Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין צורך להחליף מדיד, פשוט תוציא את הספוג פלסטיק או מה שזה לא יהיה כדי שלא יפול לך לקרטר.

העצה הכי דבילית שאפשר לתת - אם אין לך מושג, אל תתן !#@@!:x

 

בעיקר בפיז'ו.

 

בפיז'ו המדיד בא למעלה עם פלסטיק\גומי קצת יותר ארוך משל השאר , מכיון שהוא גם אוטם (שתשים חדש אתה תבין ..)

 

מומלץ מאוד מאוד לקנות חדש (70 שקל אני קניתי לפני כשנה)

 

ואז תבין שיש אפילו וואקום קטן שמחזירים אותו , ומתוך ניסיון שלי (לצערי) ומתוך ניסיון של עוד חבר עם וולקן שבאמצע ..הממ..כביש.. גילינו שיש קצת השפרצה קלה :)

 

בכל אופן , לקנות חדש ומהר! :)

פורסם

ב306 שאני ראיתי שזה קרה, לא היו שום השפרצות, והקצה של המדיד היה פלסטיק (מה שהתפורר זה הגומי מתחת שאוטם), לכן מהניסיון שלי כתבתי שאין צורך.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אכן בBX קיים לעינין זה שעון הפועל כ20 שניות לאחר הדלקה

אמינותו... כמו מד דלק (בכמעט כל אוטו) שאחרי 150קמ עדיין מראה טנק מלא!.

זה מד לחץ שמן ,לא מד גובה...אל תוסיפו ל-BX בעיות שלא קיימות ,יש לה מספיק אמיתיות :?

פורסם
ב306 שאני ראיתי שזה קרה, לא היו שום השפרצות, והקצה של המדיד היה פלסטיק (מה שהתפורר זה הגומי מתחת שאוטם), לכן מהניסיון שלי כתבתי שאין צורך.

איזה ניסיון? נסעת בכלל על האוטו ?!!?

 

בתור בעלים של 2 306 ו 205 אחת ... אני בהחלט יכול להגיד מניסיון שזה שטות מה שכתבת ועדיף שתפסיק להילחם בזה.

 

או , שתנסה לנסוע ב 106 שלך בלי מדיד :)

פורסם

ל-RADARJADI אתה טועה!

לשעון שני שימושים

נורית- ללחץ שמן

מחוג - (שקופץ) לרמה או גובה השמן

עיין במדריך האנגלי ע 16 או במדריך הצרפתי.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
×
×
  • תוכן חדש...