Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב,אז אני הייתי ממש אנטי החוק , נראה מסורבל , שום דבר לא זז, מלחמות יהודים על גבי פורמים ומחוץ לה, שנים ששום דבר לא זז, מדינה מסריחה מתערבת בכל פיפס ומעמיסה ביורוקרטיה הכל תקוע שנים....

 

טוב,אז בכל זאת לא יודע מה גרם לי וכמה חברי ללכת ביום שישי לקורס הוצאת רשיון נהיגה תחרותי בבית ספר קרוס קאנטרי, רובנו מתחרים בחול במסגרת זאת או אחרת.. אז מה הטעם?

כבר בשלב הרישום נציגת החברה הייתה מאד אדיבה ועמדה בכבוד רב בשלל ההתקלות , העקיצות והציניות שטרחנו להפיל עליה ובכל זאת הגענו למעמד יום הקורס.

 

מיקום, בית סובארו בהרצליה

שעה 7 בבוקר, חניה מסודרת כוללת הכוונה מהשומר במקום.

מילוי טפסי הרשמה וקדימה לבדיקות רפואיות , בתחנה לרפואה ספורטיבית, ספורטאים או לא? תהיתי בחברי האמריקאים שלא נדרש מהם דבר כזה, אבל Better safe then sorry

נציגי קורס קאנטרי הסתובבו במקום ודאגו הזרימה של הבדיקות והתקשורת עם אנשי התחנה עוברת בצורה תקינה .

 

לאחר תום הבדיקות נכנסו לשעור על החוק ספורט המוטרי.

למדנו את התקנות, החוקים וההגדרות השונות, הייתה הזדמנות לשאול שאלות וללמוד את רזי החוקים והתקנות

 

הפסקת צוהרים, כחלק מהתפריט שלנו בתור ספורטאים הלכנו לאגדיר :lol:

 

מבחן עיוני מטעם הרשות, קליל על החומר הנלמד.

 

השלמה מקצועית ענפית, נשארנו להדרכה על כל הענפים, קיבלנו סקירה עניינית על סוגים הקאטוגריות וחוקים שונים ושוב הזדמן לאנשים לשאול שאלות .

 

17:00 סיום

 

סה"כ היה יום מהנה, באוירה טובה

רמת ההדרכה הייתה מעולה ונציגי החברה היו סופר אדיבים ודאגו לכל בעיה שנוצרה.

 

אז זהו, נשאר רק לחכות לקבלת רישיונות הנהיגה החדשים.

עוד פן שמאד אהבתי שנציגי החברה נותנים שרות מלא מול הרשות ודואגים לכל פיפס שצץ כדאי שתקבל את הרשיון.

שרות מעולה.

 

אז אחרי התקלות ראשונית עם אנשי רשות ונציגי קרוס קאנטרי, שורה תחתונה

השד לא כלכך נורא, יותר מיזה כנראה גם שהולך להיות פה כיף במדינה שלנו, אם רק דברים ימשיכו לזרום

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

הייתי איתך בקורס,

בהחלט היה קליל תודות לקרוס קאנטרי. ולהדס :)

 

השד ממש לא נורא, וזה הולך להיות ובקרוב!

 

מי שלא יוציא שימשיך לבכות ושיהיה בבית,

 

אנחנו ננהג!!

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

אודה למי שיוכל לענות על כמה שאלות בקשר לקורס:

 

הרשיון הוא לכל החיים או שצריך לחדש כל כמה שנים?

מוציאים רשיון לפי קטגוריה או שיש רשיון אחד לכל הקטגוריות?

 

אני לא מתכוון להתחרות (אולי בעתיד, מי יודע:-P), אבל מעניין לדעת עד כמה מקשים עם העניין של הרשיון

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם

בתחנת 'רפואת ספורט', יש איזשהו דגש מיוחד? אני מניח שזה לא רק בדיקת ראיה כמו ברשיון רגיל, אבל אני רוצה לדעת מה הן בדיקות ה'אקסטרא'.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
בתחנת 'רפואת ספורט', יש איזשהו דגש מיוחד? אני מניח שזה לא רק בדיקת ראיה כמו ברשיון רגיל, אבל אני רוצה לדעת מה הן בדיקות ה'אקסטרא'.

