Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזו עצלנות,

 

סע לרח' המסגר פינת אלוף שדא בת"א ובהצלחה!

לגבי המחירים האדון תקוע אי שם בשנות ה80, כסחר הרכבים שפורקו לאחר תאונה היה בשמיים (אספנים וותיקים לוודאי זוכרים זאת).

אם ותמצא חלק שמתאים לך זכית ! אם לא... אז לא.

 

כמה בירבורים... "אם אתה רוצה לירות תירה אל תדבר"

 

(הטוב הרע והמכוער)

פורסם
איזו עצלנות,

 

סע לרח' המסגר פינת אלוף שדא בת"א ובהצלחה!

לגבי המחירים האדון תקוע אי שם בשנות ה80, כסחר הרכבים שפורקו לאחר תאונה היה בשמיים (אספנים וותיקים לוודאי זוכרים זאת).

אם ותמצא חלק שמתאים לך זכית ! אם לא... אז לא.

 

כמה בירבורים... "אם אתה רוצה לירות תירה אל תדבר"

 

(הטוב הרע והמכוער)

אבי היקר,

תודה על "העזרה". באמת, לא היית צריך.

מזל שיש בפורום המכובד אנשים כמוך שאינם שיפוטיים ושניתן ללמוד מהם ולהעזר בהם.

בברכת שנה טובה...

פורסם
לא עניין של שיפוטיות,

שם לב מה קורה בפורום הזה,

במקום שיהיה ענייני ופרקטי...

כן, פתוח לא פתוח, יש לו אין לו, זול יקר...

בחייאת....

אבי היקר,

לא כולם גרים בגוש דן.

להניע את הרכב, לשרוף דלק וזמן רק כדי שהמקום אולי יהיה פתוח זה ממש לא יעיל ומאוד יקר.

לכן יש את הפורום הזה. לעזור אחד לשני ולא לשפוט אחד את השני אם פלוני הוא עצלן או ברברן.

בברכת שנה טובה.

פורסם

היום היה פתוח !!

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

אני מציע שפשוט תקחו אוהל וצידנית תקימו מחוץ למקום של מר שטרית ותמתינו. .

מתישהו הוא יגיע(?) . .

:shock::roll: - הבנ'א רוצה להתפרנס או מה?!:idea:

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם

מעניין איזה אוצר בלום חבוי לו, בינות להריסות, בג'אנקיה של החבר שיטרית.

אולי חלקי בודי בוהקים ונוצצים, שלשם שינוי אינם חשופים זה כמה עשורים לחסדי הגשם והשמש, וטרם התפוררו...

 

אולי באמת הגיעה העת לשגר משלחת של רצון טוב, שתשים את פעמיה אל "אזור הקרבות" במתחם המסגר, תשוב אלינו עם רשמים, ותשים אולי קץ לפארסת השרשור הזה.

 

אם כי זה די נחמד, מצד שני, שיש כאן מי שעדיין שוגה באשליה, שהחבר שטרית - ותאומו הסיאמי החבר שאשא - הינם מקור לא אכזב של חלקי nos.

פורסם
מעניין איזה אוצר בלום חבוי לו, בינות להריסות, בג'אנקיה של החבר שיטרית.

אולי חלקי בודי בוהקים ונוצצים, שלשם שינוי אינם חשופים זה כמה עשורים לחסדי הגשם והשמש, וטרם התפוררו...

 

אולי באמת הגיעה העת לשגר משלחת של רצון טוב, שתשים את פעמיה אל "אזור הקרבות" במתחם המסגר, תשוב אלינו עם רשמים, ותשים אולי קץ לפארסת השרשור הזה.

 

אם כי זה די נחמד, מצד שני, שיש כאן מי שעדיין שוגה באשליה, שהחבר שטרית - ותאומו הסיאמי החבר שאשא - הינם מקור לא אכזב של חלקי nos.

יש הרבה חלקי בודי נוצצים וחדשים אבל הכול ענין של זמן

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...