Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תזכורת - יום שישי הקרוב. מירוץ. חוקי.


asafk
שימו לב! השרשור הזה בן 4123 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כבר הפנמתי שמה שלא ראלי או קארטינג או ויכוחים מטופשים ומדממים בנושא "מי אשם" לא מעניין את באי הפורום הזה, אבל בכל זאת אולי הקונטקסט יעניין גם אתכם.

ביום שישי בבוקר, "באחה אשלים", המירוץ השני לעונה זאת של סדרת באחה ישראל, והמירוץ החוקי הראשון בעידן הנוכחי במדינת ישראל.

הכינוס בחורשת "סקוט" (כמה קילומטרים אחרי אשלים), והזינוקים מתחילים ב0800. אני ממליץ להגיע קודם, כדי לתפוס נקודות תצפית טובות לאורך המסלול.

עוד פרטים:

http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2608

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ספורט מוטורי – מתחילים לזוז?

01.08.12 ניצן אביבי נראה כי אוגוסט 2012 ירשם בספר דברי הימים כחודש בו נולד (מחדש) הספורט המוטורי החוקי בישראל

 

http://www.auto.co.il/view.aspx?article=29014

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה למארגנים ולמשתתפים

שאלה?

מי אישר את המסלול? מומחה מחו"ל? או מישהו מהרשות?

ממס"י מעורבת באירוע?

 

הי דני,

 

כפי שאתה וודאי יודע, לאחרונה העלתה הרשות דרישה חדשה, נוספת.

שמסלול אירוע (ארעי או קבוע) יאושר על ידי "מומחה" מחו"ל (לאו דווקא מה- FIA אלא מכל התאחדות/עמותה מוכרת מחוץ לישראל).

לאחר התנגדות של חלק מההתאחדויות, ריככה הרשות את הדרישה וקבעה, שניתן יהיה להסמיך בחו"ל - באמצעות ממס"י - נציגים ישראלים לאישור מסלולים. כמובן, שהדבר כרוך בעלויות, שיחולו או על ההתאחדות הרלוונטית או על הנציג עצמו.

מבלי להיכנס למופרכותה של דרישה זו, שכן ההחלטה על אופי המסלול וטיבו, וודאי אישורו, מצויה בידי ההתאחדות הרלוונטית, בהתאם לכללי הנהיגה הספורטיבית, אציין שמדובר בדרישה מיותרת, המהווה מנגנון נוסף - לא נדרש, וודאי לא הכרחי - להוצאת כספים מהספורטאים והיא מתאימה לכסת"ח הישראלי (לפחות לפי מיטב הבנתי), אשר הביא מלכתחילה לדעיכתו של הספורט המוטורי בארץ.

 

 

ועכשיו, לשאלתך...,

למיטב הבנתי (ומדובר ב"עדות שמיעה", בלבד) הרשות פנתה לנציג ממארגני האירוע וביקשה לדעת מי אישר/מאשר/יאשר את המסלול לאירוע הקרוב.

נציג המארגנים השיב שנציג ההתאחדות הרלוונטית הוא שיאשר.

הרשות לא קיבלה תשובה זו והפנתה את הנציג לממס"י.

ממס"י מיד נרתמו והציעו לאשר את המסלול.

אלא - כך לפי מה ששמעתי מצד שלישי - ממס"י דרשו תשלום (בסדר גודל של כ- 15,000 ש"ח).

נציג מארגני האירוע דחה את דרישת ממס"י לתשלום ואנו מחכים לראות מה יילד יום.

 

מה אתה חושב שיקרה?

ומה לגבי הסיטואציה בה הרשות תיקח על עצמה את תשלום האישור האמור (בצורת החזר כספי ו/או השתתפות בעלויות מימון האירוע, כפי שהתחייבה הרשות לעשות)? זה רק אני או שנראה לך שסיטואציה כזו תגדיר מחדש את גבולות האבסורד?

 

נחכה ונראה.

מחזיק אצבעות לג'יפאים שיפרצו את הדרך...

יהיה מעניין...

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממסי אכן הרימו את הכפפה והביאו על חשבונם נציג FIA מחו"ל והורידו אותו לשטח, והכירו במהלך כהכשרה כחלק מתהליך הכשרת בעלי תפקידים מקומיים והפכו זאת להשתלמות בת יומיים בה העביר הנציג וחלק מניסיונו רב השנים בהפקת אירועי באחה בינלאומיים.

