור בן 3 כדי שיחווה חג עם כל המשפחה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

פשוט שיוכל ארוחת ערב לפני ההליכה לבית ההורים ככה שיהיה שבע ויזכה גם לחגוג עם כולם וגם לאכול קינוח ראשון.:wink:

חג שמח ושנה טובה לכולם.

פורסם
יש אפשרות לדבר עם במשפחה ולחרוג מהמסורת למען ארוחת גלידות ודברים רכים וקרים?

 

אני יודע שאני היחתי עושה את זה בשמחה למען בחור בן 3 כדי שיחווה חג עם כל המשפחה.

 

אין סיכוי. אמא שלי התחילה לבשל כבר לפני כמה ימים.

 

פשוט שיוכל ארוחת ערב לפני ההליכה לבית ההורים ככה שיהיה שבע ויזכה גם לחגוג עם כולם וגם לאכול קינוח ראשון.:wink:

חג שמח ושנה טובה לכולם.

 

הארוחה מחר בצהריים ולא היום בערב. פשוט נגיע מיד אחרי הארוחה וככה יהיה לו מספיק זמן לשחק עם כולם וגם ישר לאכול קינוחים 8)

פורסם

עידכון: הגענו להורים מעט לאחר סיום הארוחה וכך נמנעה אי הנעימות. הבן אכל גלידה, עוגה ואפילו כריך חלה רכה עם גבינה :-)

 

בקיצור - כולם יצאו מרוצים :wink:

×
×
  • תוכן חדש...