Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכרת רכב בגרמניה ל Road Trip


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע מוצלח לכולם,

 

אני ו2 חברים מתכננים טיול באירופה באוקטובר שיכלול בין היתר השכרת רכב בגרמניה לנסיעה דיי ארוכה:

ממינכן לאירופה פארק (גבול צרפת) ומשם לברלין.

הרכב יהיה איתנו קצת יותר משבוע סביר להניח.

 

חשבנו לפלפל את החוויה של הרכב בגרמניה ולשם כך להשכיר רכב שהוא מעל הממוצע.

תהיתי אם אוכל לקבל הצעות לדגמים {: , בבקשה ותודה! :-)

פורסם

קח עצה ממישהו שטחן מרחקים בגרמניה גם כן עם שני חברים: מה שאתם צריכים זה לא רכב מעל הממוצע בפן הספורטיבי, אלא מעל הממוצע מבחינת הגודל.

אנחנו קיבלנו אופל זאפירה, ואחרי שההלם הראשוני עבר לי (דיברו איתנו בהתחלה על פולקסווגן פאסאט או אלפא 159) גיליתי שבעצם לא יכלתי לבקש רכב טוב יותר עבור הנסיעה הזאת. הישיבה גבוהה, תא המטען רחב ידיים וניתן לגמוע איתו מרחקים גדולים מבלי להתעייף.

 

תהנו!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

פאסאט סטיישן דיזל ותיהיה יותר ממרוצה .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

בשביל מרחקים בגרמניה אכן עדיף רכב פשוט שנפוץ שם בעיקר אופל ופולקסווגן.

רוב הרכבים הממוצעים על הכביש הם סטיישן דיזל ידני ככה שאופל אסטרה או פולקסווגן פאסאט יתנו לך תמורה יפה לכסף, גם רכב נוח גם מקום לציוד וגם חסכוני בדלק- המחיר לליטר בערך כמו בארץ סובב סביב היורו וחצי לליטר סולר (מומלץ לוודא שיש קרוז קונטרול)

בשביל לסמן וי אתם יכולים להשכיר משהו שאפשר לחרוך איתו את האוטובאן ליום אחד ולהחזיר, ככה הנטל הכספי יהיה נוח יותר.

 

קח בחשבון כשכתוב על השלטים 90 - כדאי שתסע 90 כי השוטרים אוהבים להחביא מצלמות מהירות במקומות שלא היית חושב עליהם (בעיקר מאחורי גשרים) ואתה לא רוצה לקבל דוח אח"כ להשכרת רכב.

 

אני ראיתי מצלמה שהוחבאה בעגלה של מע"צ (בגרמניה כמובן)

פורסם
קח עצה ממישהו שטחן מרחקים בגרמניה גם כן עם שני חברים: מה שאתם צריכים זה לא רכב מעל הממוצע בפן הספורטיבי, אלא מעל הממוצע מבחינת הגודל.

אנחנו קיבלנו אופל זאפירה, ואחרי שההלם הראשוני עבר לי (דיברו איתנו בהתחלה על פולקסווגן פאסאט או אלפא 159) גיליתי שבעצם לא יכלתי לבקש רכב טוב יותר עבור הנסיעה הזאת. הישיבה גבוהה, תא המטען רחב ידיים וניתן לגמוע איתו מרחקים גדולים מבלי להתעייף.

 

תהנו!

 

מבחינת סוכניות תבדוק את SIXT, יש להם אחלה נוכחות בגרמניה ויצוג די מרשים של מיטב התוצרת (חזקים בב.מ.וו, לפחות במינכן). תזמין מהארץ, זה בדרך כלל זול יותר. אתה יכול לבקש משהו מגניב בדלפק כשאתה כבר בא עם ההזמנה, פעמיים קיבלתי ככה C קלאס ופעם אחת 318 קאבריולה (כשרצו במקור לתת לי ג'ולייטה, רחמנא ליצלן).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

1. אני שכרתי רכב בסיקסט במינכן פעמיים - פעם אחת הייתי מרוצה מאוד, בפעם השניה היתה תקלה ברכב עם קבלתו בחניון והיה סיפור של כמה שעות עד שקיבלתי רכב אחר.

2. אתם 3 אנשים שיוצאים לטיול ארוך - בחרו ברכב מרווח עם מקום למזוודות. יש בגרמניה דירוג רכבים לפי גיל. אם אתם מעל גיל 21 לכו על פאסאט סטיישן\פורד מונדיאו סטיישן\פיג'ו 5008 או דומה. בקשו גרסת דיזל, אין תוספת מחיר אבל החסכון בדלק משמעותי. מאידך - לא תמיד יש דיזל בתחנת ההשכרה. אם טרם הגעתם לגיל 21 קבוצת רכב זו תהיה חסומה בפניכם ותאלצו להסתפק במשהו יותר קטן - כגון פוקוס סטיישן. למעשה יתכן שמשיקולי תקציב כדאי לכם להזמין רכב כזה מלכתחילה.

3. אם אתם שוהים תקופה קצרה בדרום גרמניה ואז נוסעים לברלין למספר ימים הייתי מציע לכם דבר אחר - שכרו רכב במינכן, החזירו אותו בדרום (נניח במינכן או שטוטגרט) וסעו לברלין ברכבת או בטיסה. הנהיגה של מאות קילומטרים עד ברלין מתישה, ובברלין ממילא אין שום טעם להחזיק רכב, חוץ מהוצאות חניה לא יצא מזה כלים כיון שהנהיגה בעיר אירופית קשה וחניה, גם אם תמצאו, תהיה יקרה.