 

ממסי היא נציגת הפדרציה הבינלאומית על מנת שתאשר את המסלול לפי ההליכים הרשמיים (לא של מדינת ישראל אלא העולמיים) על בעלי האירוע לשלם אגרת אישור מסלול. למען הסר ספק, מחר, כשמאשר מקומי יאשר מסלול, גם הוא ידרוש תשלום. אישור מסלול נושא בחובו אחריות רבה והיום עם כל המערך החדש רק ממסי בנויה כגוף, לקחת אחריות כזו. וכן הכל ידוע מראש והמפיק כלל זאת בתקציב האירוע. חברים אתם מתבלבלים מי לצדכם ומי לרעתכם. מי מכסת"ח ומי פועל. עושה רושם שעל מרוץ שעדין בסימן שאלה אם קורה, היחידים שכבר השקיעו בו אלו ממסי ולא גוף אחר, סכומים הנאמדים בעשרות אלפי שקלים.

 

וניר, זוהי לא "עדות שמיעה" אתה בהחלט מוזמן לצטט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי להכנס לויכוח רציתי לציין ולהבהיר כמה דברים

ראשית ברוכה היוזמה שהנציג הבין לאומי המקומי ASN מתחיל לפעול הגיע הזמן.

(מי יבקר את ההתנהלות? COMITTEE.הקימו? לפי הכללים הבין לאומיים חייב הנציג המקומי להקים וועד פעולה (למיטב הכרתי לא נעשה)

לעומת זאת החוק לא הסמיך את ממס"י לאשר מסלול בכל הנוגע למרוץ או ארוע שאינו בקלנדר (כלומר מרוץ מקומי)

לכן בבואי לסכם את מה שאני קורא הדבר מאד פשוט,ישנם 4 אנשים בישראל (למיטב הבנתי) שיש להם לא רק את התעודות הנדרשות אלא גם את היידע והנסיון (לא ראיתי בחוק שכתוב שצריך תעודה ,ממי? הרי בהתאחדויות העולמיות אין תעודה לנושא אלא ברי סמכא)

מדוע לא להשתמש בהם?

דבר נוסף השמועה מדברת על יציאה של משלחת לקרואטייה (מעצמת ספורט מוטורי??? או מעצמת קשר אישי??)

אם כבר מוציאים לחו"ל? למה קרואטייה? או יותר מכך למה לא להביא "מומחה" להתאחדות הרלוונטית מחו"ל על חשבון הסכום שמגיע לכל התאחדות מכוח החוק?

לא פלא שאם כך מתנהלים דברים הריח שעולה הוא בלתי נסבל הרי בסכום של 15000 ש"ח אפשר להביא 4 "מומחים" כ"א מהם לסוג ספורט אחר ובכך לפתור את בעיית הכסת"ח ויש כסת"ח למרות שענת מייפה זאת.

ממס"י לא אשמה פנו אליה והיא כגוף מייצג תקבע לעצמה את הקריטריונים ואת העלויות כהבנתה.(למה 15000 ולא 300000ש"ח?)

כולנו מבינים היום היכן הבעייה, אם גם נוסיף (עדות שמועה) ששר האוצר החליט לא להסכים למס מופחת על רכבי ואופנועי מרוץ? כשהנהלת המשרד והשרה הממונה קפואים?

קפריסין אי יפה (יש שם מאשרי מסלול שמוכנים לבוא ולהדריך חינם אין כסף) אירדא? הבנתם?

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה חמודים אתם.

אין נושא שלא תצליחו להפוך לגועל נפש תוך יום.

 

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה חמודים אתם.

אין נושא שלא תצליחו להפוך לגועל נפש תוך יום.

 

 

אסף.

 

 

אסף החמוד.

 

על איזה גועל נפש אתה מדבר ואל מי בדיוק אתה בא בטענות?

קצת מטריד שאתה מתעלם לחלוטין מהקשיים (הנוספים) שמערימים על הספורטאים (ועכשיו על חבריך, לקראת האירוע המתוכנן ביום שישי - והבקורת מופנית כלפי הרשות ולא כלפי ממס"י), ובוחר להתנסח ביהירות ובזלזול.

אגב, בניגוד למה שענת ציינה - המפיק לא כלל זאת בתקציב האירוע וגם הוא תוהה (בלשון עדינה) מדוע הרשות דורשת את אישור ממס"י (והתשלום בצידו) כאשר מדובר באירוע מקומי.

 

מכל מקום, מקווה שהבאחה תצא אל הפועל ותשחרר את הפקק.

מקווה אסף, שהפעם, פחות מגעיל לך...

 

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף

פתחת הודעה שעוסקת במירוץ ראלירייד חוקי ביום שישי. אירוע מכונן שמעניין את כולם. כולם בלי יוצא מהכלל רוצים שהוא יצא לפועל ויצליח.

עונים לך אנשים שנמצאים בוועד המנהל שמייצג את הספורטאים של ענף הראליספרינט . ושואלים שאלות הכי לגטימיות שבעולם.

