Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית טורים במיצובישי קולט 98 לאחר החלפת אלטרנטור


samc
שימו לב! השרשור הזה בן 4128 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

ברשותי מיצובישי קולט 98 ידני.

לפני שבועיים החלפתי אלטרנטור למשופץ.

ביום יומיים הראשונים לאחר החלפת האלטרנטור, כשהייתי פותח מזגן, והייתי עוזב את דוושת הגז, הטורים היו נופלים לכ500-600 טורים, והאוטו כאילו היה נחנק (המנוע).

לאחר כמה ימים הבעיה של הטורים עברה, ועכשיו גם כשהמדחס של המזגן עובד הטורים על 800, פעמים נופלים ל700 (כשאני עומד על ניוטרל).

השאלה היא אם זה משהו טיבעי שהאוטו כאילו צריך "להסתגל" לאלטרנטור החדש, או שיש בעיה באלטנטור- (כי הרי הוא משופץ)?

 

האם הבעיה נפוצה? ומה עלי לעשות? אם עכשיו עושה רושם שזה הסתדר, יש צורך ללכת למוסכניק, או שזה כנראה הסתדר?

 

 

 

תודה לכולם

סם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4128 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...