Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי תופעה מוזרה כבר הרבה זמן ,כאשר אני מאותת שמאלה,יש לי רעש של קצר מאזור הקופסא של הפיוזים מתחת להגה נדמה לי,אבל אם אני מוריד את הידית של האיתות לאט ולא עד הסוף,אז הכל בסדר

למישהו יש רעיון מה הבעיה?

פורסם
שלום לכולם

יש לי תופעה מוזרה כבר הרבה זמן ,כאשר אני מאותת שמאלה,יש לי רעש של קצר מאזור הקופסא של הפיוזים מתחת להגה נדמה לי,אבל אם אני מוריד את הידית של האיתות לאט ולא עד הסוף,אז הכל בסדר

למישהו יש רעיון מה הבעיה?

 

גם לי יש את אותה בעיה באפלאוז 93 שלי - גם באיתות שמאלה...לא יכולתי לחשוב על ניסוח טוב יותר של הבעיה :)

 

כנראה שבאמת אין מנוס מלהחליף את ידית האיתות..

כרמל טוכמן

 

NSU CLUB ISRAEL

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני גר באשדוד,מאיפה אני יכול ליקנות ידית כזאת?

האם של שנת 92,93,גם יתאימו?

הרעש בא מקופסאת הפיוזים שליד הנהג...

כמה דבר כזה אמור לעלות?

פורסם
אני גר באשדוד,מאיפה אני יכול ליקנות ידית כזאת?

האם של שנת 92,93,גם יתאימו?

הרעש בא מקופסאת הפיוזים שליד הנהג...

כמה דבר כזה אמור לעלות?

 

אני קניתי בפירוקיה ליד צומת חולון את כל היחידה של האיתותים, אורות וכו'..עלה לי 150 שח.

 

עדיין לא החלפתי את החלק.

כרמל טוכמן

 

NSU CLUB ISRAEL

×
×
  • תוכן חדש...