Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

 

זה עתה קיבלתי את הפורוד פוקוס החדשה ל-3 השנים הבאות, וחשבתי לפנק את עצמי במערכת טובה. אשמח לקבל עצות לגבי החומרה, והמלצה על מתקינים (במידה והפורום מאפשר זאת). להלן המגבלות:

  • אני משאיר את את הרדיו דיסק המקורי של הפוקוס ומעוניין ברמקולים+(מנחת?)+מגבר+סאב.
  • ההתקנה חייבת להיות הפיכה לחלוטין, מכיוון שאחרי 3 שנים אני מחזיר את הרכב, ומעביר את הציוד לרכב הבא.
  • התקציב הוא עד כ-7000 ש"ח, כולל התקנה, אם כי אין הכרח לנצל את כולו!

אודה לכל עזרה!

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עם כזה תקציב היתי ממליץ על פרוססור השאלה אם אתה מעוניין

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

אין לי מושג מה זה פרוססור... מה גם שהתקציב לא חייב להיות מנוצל במלואו, אפילו אשמח אם זה יצא יותר זול. עוד נקודה למחשבה: בפוקוס יש 6 רמקולים (2 קדמיים, 2 על דלתות הנוסעים ו-2 טוויטרים). הייתי מאוד שמח להחליף את כולם ברמקולים איכותיים (שמתאימים בגודל, אחרת ההתקנה עלולה להיות בלתי הפיכה?).

פורסם

קודם כל אתה צריך להיות מוכן בידיעה שלא תגיע לתוצאה מעולה גם עם רכיבים ברמה גבוהה אם לא תחליף את הרדיו דיסק המקורי.

יש פה כמה חברים שהתקינו רכיבים בתקציב כפול משלך ואף יותר ונשארו מאוכזבים.

 

בקשר לכמות הרמקולים הייתי ממליץ לך להתמקד בסט אחד ברמה גבוהה אותו דבר בקשר למגברים וזה ייתן תוצאה טובה הרבה יותר על פני כמות גדולה של רמקולים באיכות פחותה.

 

לגבי הפרוססור דעתי דיי חצויה, ממליץ לחכות לעוד כמה דעות.

פורסם

לא חושב שפרוצסור יתן תמורה למחיר. לגבי hu,גם אותו אפשר להחזיר בלי בעייה אחרי תקופה ותוצאה תהיה טובה יותר. לגבי רכיבים ישנם המון אפשרויות וכדי לשמוע ולראות מה הכיוון שלך. עוצמה? איכות?

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

בפוקוס החדשה הדשבורד לא בנוי בצורה שמאפשרת החלפה ללא התקנות יקרות לדעתי jbl ms8 יתן תמורה מלאה הוא משאיר תקציב מאוד יפה להתקנה ושאר הרכיבים יש אחד בפורום למכירה

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

יש לך תקציב יפה וכמובן שלא חייבים להגיע למלואו , אפשר לעשות ככה :

 

את הפאנל אתה יכול להחליף ולשמור,ובעזרת מתאם פלסטיקה אם יעשו לך עבודה יפה ותקנית אתה מחזיר את הכל כמו שהיה בלי שום בעיה ופותר לך את הדילמה של הפרוססור \ המנחת .

 

קומפוננט ברמה גבוהה לבמה הקדמית ,יש לך את מורל הייבריד אוביישן לדוגמא .

מגבר , יש לך את SUNDOWN 100.4 הוא איכותי וחזק אולי ימליצו לך פה על יותר טוב כי יש לך תקציב יפה אז תמתין .

הקומפוננט יעשה לך את העבודה כמו שצריך לא תצטרך עוד רמקולים לדלתות האחוריות תאמין לי.

 

סאב , זה תלוי נחכה לתגובה ממך ותקבל המלצה.

איזה מוזיקה אתה אוהב ?

אתה מחפש עוצמה ? אני מאמין שאיכות תקן אותי אם אני טועה.

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

תודה לכל המגיבים.

