Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה

יש אפשרות להתקין במאזדה 3 מקפל מראות אוטומטי עם נעילת הרכב?

ללא כפתור בתור הרכב.

שפותחים את האוטו המראות יפתחו ושנועלים אותו המראות יסגרו.

 

יש לי שלט ביפר של גראד.

 

הרכב זה מאזדה 3 ספיריט מודל 2007

 

 

תודה

פורסם

אני פשוט חייב לשאול.

 

בשביל מה צריך את זה ?

 

אם זה בא מקורי עם האוטו אז בסדר אבל זה יעלה לכם הרבה כסף ויצטרכו בטח לשבור ולפרק.

פורסם

יש פה משוגע אחד בפורום שכבר עשה את זה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=271664

אגב, גם הוא מודה שאין לזה שימוש פונקציונלי.

(למרות שקיפול מראות בנעילת הרכב עשוי לעזור במציאתן שלמות כשחוזרים לרכב...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
יש פה משוגע אחד בפורום שכבר עשה את זה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=271664

אגב, גם הוא מודה שאין לזה שימוש פונקציונלי.

(למרות שקיפול מראות בנעילת הרכב עשוי לעזור במציאתן שלמות כשחוזרים לרכב...

 

 

דעתי שזה באמת רעיון ממש מצויין ואני אשמח לעשות את זה ברכב שלי.

 

נשלחה הודעה לבעל השירשור triumph אעדכן פרטים בהמשך אם זה יצא לפועל.

 

תודה על הקישור natco

פורסם

מנצל"ש,

 

במאזדות 3 החדשות יש כבר כפתור שמקפל את המראות.

מישהו יודע איך ניתן לחבר את העסק על מנת שלא כל פה שאני מחנה אני אלחץ על הכפתור בצורה ידנית כדי לקפל את המראות.

 

באמת שאני לא מבין למה זה לא בא ככה מהחברה.

  • ספונסר פורום
פורסם

אני לא מבין על מה אתה מתפלא. למה ברכבים משנות השבעים אין מזגן וחלונות חשמל?

הפיצ'ר של מראות מתקפלות הוא משהו חדש שרק בשנים האחרונות נכנס לאופנה ברכבים חדשים.

אני לא מכיר בעל מקצוע שיסכים להתקין כזה דבר ברכב (כי מדובר פה בהרבה התעסקויות והתאמות) ועוד יקח על זה אחריות.

לכן הפרויקט הזה רלוונטי רק אם יש לך זוג ידיים טובות והרבה רצון להתעסק עם זה.

פורסם

אצלי יש מקפלי מראות בחינם - הידיים שלי :wink:

 

וברצינות, שווה להשקיע בשביל משהו שאפשר לעשות לבד תוך כמה שניות?

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם
מנצל"ש,

 

במאזדות 3 החדשות יש כבר כפתור שמקפל את המראות.

מישהו יודע איך ניתן לחבר את העסק על מנת שלא כל פה שאני מחנה אני אלחץ על הכפתור בצורה ידנית כדי לקפל את המראות.

 

באמת שאני לא מבין למה זה לא בא ככה מהחברה.

 

אם יש לך טריגר פנוי באזעקה/שלטי נוחות, אני מניח שאפשר ליצור מעגל משני ממסרי NO שיתחבר ליציאות מהכפתור המקורי.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
אני לא מבין על מה אתה מתפלא. למה ברכבים משנות השבעים אין מזגן וחלונות חשמל?

הפיצ'ר של מראות מתקפלות הוא משהו חדש שרק בשנים האחרונות נכנס לאופנה ברכבים חדשים.

אני לא מכיר בעל מקצוע שיסכים להתקין כזה דבר ברכב (כי מדובר פה בהרבה התעסקויות והתאמות) ועוד יקח על זה אחריות.

לכן הפרויקט הזה רלוונטי רק אם יש לך זוג ידיים טובות והרבה רצון להתעסק עם זה.

 

אם התשובה שלך היתה מכוונת להבעת הפליאה שלי אז כנראה שלא הבנת טוב.

במאזדות החדשות (כמו המאזדה שלי לא כמו של פותח השירשור) יש מראות חשמליות שמתקפלות ויש כפתור שמקפל אותן מתוך הרכב.

הפליאה היתה מדוע לא חיברו את זה כך שבזמן שנועלים את הרכב המראות התקפלו ויפתחו בהתאם כמו לדוגמא ברכב השני שלי.

 

לא זכור לי שביקשתי בעל מקצוע שיעשה לי את זה אני בדרך עושה את רוב הפרוייקטים האלו בעצמי.

פורסם
אם יש לך טריגר פנוי באזעקה/שלטי נוחות, אני מניח שאפשר ליצור מעגל משני ממסרי NO שיתחבר ליציאות מהכפתור המקורי.

 

קיוויתי שתענה לי כי מהודעות קודמות שלך נראה שאתה מתמחה בנושא.

 

בשלט יש לי LOCK\UNLOCK - שלט של קוברה שמקבלים עם הרכב בסוכנות.

חייבים טריגר נוסף? אין אפשרות לחבר בטור לחוט שנותן פיקוד לנעילה המרכזית?

 

תוכל לפרט קצת יותר איזה מעגל עלי לבנות?

 

הכפתור בתוך הרכב עובד בצורה הבאה:

לחיצה על הכפתור משאירה את הכפתור לחוץ ומקפלת את המראות - אפשר ללחוץ על הכפתור גם כ10 שניות לאחר הוצאת המפתח מהסוויץ ועדיין המראות יקבלו חשמל ויתקפלו.

 

לחיצה נוספת מקפיצה את הכפתור למצב ההתחלתי - בניגוד לסגירה יש צורך בסוויץ פתוח כדי לתת חשמל למראות כדי שיוכלו להפתח

פורסם

הטריגר הוא במוח שלטי הנוחות.

זו עוד יציאה (שבקוברה אני מניח שקיימת) למרים שמשות/הפעלת צופר.

אם אין- אפשר לפצל עם ממסר את היציאה לנעילה.

 

מה שאני מנסה "להנדס" בראש זה את המעגל שיספק מתח. לדעתי, אנחנו צריכים בסה"כ ממסר ננעל שני סלילים.

לכניסה לסליל אחד נחבר טריגר מהנעילה וביציאה שלו חיבור לקיפול, ישר אחרי הלחצן.

לכניסה השניה נחבר טריגר מהפתיחה ואז או שיש חוט לפתיחת מראות, או שברגע שאין מתח על הקו המראות כבר יפתחו לבד (כמו ששחררנו את הלחצן).

 

העניין הוא מה יקרה אם עוברות יותר מ10 שניות מהרגע שיצאת מהרכב ועד שנעלת אותו. (עצרת להתגרד? המראות לא יתקפלו...)

ואם אנחנו עוקפים את המנגנון הזה, זה מתחיל להסתבך. (אני מניח שאם סתם נמשיך לספק מתח למעגל ,נשרוף את מנועי המראות או משהו לפניהם)

 

זהו, זה בערך השלב שאני מרים ידיים ומתחיל לקוות שהמשתמש "מרק10",אלוף האלקטרוניקה יכנס לשרשור ויציל אותנו...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...