מעניין אותם איך נפתרה בעיה שהרשות הציבה בדבר מנהלי מסלולים מחו"ל ?

עולה לדיון ענת נציגת ממס"י ומסבירה שהם פתרו את העניין של מנהל מסלול בכך שהביאו על חשבונם במיוחד מאיטליה, מנהל מסלול (אני מכיר אותו אישית) התחרתי אצלו ואיטליה והיינו בקשר אחרי התחרות, הוא גם עזר לי ושלח לי חומרים במייל שארגנתי קורס נווטי ראלי .

עכשיו הוא בא לארץ להכשיר מנהלי מסלולים לענף הראלירייד ? מי עבר את ההכשרה ? אני חבר עמותת הראלירייד, מהמייסדים שלה, חבר וועד הנהלת ההתאחדות שכולל גם את ענף הראלי רייד , ואני לא יודע דבר וחצי דבר על ההכשרה הזאת ?

אם כבר הביאו אותו, למה לא הכשירו 10 מנהלי מסלול ?

אז מגיע לממס"י כל הכבוד שהם פעלו ומימנו הבאת אדם כזה לארץ והכשרת 4 אנשים כמנהלי מסלולים. רק חבל שזה אותם אנשים שידם בכל ויד כל בם.

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראו את כתבתו של אריה מליניאק היום בידיעות אחרונות שנו רק את שמות השחקנים בסיפור ותגיעו בעצמיכם למסקנות

מה שברור מכל הנושא (אסף לבריאות ) שמי שהצליח ומצליח בספורט המוטורי אז והיום פשוט נדד לגולה.

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מנת שממס"י תעבוד ותפעל לפי החוקים של הFIA ולא לפי אלתורים של מדיניות אישית אני מעלה פה דוגמא להתנהלות תקנית

דווקא ממדינה ש"רחוקה" מהFIA אבל נצמדת בדבקות לחוקים.

ההתאחדות הקנדית. (ממסי קנדה)

 

http://www.asncanada.com/ASN_Solosport/ASN-2010-Solosport-GCR.pdf

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה, חבר'ה,

אני לא נוהגת להיגרר לדיונים אבל הנה עניתי :), ולאו דווקא ישירות לך, דני אלא תשובה רבתי.

ויותר מזה, אני מעדיפה לענות לתשובות שנכתבו מתוך ידע ולא בשביל סתם להרביץ נתונים שרק ישרישו טעויות חשיבה וירחיקו אתכם מהנכון כמו שהעלו פה כמה...

ועדה הוקמה וממסי זה לא גוף של איש אחד. נא לבדוק מידע.

את החוק תבדקו שוב. אבל הוא מבוסס ומופיעה שם נציגת הפדרציות - כרגע ממסי.

לבנות גבעה בחול לא צריך תעודה אבל אידיוט הנהג - ספורטאי שיעלה על מסלול מבלי שיראה שמישהו מוסמך אישר אותו וזה מתחיל מ'למטה' - מהספורטאים. בחו"ל ספורטאי לא יירשם לתחרות אם לא ראה שזוהי תחרות מבוקרת - לביטחונו האישי - כבר בטופס ההרשמה זה מופיע.

 

לגבי סכומים?.. ממסי היא פדרציה הנתונה לביקורת אין דרך לקבוע "סכומים" אלא בהתבסס על קריטריונים ומגבלות של הפדרציות וכך אנו פועלים.

ישראבלוף - לא כאן למרות שלצערי לזה כולם התרגלו.

ממסי כגוף בנויה כמועדון חברים מקומי כבחו"ל, אך גם בנויה להשקיע בספורט מוטורי.

 

אתם כהורים לא תשימו ילדכם בגן לא מפוקח והגנים משלמים לאיגודי הגנים על מנת שיבקרו אותם. זה עובד כך בכל דבר.

 

יותר ויותר קולות מבקשים לדעת ללמוד ולשאול ומתגבשת מחשבה לקיים יום עיון מסודר בנושאים הבוערים וכנראה זה מה שיהיה ופתוח לכולם.

 

ותודה למי שצירף חומרים אני מקבלת אותם באופן שוטף ישירות מהמועדון/ פדרציה ושום דבר לא נעלם מעיני...

 

לסיכום, תאמינו לי אתם רוצים שהמרוצים ינוהלו כפי שצריך עם פיקוח נכון ויכנסו לקלנדר העולמי - זה יעלה את הרמה ואת המקצועיות ואת המודעות והכל טוב.

 

בהצלחה יישר כח

ענת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה, חבר'ה,

אני לא נוהגת להיגרר לדיונים אבל הנה עניתי :), ולאו דווקא ישירות לך, דני אלא תשובה רבתי.

