Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגחלים הכי טובים שהיו לי עד היום זה הגחלים שאפשר לקנות בשקים של 20 ק"ג ממסעדת עזרא ובניו באזור :)

 

שווה כל שקל

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אגב, אני עדיין מחכה שיוציאו עץ ריח לאוטו בריח בשר על מנגל.

אני מתחייב לקנות קונטיינר

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

טוב,הייתה לי פאדיחה קטנה-

שכחתי להכניס את הפרגיות למקרר אתמול והיום מצאתי אותם מקולקלים אז ישר לפח.

(YNV - הייתי מוכן להסניף בשר ברכב מאשר את הריח שעלה מהפרגיות היום)

 

הסתפקתי בקאבבים וכמה בירות 8)

בזמן שאני כותב עכשיו שכנצ'יק מדליק את המנגל שלו :lol: ,

חכו רגע -אני אלך לסגור את החלונות.

Gn'f'R

פורסם
אגב, אני עדיין מחכה שיוציאו עץ ריח לאוטו בריח בשר על מנגל.

אני מתחייב לקנות קונטיינר

 

אם אתה מעוניין אז קלווין קליין הוציאו בושם שנותן ריח של הים. בדיוק אותו סירחון של הדגים וכל השאר.

תתפלא אבל זה הפך ללהיט.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

באזורים שששכנים רוצים להתחשב אחד בשני עדיף שיהיה להם גריל גז איכותי.

הרבה פחות עשן, ליכלוך ובלאגן, במיוחד למי שעושה את זה יום יום.

 

ואל תקשקשו לי בשכל על איכות הטעם של הבשר כי מדובר כולה בפרגיות לבבות וקצת קבבים, לא משהו שדורש ניחוח עץ אורנים.

ובכל מקרה, צלייה של בשר לא אמורה להעשות מהחום של הגחלים אלה מהחום של הרשת עליה הבשר מונח.

פורסם
לפי מה שבדקתי, נקודת עישון של שמן זית היא +-210, וגריל ממוצע עומד על 260 מעלות.

אז, איך בדיוק אתם אומרים שזה יותר בריא מגחלי הדלקה למשל?

 

מי צולה עם שמן זית :shock: שמן זית משמש אצלי אך ורק לעיסוי בשר עם תערובות שונות. צלייה אני משתמש בגוש שומן כבש או בקר. אם אין אז שמן דקלים.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
מי צולה עם שמן זית :shock: שמן זית משמש אצלי אך ורק לעיסוי בשר עם תערובות שונות. צלייה אני משתמש בגוש שומן כבש או בקר. אם אין אז שמן דקלים.

 

אה, לא. אני דיברתי על הפתיל של נייר טואלט ספוג בשמן זית לעומת חומר הדלקה.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

ואל תקשקשו לי בשכל על איכות הטעם של הבשר כי מדובר כולה בפרגיות לבבות וקצת קבבים

 

כופר.

הגחלים נותנים "ערך מוסף" שגז פשוט לא נותן. איך אתה יכול לומר את זה?!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אה, לא. אני דיברתי על הפתיל של נייר טואלט ספוג בשמן זית לעומת חומר הדלקה.

 

אללה איסטור... אתה חטא קולינרי אתה. מי מבזב שמן זית כחומר הצתה...:lol:

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אני בפעם האחרונה שרציתי להדליק גחלים.

זה יקר. אבל עושה את העבודה בול.

חצי כוס של ניטרו מטנול (דלק טיסנים). והגריל בער כמו משוגע.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

דווקא חבר קרוב שלא פראייר בכלל ב"על האש" עשה הסבה לאחרונה לגז

הוא סיפר משהו על זה שהשיג אבנים ממפעלי ברום או משהו בסגנון (לא הקשבתי כל כך)

בקיצור הוא מבסוט.

 

 

איזו כתיבה מאעפנה יצאה לי :roll::oops:.

Gn'f'R

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בחום הזה לעשות על האש? לא צריך מנגל בכלל, תוציא את הבשר עם היד מהחלון ל5 דקות בערך וזהו, מוכן. :lol:

יצא לי לטעום משלושת סוגי הגרילים, חשמלי, גז ופחמים. לדעתי גריל גז עדיף מהחשמלי פי כמה, שמרגיש כמו ארוחה במקדונלדס, אבל על הפחם אין מה לדבר, הכי טוב, גם בדברים "הפשוטים" כמו חזה עוף וקבבים מרגישים הבדל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
טוב,הייתה לי פאדיחה קטנה-

שכחתי להכניס את הפרגיות למקרר אתמול והיום מצאתי אותם מקולקלים אז ישר לפח.

(YNV - הייתי מוכן להסניף בשר ברכב מאשר את הריח שעלה מהפרגיות היום)

 

הסתפקתי בקאבבים וכמה בירות 8)

בזמן שאני כותב עכשיו שכנצ'יק מדליק את המנגל שלו :lol: ,

חכו רגע -אני אלך לסגור את החלונות.

ואני חשבתי לעצמי...נו הנה אחד מקצוען..."קמצוץ" נגיעות" פתאום ההוא שוכח את הפרגגות בחוץ.

פורסם
ואני חשבתי לעצמי...נו הנה אחד מקצוען..."קמצוץ" נגיעות" פתאום ההוא שוכח את הפרגגות בחוץ.

 

זה בדיוק מה שאישתי חושבת עליי בתחומים אחרים :|

 

 

 

איזו הנחתה הבאתי!

Gn'f'R


×
×
  • תוכן חדש...