4. איני יודע כמה זמן אתם מכוונים לשהות בפארק אירופה, אבל לדעתי לא תזקקו לרכב אפילו לשבוע. בכלל, תוכנית הטיול שלכם נראית לי קצת לא הגיונית - עדיף לבחור באיזור אחד ולהתעמק בו ולא לשרוף שליש מהזמן על הכבישים בחיבורים ממלון למלון. ברלין תוכל לספק את מאווייכם למשך שבוע-שבועיים גם אם תוותרו על פארק השעשועים. גם הדרום מהווה איזור תיירות מרתק, אם כי לא תזכו לחיי הלילה של ברלין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה על העצות חבר'ה,

 

תכנית הטיול עדיין לא סגורה הרמטית אנחנו קצת מפוזרים בנוגע למקומות שנגיע אליהם...

ללא ספק גרמתם לי לשים תשומת לב נוספת לעובדה של המרווח בתוך הרכב, כי אנחנו חשבנו דווקא בכיוון ספורטיבי, אם כבר גרמניה...

 

 

לדעתכם לשכור רכב סטיישן 'סביר' למשך שבוע ורכב ספורטיבי ליום מסלול נפרד לא יהיה יקר יותר בסה"כ?

פורסם

נסיעה די ארוכה? לא בשביל גרמנים. :wink:

באופן אישי אני ממליץ על SIXT, ולו בגלל העובדה הפשוטה

שאתה יכול לדעת מראש עוד לפני ההזמנה כמה זה יעלה לך ב-ד-י-ו-ק,

כולל ביטוחים ותוספות ומה לא, בלי שום אותיות קטנות.

גלוש באתר העולמי ובדוק.

 

יש כל מיני קטגוריות "יוקרה" למיניהן, אם בא לך.

 

דיזל ידני, כמובן, ול-3 אנשים צריך אוטו גדול יחסית.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הכל כמובן, תלוי תקציב.

 

אם אתה מחפש לפלפל את הנסיעה - יש לי נסיון מצויין עם עלית השכרות

 

http://www.eliterent.com/

 

השכרת רכבי יוקרה / ספורט באוסטריה, גרמניה, צרפת, איטליה ועוד...

 

השכרתי מהם בעבר מיני קופר S בפאריס וב.מ.וו M3 בברלין... רציתי פרארי אבל הייתי מתחת לגיל 30 ולא הסכימו...:evil:

 

בכל מקרה יש להם לא מעט סוגי רכבים , יוקרתיים יותר ויוקרתיים פחות במחירים ... טוב אמרתי כבר קודם. זה תלוי תקציב...

 

אחרת, הייתי פוזל לכיוון סיקסט ולוקח Sedan full size

אל תתפשר על פחות - יהיה לך מאוד לא נוח...

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

מתעלק קצת על השרשור, אני מעוניין לשכור 159 באיטליה, משום מה ברוב האתרים היא לא מופיעה כאופציה, מישהו יודע אם בגלל שהפסיקו לייצר אותה הוציאו אותה גם מהציים של ההשכרה? (לא שזה נשמע הגיוני אבל בכל זאת...)

וגם, יש אפשרות לשריין ספציפית את הדגם הזה? (אפילו בתוספת תשלום)

תודה לעוזרים.

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם
מישהו יודע אם בגלל שהפסיקו לייצר אותה הוציאו אותה גם מהציים של ההשכרה? (לא שזה נשמע הגיוני אבל בכל זאת...)

 

דווקא הגיוני מאוד...

 

אם הפסיקו לייצר אותה איך חברות ההשכרה ישימו ידיהם עליהם?

 

בניגוד לארץ חברות ההשכרה (הגדולות) באירופה לא מחזיקות רכבים שנתיים וגם שלוש.

שנה זה רכב ישן במונחים של חברות ההשכרה שם ואני יכול לספר לך שבאוויס אנגליה למשל רוב הרכבים מוחלפים בסביבות ה6 חודשים.

 

מה שכן, אני בטוח שיש עוד כמה 159 מסתובבות בחברות ההשכרה באיטליה, אבל אף אחד לא יבטיח לך אחת.

פורסם

אני ממליץ לך על פורד Kuga, שכרנו כזה באוויס אוסטריה לפני כחודשיים.

גם מרווח מאוד ל4/3 נפשות, גם יש הרבה מקום לציוד, די מהנה לנהיגה יחסית לSUV והכי חשוב - גם די זולה, כ55 דולר ליום.

לפי מה שהבנתי מהנציגה באוויס לרכב הזה יש ביקוש לא קטן, לכן ספק רב אם תקבל אותה אפילו אם תזמין מראש.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

לפני כמה שנים חרשתי את גרמניה, ממפעל רכב למפעל רכב (חוץ מאופל ברוסלהיים, כי זה לא ממש היה בכיוון).

בכל מפעל זו הייתה חוויה (במיוחד במפעל של פורשה). גם ה'אוטו-שטאדט' של פולקסווגן בוולפסבורג מרשים.

 

ממליץ בחום. :wink:

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

×
×
  • תוכן חדש...