Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז יש משהו שקצת מסקרן אותי, במקרה היום החלפתי מנורה שנשרפה ושמתי לב לכך.

החלק הצבוע במנורה שמסומן בעיגול אדום בתמונה למה הוא נועד בעצם ?

זה מן חומר מחוספס שלדעתי חוסם טיפה חוזק של אור מהמנורה.

 

זה נועד למנוע סנוור או מה ?

 

ואם אני מקלף את זה אז כל המנורה תהיה שקופה, התאורה תהיה יותר חזקה או שמשהו ישתנה באפקט של האור ?

 

מעניין...:idea:

hggfh.jpg

פורסם

אם תקלף את זה, הנורה תשרף לך כמה דקות אחרי שתרכיב אותה.

אסור לגעת באצבעות בזכוכית של נורת הלוגן.

 

 

פורסם
אם תקלף את זה, הנורה תשרף לך כמה דקות אחרי שתרכיב אותה.

אסור לגעת באצבעות בזכוכית של נורת הלוגן.

 

מי אמר לגעת באצבעות ?

אני מחזיק מהבסיס את המנורה ומקלף עם סכין יפני.

 

אני לא מאמין שזה עד כדי כך יסנוור אם אני יקלף את זה, עדיין אני על אור דרך וזה לא איזה דמוי קסנון או משהו.

ואם זה יגרום לתאורה יותר חזקה אז כמובן שאני מקלף את זה.

 

עוד תגובות/דעות ??

פורסם

סכין יפנית תפגע ותשרוט את הזכוכית וגם במקרה זה לדעתי הנורה תשרף מהר מאוד.

 

בנושא הסינוור אין מה להרחיב, זה יסנוור.

חוץ מזה, פיזור אלומת האור של הפנס יהיה שונה ממה שתכנן היצרן, וזה ישפיע. גם על אור נמוך.

 

שים לב גם, שבהרבה פנסים (אם לא בכולם) מותקנת מעין כיפה בחלק הקידמי של הנורה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...