ויותר מזה, אני מעדיפה לענות לתשובות שנכתבו מתוך ידע ולא בשביל סתם להרביץ נתונים שרק ישרישו טעויות חשיבה וירחיקו אתכם מהנכון כמו שהעלו פה כמה...

 

לבנות גבעה בחול לא צריך תעודה אבל אידיוט הנהג - ספורטאי שיעלה על מסלול מבלי שיראה שמישהו מוסמך אישר אותו וזה מתחיל מ'למטה' - מהספורטאים. בחו"ל ספורטאי לא יירשם לתחרות אם לא ראה שזוהי תחרות מבוקרת - לביטחונו האישי - כבר בטופס ההרשמה זה מופיע.

 

 

לסיכום, תאמינו לי אתם רוצים שהמרוצים ינוהלו כפי שצריך עם פיקוח נכון ויכנסו לקלנדר העולמי - זה יעלה את הרמה ואת המקצועיות ואת המודעות והכל טוב.

 

בהצלחה יישר כח

ענת

 

 

ענת,

מבלי להיכנס לויכוח מיותר ועקר,

מה את חושבת שעשו פה 30 שנה?

כמה אירועי "ראלי"/ראלי ספרינט/ראלי רייד/היל-קליימב/וכיוצ"ב היו בארץ?

אני מעריך את הכונה והרצון והשאר.

 

ההחלטה איזה אירוע יכנס לקלנדר או לא היא של הספורטאים. של ההתאחדויות.

לכן ישנן הקלות בכל הנוגע לאירועים מקומיים.

לא נראה לי סביר לכפות על ההתאחדויות להכניס אירוע כזה או אחר לקלנדר.

בשורה התחתונה - ונחזור לסוגיה עליה אנו מדברים,

אישור מסלול מקומי אינו אחריות של ממס"י. בשביל זה יש התאחדות.

הרשות - כמו במקרים דומים אחרים (אם כי מסיבות שונות) - בחרה לסרבל ולהכביד על הספורטאים ולרוקן מתוכן את ההתאחדויות.

 

ומכל מקום, כנציגת ממס"י בשרשור...., האם תוכלי לפזר את הערפל...?

יהיה אירוע או לא?

 

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ענת שלום

שמחתי לשמוע שהוקמה ועדה ויותר מכך אשמח לדעת איזו ועדה? מי יושב בועדה? מה תפקידי הועדה? באיזה תחום פועלת הועדה? מה כוחה האלקטורלי?

לא מעוניין להתנגח איתך אבל לכתוב :ועדה הוקמה ? זה משפט בנלי (מי המבקר?) האם הוקם גופ הASN? ועדות טכניות?ועדת מרוץ?

אין לי ספק שפניכם בכיוון הנכון אבל אנא מימך אל תלעיטי אותנו בשברי אינפורמציה אלא במידע מדוייק מקיף והכי חשוב? "קלפים פתוחים".

ממס"י היום נציגת הFIA מרוצים בישראל ,לפי החוק המירוצים בארץ אינם מחוייבים באישורי ממס"י (אבל טוב לשתף פעולה בצורה שיוויוניות בין ההתאחדויות שקיבלו גושפנקא מהמחוקק לביניכם)

חיפשתי וכיתתתי רגליים בכל באתרים בנושאי תקנונים לא מצאתי שום "מחירון" לגבי עלות אישור מסלול, אנא האירי את עיניי.

ה"איומים המוסווים" של ילד לגן או כל בר דעת, אינם במקומם וכפי שאמרתי וציינתי רובינו עברנו אי אילו תחרויות בעולם ובארץ

עשי טובה אל תהלכי עלינו איימים כאילו שרביט היידע נמצא רק אצליכם.

בלי קשר אשמח לשת"פ

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב ענת כנציגת ממס"י בנושא הספורט המוטורי (כך אני מבין) אני יוצא מתוך הנחה שהגוף שנקרא ASN שבא מתוך ממס"י הוא גוף עצמאי לחלוטין בנושא אירועים מוטוריים (כפי שנהוג בכל העולם) ולכן נושא ה"חברים" שאת מזכירה במכתבך אינו רלוונטי אלא לצורך תמיכה כספית של ממס"י בגוף האוטונומי שנקרא ASN ,החברים ב ASN? אלו אנשי ההתאחדויות כועדה משותפת עם אנשים נייטרלים מכם שנבחרו לפי תקנון.

הישיבות פתוחות,פרוטוקולים פתוחים, הצבעות גלויות, הכל למען הספורט והספורטאים.

בנושא תחרויות בינלאומיות? ההחלטות עוברות לוועד המנהל.

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4123 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...