Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יו"ה 40 מתקרב, ושותפי היקר מתעקש לרכוש לי את הקונסולה כמתנת "משרד", לאחר שליו"ה 39 ה"משרד" רכש לי ATARI 2600 :-) אשתי כמובן מתעקשת שהוא יוצב בבית, אחרת היא יודעת שאהיה כל הזמן "תקוע" בעבודה...

 

התכנון שלי הוא לרכוש ערכה כגון זו: http://www.enjoystick.co.il/Product.aspx?productid=2771

או זו: http://www.gamestation.co.il/product.asp?productid=1607

 

השאלות שלי הן:

האם בכלל עוד יש מה לרכוש PS3?

האם ה- MOVE כולל ידית אחת או שתיים? לא הבנתי...

האם יש ל- MOVE משחקים שילדים יאהבו?

האם ישנה חשיבות PAL/NTSC?

מה הגרסא המינימאלית שניתן לרכוש? (120? 160?)

 

אני מתכוון לרכוש בעיקר משחקים משומשים, וכמה חדשים, אין לי כוונה לפרוץ/לצרוב וממילא אין לי הרבה זמן לשחק.

 

תודה על הסבלנות והקואצ'ינג, בסוף זה עוד יקרה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

האם בכלל עוד יש מה לרכוש PS3?

בנתי שעוד שנה יוצא PS4, אולי כדאי לחכות.

 

האם ה- MOVE כולל ידית אחת או שתיים? לא הבנתי...

לחווית משחק מושלמת במשחקים מיוחדים כמו משחק חץ וקשת צריך 2.

 

האם יש ל- MOVE משחקים שילדים יאהבו?

לא נראה לי, האיי קינקט של הXBOX נראה הרבה יותר מרשים.

 

האם ישנה חשיבות PAL/NTSC?

למשחקים לא, לסרטים כחולים כן.

 

מה הגרסא המינימאלית שניתן לרכוש? (120? 160?)

נראה לי 120,שזה לא משנה כי אתה יכול להחליף HDD כמה שתרצה.

 

 

תודה על הסבלנות והקואצ'ינג, בסוף זה עוד יקרה...

אני אשמח שזה יקרה!

 

ליום הולדת 28 שלי, אישתי קנתה לי את הPS3 80GIGA , לאחר שבועיים הוא יושב לו בפינה.

אני משחק בו פעם באף פעם.

אין זמן.

במגאסון שהיה לי הייתי משחק יותר.

סתם ביזבזתי 800 שקל לאחד משומש.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

הערכה של ה MOVE כוללת מצלמה וגויסטיק אחד.

רוב הסיכויים שהילדים שלך ייהנו יותר מה MOVE מאשר אתה כי מגוון המשחקים למבוגרים די מצומצם.

הילד שלי למשל לא מבין איך אפשר לשחק רק עם שלט אחד...

יש משחקים שמתאימים לשלט אחד, במיוחד אם משחקים שני שחקנים.

בכל אופן מגוון המשחקים בXBOX יותר מרשים.

120 יספיק לך, תחשוב אולי על 160 אם אתה מתכוון להפוך אותו למרכז מדיה.

PAL בכל מקרה נמכר בארץ. לא נראה לי שיש לך אפשרות אחרת.

 

מכיר את אלו שמתלבטים עכשיו אם לקנות IPHONE 4 או לחכות ל-5 ?

עוד לא יודעים מתי יצא PS4 אבל כבר יש שמועות עליו. זה יקח זמן ויעלה הרבה יותר. אם אתה לא גיימר אז כנראה זה לא קריטי לך.

מזל טוב

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

השאלות שלי הן:

האם בכלל עוד יש מה לרכוש PS3?

לדעתי כן, מחיר המערכת החדשה יהיה בשמיים וגם המשחקים

האם ה- MOVE כולל ידית אחת או שתיים? לא הבנתי...

ענו כבר

האם יש ל- MOVE משחקים שילדים יאהבו?

תלוי איזה גיל הילדים כמובן

האם ישנה חשיבות PAL/NTSC?

ישנה חשיבות לתאימות למשחקים

מה הגרסא המינימאלית שניתן לרכוש? (120? 160?)

לא משמעותי מדי, תלוי כמה משחקים תתקין במקביל ומכיוון שאין כוונה לפרוץ אז הכל תלוי במחיר

 

אני מתכוון לרכוש בעיקר משחקים משומשים, וכמה חדשים, אין לי כוונה לפרוץ/לצרוב וממילא אין לי הרבה זמן לשחק.

 

תשובתי באדום,

אני נשברתי לפני שנה וקניתי ps3, חברה שלי אמרה שזו תהיה אבן שאין לה הופכין, מאז דיי קשה לנתק אותה מזה..

לדעתי זה ממש כיף לשחק בסלון בטלויזיה גדולה עם המערכת, למשחקים קיים מבחר ענק שאפשר לקנות יד שנייה במחירים נמוכים או להזמין מחו"ל.

לעומת זאת אצל שניי חברים זה עומד בסלון כמחזיק ספרים.

 

דורון

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

לפני חצי שנה אישתי קנתה לי PS3 מתנה ואני מניח שהיא מצטערת על כך.

היא תטען שהיא מקבלת פחות זמן איכות אבל אני מסביר לה שאני עסוק בלשרת את המדינה ולהרוג טרוריסטים.

(אני מכור ל Call Of Duty ברשת)

 

התשובה שלי חיובית לגבי ה PS3 :roll:

פורסם
יו"ה 40 מתקרב, ושותפי היקר מתעקש לרכוש לי את הקונסולה כמתנת "משרד", לאחר שליו"ה 39 ה"משרד" רכש לי ATARI 2600 .

 

איפה אתה עובד/משחק ?

מחפשים אצלך עובדים :wink: ?

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

אני ועוד ארבעה חברים(נשואים ובעלי משפחות) קנינו,אנו משחקים ברשת בעיקר(שעות הלילה,האישה לא מתלוננת)

 

זה משמש כמדיה סנטר נהדר כולל תכני HD אם תרצה,DVD אפילו

 

לגבי נפח ההארד דיסק,160 יספיק בהחלט,לא ראיתי הבדל במחיר בין 120 ל160,אם תרצה לקנות משחקים שנשמרים בזיכרון,או להתקין את המשחקים וכך ההפעלה מהדיסק תהיה מינימלית זה יהיה השיקול..

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

אם אני לא טועה, הבונוס של ה-PS3 הוא שהוא משמש גם כנגן בלו-ריי טוב למדי.

מה יכול להיות רע בזה?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...