Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש ברשותי מיצובישי סופר לנסר שנת 94 .בתאריך 20/10/11 רכשתי את הרכב מאותו הרגע הרכב נכנס לשיפוץ ולא עלה על הכביש.

 

בתאריך 30/11/11 פג תוקפו של הטסט ולא חידשתי עד היום עקב השיפוץ

 

האם אני יכול להקפי רשיונות רטרואקטיבית כי למעשה הרכב הורד מהכביש לאותו התקופה ולא היה בשימוש

 

האם יש איזה שהיא דרך שבה אני יכול לשלם הגרה של שנה ולקבל טסט לשנה ולא חצי שנה?

 

אין לי בעיה להוריד אותו מהכביש רטרואקטיבית לחכות שבועיים ולעלות אותו בחזרה עם יש דבר כזה .

 

מה אתם ממליצים לעשות?

 

תודה וחג שמח

פורסם

אין דרך לקבל טסט לשנה, מועדי הטסט קבועים ולא משתנים.

 

וגם אין אפשרות להקפיא רטרואקויבית.

 

 

אין לך הרבה אפשרויות, אם כעת אתה מעלה את האוטו על הכביש ועושה טסט, יהיה לך טסט עד 30/11/2012, ותצטרך לשלם אגרה רגילה, מהיום, בו נגמר הטסט הקודם.

 

 

פורסם

בדוגמה שלך לא ניתן להקפיא רטרו אקטיבית אבל קיימים מספר מקרים בהם הדבר ניתן

 

ב) על אף האמור בתקנת משנה (א), אם הוכח להנחת דעתה של הרשות, כי אירע אחד המקרים המפורטים להלן, יראו כאילו הופסק השימוש ברכב ביום קרות המקרה אף אם ניתנה הודעה במועד המאוחר להם:

(1) ניתנה הודעת אי שימוש ברכב לפי תקנה 308;

(2) הרכב יצא מכלל שימוש בגלל תאונה שאירעה לו;

(3) בעל הרכב נפטר;

(4) בעל הרכב אושפז בבית חולים באורח פתאומי;

(5) הרכב נתפס בידי רשות מוסמכת לפי דין.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...