Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דייהטסו סיריון 1.3 או פיג'ו 206 1.4 ? ? ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכוונה היא לרכב חדש(לאישתי).היא מעוניינת באחד מתוך שתי הרכבים האלה.מה היתרונות והחסרונות של כל רכב???רמת האמינות,בטיחות וכו'...בבקשה רק מבינים.תודה.

פתגם סיני עתיק אומר שאם אין לך מה לומר,תגיד פתגם סיני עתיק.

פורסם

ה206 טוב בכל תחום אפשרי (חוץ מאולי אמינות :wink: )

 

אבל אולי אשתך תאהב יותר את הסיריון (אי אפשר לדעת) - שתיקח נסיעת מבחן ותראה מה נוח/נעים/יפה/מאיץ/אנערף יותר בשבילה.

וואלק אתתתתה

פורסם

הבנתי שהסיריון בגירסת ה 1.3 הוא המנוע החזק ביותר בארץ ברמת הנפח הזה.האמנם...? :roll:

פתגם סיני עתיק אומר שאם אין לך מה לומר,תגיד פתגם סיני עתיק.

פורסם

גם אני הבנתי את זה

הבעיה שזה קופסת סרדינים (אלא אם כן אשתך קטנה - ואז זה כמו אוטו קומפקטי מאוד בשבילה :roll: ).

וואלק אתתתתה

פורסם
בסריון יש מנוע של טויוטה? :roll:

 

אני יודע בוודאות שהסיריון נמכרת תחת המותג טויוטה במדינות מסויימות...

 

היא מכונה TOYOTA DUET

 

מצ"ב תמונה

new-duet.jpg

 

יש לציין שהרכב הוא מתוצרת דייהטסו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא הוגן להשוות בינהן,מפני שהסיריון היא מכונית מיני וה 206 סופר מיני,ושייכת לקטגורייה גבוהה יותר.ה 206 טובה מהסיריון בכל פרמטר אפשרי,ונופלת ממנה רק בביצועים.לסיריון אמנם מנוע 1.3 עם 102 כ"ס,אבל זה עדיין לא הופך אותה ספורטיבית או מתחרה בקבוצת ה GTI למיניהן.המנוע שלה הוא לא של טויוטה אלה פיתוח מקורי של דייהטסו,ומגיע לשיא הספקו בסל"ד גבוה מאד,והמומנט שלו דל למדי.איכות הנסיעה בה נמוכה,היא צרה וצפופה יחסית,רועשת מאד(ל 7000 סל"ד יכול להגיע רק בוגר חיל תותחנים...)ובשל יחסי בעברה ארוכים בתיבת ההילוכים,גם הביצועים לא מדהימים.אם תקציבך לחוץ,שקול גם את הגטס של יונדאי,שגם היא עולם אחר מהסיריון.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
יש לך עוד 20,000-25,00 ש"ח???כי לי אין... :(

 

עדיף לקנות משומשת לדעתי, על פני רכישה של אחת מהשתיים שציינת.

 

רצוי טויוטה יאריס.

 

גם היונדאי גטס היא אופציה טובה כפי שאמרו כבר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
יש לך עוד 20,000-25,00 ש"ח???כי לי אין... :(

 

לפי המחירון ברשת של לובינסקי, ה206 1.4 הכי זולה (ידנית) עולה 104K. יאריס הכי זולה (ידנית, 1.3) ל-א עולה 130K.

 

בכמה הציעו לך את ה206?

 

גיא.

פורסם

את ה 206 הציעו לי ב 89,990 ש"ח ואת הסיריון ב 88,000 ש"ח.ביונדאי גטס נסעתי וממש לא נהניתי!!!הילוכים ומנוע "עצבניים" בטירוף!!!נסיעה "עצבנית" וממש ממש לא חלקה.לא אהבתי. :x

פתגם סיני עתיק אומר שאם אין לך מה לומר,תגיד פתגם סיני עתיק.

פורסם

לאמא שלי יש 206 1.4 אוט' שנת 2003 (עשתה בינתיים 66,000 ק"מ - רכב ליסינג).

 

לא נהגתי על הסיריון אז אינני יכול להשוות בין השתיים.

 

ה206 אוטו נחמד אסכם בקצרה את הייתרונות והחסרונות שלו

 

יתרונות

 

1. נוחות מעולה, מכל הבחינות אין שום תלונות, גם מלפנים וגם מאחור.

2. התנהגות ואחיזת כביש טובה מאוד

3. איכות חומרים והרכבה טובה

4. חשוב מאוד לדעתי - מזגן מעולה

 

חסרונות

 

1. מנוע חלש, מיושן ורועש משולב לגיר שמסרס אותו עוד יותר

2. בלמים, נטייה להתחמם מהר ולאבד את ה"נשיכה"

3. (חשוב לציין שאני מתייחס ל עוד שני רכבים של עובדים מאותה חברה). אמינות אינה הצד החזק, כל 3 הרכבים (אחד שנת 2002) מבקרים במוסכים לעיתים קרובות על בעיות שונות.

ל 3 הרכבים הוחלף הגיר בין 50,000- ל 80,000 ק"מ. וכל הרכבים סובלים מבעיות חשמל רבות, אם כי אני מכיר רכב של חבר שנת 2001 המראה אמינות לא רעה.

 

בחרתי להתייחס לתיבה האוטומטית בנפרד כיוון שהדיעות עליה שנויות במחלוקת.

 

כולנו מכירים את התיבה הידועה לשמצה של פיג'ו-סיטרואן-רנו ה AL4.

אישית אני אוהב את רוב התכונות שלה והשילוב שלה עם מנוע ה1.6 של ה206 לדגמא הוא מעולה, אך השילוב עם מנוע ה 1.4 בעייתי כיוון שהוא מסרס את ביצועי המנוע. לכן מגיעים למצב שבו צריך רגל כבדה על דוושת הגז בכדי לקבל תאוצה נורמלית, והתיבה נכנסת למוד "אטרף" בו העברות ההילוכים לא חלקות ולוקח לה הרבה זמן להירגע שוב.

 

אנשים ללא זיכה לטכנולוגיה הזאת - אמא שלי לדגמא מתרגלים בסופו של דבר, ואנשים שרוצים להרגיש תחושה של גיר ידני דווקא יהנו מחלק מהתכונות של התיבה.

 

בהצלחה ואמליץ על נסיעת מבחן על שני הדגמים לפני הקנייה.

 

גיא.

פורסם

הצרפתיות אף פעם לא הצטיינו ברמת אמינות גבוהה(ממש כמו הנשים שלהם... :lol: ),רק בגלל זה,העדיפות שלי תהיה למכונית יפאנית,עם כל הכבוד לרמת הנוחות שלהם(למרות שאני חושב שהיפאניות לא נחותים הרבה ואם בכלל מהאירופאים בקשר לרמת הנוחות),המכונית הבאה שלנו תהיה ככל הנראה יפאנית.תודה,גיא.

פתגם סיני עתיק אומר שאם אין לך מה לומר,תגיד פתגם סיני עתיק.

×
×
  • תוכן חדש...