Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דברים שלא העזתם לשאול - מגאן II


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חשיבה בנאלית.

 

1. בדרך כלל, ל פטנטים וחידושים יש משמעות, לא מצאתי שום יתרון במפתח זה, רק חסרון - לכן משמעותו מוטלת בספק, ומכאן לגיטימיות השאלה.

 

2. בשום רכב לא נתקלתי במקומות אחסון בריצפה, וכיוון שזה אפילו מתחת לשטיח הרבה,

זה עושה את זה "מסתורי", אך מכיווןן שזה מטופש לעשות מקומות מסתור במוצר ציבוורי הגיעה השאלה על מטרת מקום אחסון זה.

 

3. אנטנה זרוקה ברכב יכולה להעיד על רשלנות בהרכבת האביזרים, במיחד שהייא שונה מהאנטנה המורכבת.

 

4. אם שאלתי זאת, המשמעות היא שבשום מקןם אין תעוד ל Pause, ומכיון שזה חריג ביותר, בשום רדיו דיסק לא נתקלתי בכזה דבר, הגיעה השאלה.

 

5. זה פורום רכב, לא ?!

 

מיצטער אבל אתה הבאת את זה על עצמך

אז אל תעלב

 

 

החשיבה הבאנלית שלך יוצרת הרבה שאלות קיטבג

 

1. בישבילך זה חיסרון בישביל אחר זה יתרון, זה עדיין פטנט כי זה מקשה על הגניבות (זהו זה כל הפטנט ביג דיל, שאלות בפורום, בעיה לאומית)

2. ולמה נוצרו מקומות איחסון??????????????? :mad: בא אני יחדש לך זה לא משנה איפה יצרו אותו תמיד תיהיה לו מטרה אחת

3. מה אתה מסיק מסקנות מפגרות. גם אצלנו בפולו 1998 יש אנטנה שניה ואתה לא ראית אותי שואל שאלה סתומה כזאת, הגיון בריא אמר לי שזאת רזרבה ולא שאלתי יותר מידי שאלות, במצב שלך אני אמרתי לך שזאת רזרבה ואתה עדיין שואל שאלות מפגרות

4. אז תיבדוק בספר, בשביל זה הביאו לך ספר של הרכב לכל שאלה אפילו למטומטמות ביותר יש להם תשובה, ואם אין אז אתה יכול ליתבוע את החברה

5. זה אכן פורום רכב אבל לא פורום רנו מה גם לא פורום רנו מאגן II

 

אל תידאג אני לא נעלב מהדרך חשיבה העקומה שלך

(תנסה ליקרא מה שכתוב לי למטה בחתימה אולי זה יסביר לך כמה דברים)

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

באגו מראים את פרק 17 של טופגיר.

נהג נכנס ברכב אחר עם מגאן II ב 50 קמ"ש ואחרי זה אומר איך זה היה.

בובת ריסוק שמדברת.

אין הרבה מכוניות שאפשר לעשות את זה איתם

אייל

פורסם
באגו מראים את פרק 17 של טופגיר.

נהג נכנס ברכב אחר עם מגאן II ב 50 קמ"ש ואחרי זה אומר איך זה היה.

בובת ריסוק שמדברת.

אין הרבה מכוניות שאפשר לעשות את זה איתם

 

עד כדי כך מוגנת המגאן II ?

פורסם
לגבי הרדיו דיסק.

 

אם זה הקנווד 2023 הפופולרי אצל חברות הליסינג , אין כפתור PAUSE.

 

מוזר , אבל אמיתי.

 

חיובי, 2023, פשוט הטמטום בהתגלמותו.

פורסם
לגבי הרדיו דיסק.

 

אם זה הקנווד 2023 הפופולרי אצל חברות הליסינג , אין כפתור PAUSE.

 

מוזר , אבל אמיתי.

 

חיובי, 2023, פשוט הטמטום בהתגלמותו.

 

שאלה יהיו הצרות שלך.

פורסם
עד כמה שזה דבילי, הכפתור הזה התגלה כמאד שימושי בנסיעותי..

 

זה כפתור שימושי באופן כללי, צריך לתלות את מתכנן המוצר :-)

 

בכל אופן, יותר מידי אותיות בנושא, תודה לכולם :)

פורסם
היצרן הוא הגנב הכי גדול!

הרי זה ברור שאנשים מאבדים מפתחות, תמיד.

הם יצרו את הכרטיס הזה ומוכרים אותו במחירים יקרים רצח לשיכפולו.

במקום לתמוך בלקוחותיהם שימשוך וידבקו בחברה, הם מעדיפים לגנוב אותם.

 

והרי לך גנב שלא תופסים אותו... והוא שודד לאור היום.

 

איתי.

 

יש בבעלותי מגאן הישנה ורק שתידעו הכרטיס עולה בדיוק כמו המפתח שלהם 600 ש"ח בלבד!!!

פורסם

לכל בעלי המגאן II אם תחשוק נפשכם במידע אקסלוסיבי על הרכב (סתם בצחוק)

 

או בעצם בספרים בלעדיים ללימוד המערכות ברכב איך הן עובדות וכ''ו

תפנו אלי ואני ישמח להשאיל את הספרים ללא תמורה.

 

 

נ.ב.

ספרים אילו הם יחודיים ונדירים ביותר ובנוסף הם בעיברית!

אלה ספרים שמשווקים בד''כ למוסכים.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

×
×
  • תוכן חדש...