 

אל תדאגו יותר מדיי - כל העניין קליל ולא מסובך.

 

בשביל הבדיקה פעם בשנתיים (או פעם בשנה מעל גיל 40) - רשימת תחנות לרפואת ספורט מפורסמת באינטרנט. חפשו בגוגל.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

האם כל אחד יכול להוציא רשיון בהנחה שהמצב הרפואי שלו תקין? אומנם אינני עוסק בתחום המוטורי (כרגע) טבל אני שואף בשלב כזה או אחר להשתלב בהקילת המרוצים לחובבים לאם וכאשר תהיה.

 

בנוסף, מול מי שואלים שאלות במקום להפיל אותן פה. יש גוף שאמון על הדברים האלו?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אם אתה מעל 18 - אתה צריך שיהיה לך רשיון נהיגה רגיל.

 

לשאול אני מניח אצל כל בית ספר שמעביר את הקורסים האלו.

 

כמעט כל המידע זמין באינטרנט.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
האם כל אחד יכול להוציא רשיון בהנחה שהמצב הרפואי שלו תקין? אומנם אינני עוסק בתחום המוטורי (כרגע) טבל אני שואף בשלב כזה או אחר להשתלב בהקילת המרוצים לחובבים לאם וכאשר תהיה.

 

בנוסף, מול מי שואלים שאלות במקום להפיל אותן פה. יש גוף שאמון על הדברים האלו?

 

הינה האמייל של קרוס קאנטרי, אני משוכנע שהם יענו על כל שאלה שתעלה לך

[email protected]

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

כעקרון, כל אחד מגיל 8 יכול להוציא רישיון לנהיגה ספורטיבית בהתאם לטבלת הדרגות שנקבעה בתקנות. הגיל המינימלי מתאים לקארטינג ואופנועים ואילו מכוניות ניתן להוציא כבר מגיל 16. מי שאין ברשותו רישיון נהיגה בתחבורה מחוייב לעבור בנוסף לקורס והמבחן גם מבחן מעשי בו תיבחן שליטתו בכלי עליו הוא רוצה לקבל רישיון. חשוב לדעת - מי שיש ברשותו רישיון בתחבורה וזה נשלל בשל עבירת תנועה, גם הרישיון הספורטיבי ישלל לאותה תקופה.

 

כמו רישיון הנהיגה בתחבורה, גם במקרה זה כאמור ישנן דרגות המתירות נהיגה בסוג מסויים של כלי תחרותי.

 

דבר נוסף, ניתן לנהוג בכלי ספורטיבי לצורכי אימון/לימוד גם אם אין רישיון מתאים ובתנאי שזה נעשה יחד עם מדריך ומאמן מוסמך לנהיגה ספורטיבית ובפיקוח מנהל מקצועי ובהתאם לדרגות שנקבעו בחוק.

 

אשמח לענות על עוד שאלות,

ירון אדרי - מדריך ומאמן ומנהל מקצועי מוסמך לספורט מוטורי

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

 

אשמח לענות על עוד שאלות,

ירון אדרי - מדריך ומאמן ומנהל מקצועי מוסמך לספורט מוטורי

 

לי יש שאלה:

כבר עברתי את הקורס שכולל את החוק והתקנות, הבדיקות הרפואיות וגם השלמה ענפית ל:

ראליס-פרינט

ראלי-קרוס

אוטו-קרוס

ואוטו-גרס

וכל זה אצל "IRDA"

ובנוסף:

ראלי

ראלי-רייד

ועבירות

רק את ההשלמה הענפית אצל "קרוס קאנטרי"

 

אני מתכוון להשתתף גם במרוצי:

דריפטים

דרג

ימי מסלול במסגרת "ספורט עממי"

מרוצי קארטינג

מרוצי מסלול לאופנועים

ואולי בעוד ענפים.

 

ושאלתי: עוד כמה קורסים (השלמה ענפית) אצטרך לעבור?

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

קובי,

 

אני לא מבין, סתם ככה קיבלתם רשיון מירוצים בלי לכופף קרניים של שור או לנסוע הפוך על אופניים?

:roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

 

בכל מקרה, מזל טוב על הרשיון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...