 

scoob - קיבלתי את עצתך לגבי כמות הרמקולים. האם כדאי להשבית את שאר הרמקולים? כמו כן, לגבי הרדיו דיסק - האם מנחת ישפר את האיכות? האם ידוע לך לגבי בעיה ספציפית שיש בדגם שיוצא עם הפורוד פוקוס? אם אני לא מקבל תוצאה טובה, אני לא רואה טעם להשקיע סכום גדול...

 

mefisto - הכיוון הוא איזון בין עוצמה לאיכות.

 

Avhishai22 - אשמח אם תוכל לפרט לגבי עניין ה-"התקנות יקרות". למה הכוונה? אני מחליף רק רמקולים, ומתקין מגבר, מנחת וסאב, מה עלול להיות יקר בהתקנה? לגבי הציוד - אני מחפש לרכוש ציוד חדש, לא יד שניה.

פורסם

shaylpz - אני לא מעוניין להחליף את הפאנל (אני מניח שאתה מתכוון לרדיו דיסק?) - הוא נותן לי את כל מה שאני צריך, ואף מעבר, חיבור USB, Bluetooth, תצוגת ID3, ועוד שלל אפשרויות שאני בהחלט לא מעוניין לוותר עליהן.

 

לגבי סוג המוסיקה - לרוב מדובר במוסיקה אלקטרונית, קצבית, באס מודגש (דאנס/טארנס), אבל יש גם רוק, פופ, וצ'ילאווט.

פורסם

חשבת על 2DIN ? ( מסך מגע ) , פשוט כל הקטע זה שיהיו לו יציאות למגבר ולא תצטרך מנחת \ פרוססור .

ב 2DIN יהיה לך את כל מה שאמרת וגם יותר.

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

אני פחות מתלהב מהרעיון של לגעת בפנאל של האוטו... אני מעדיף כמה שפחות שינויים שנראים מבחוץ. האם הנזק של הרדיו דיסק המקורי של פורד הוא עד כדי כך גדול שכולם נרתעים ממנו כך...?

פורסם

אתה מחפש איכות . עם מנחת \ פרוססור האיכות תהיה ירודה מאשר רדיודיסק \ 2DIN חדשים .

זה לא שלא ישמעו טוב ,עם מנחת איכותי יכול להיות שתהיה מרוצה מאוד ,אתה זה שצריך לכוון אותנו .

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

אני חושב שאני מעדיף ללכת יותר על כיוון המנחת/פרוססור, אם תוכלו להמליץ על משהו איכותי. אלא אם כן תהיה פה הסכמה גורפת שזה לא מצדיק את ההשקעה ללא hu רציני, ובמקרה כזה אני פשוט אוריד את התקציב (ואת הציפיות בהתאם).

פורסם

קומפוננט ברמה גבוהה לבמה הקדמית ,יש לך את מורל הייבריד אוביישן לדוגמא .

מגבר , יש לך את SUNDOWN 100.4 הוא איכותי וחזק אולי ימליצו לך פה על יותר טוב כי יש לך תקציב יפה אז תמתין .

הקומפוננט יעשה לך את העבודה כמו שצריך לא תצטרך עוד רמקולים לדלתות האחוריות תאמין לי.

 

סאב , זה תלוי נחכה לתגובה ממך ותקבל המלצה.

איזה מוזיקה אתה אוהב ?

אתה מחפש עוצמה ? אני מאמין שאיכות תקן אותי אם אני טועה.

 

אז כמו שרשמתי זו ההמלצה שלי ,לא תצטרך להשבית את האחוריים פשוט לא תשמע אותם וגם לא תצטרך :wink:.

סאב לדעתי אתה חייב בתיבה אטומה כדי שיהיה מדוייק מאוד , HERTZ ES300 יכול להתאים לך .

עם מגבר וקומפוננט כאלו אני חושב שאתה מסודר אבל אני עדיין חושב שלא תנצל את האיכות כמו שריך עם הרדיו המקורי.

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

אני חוזר על ההמלצה שלך:

מגבר: sundown 100.4

רמקולים: morel hybrid ovation ii

סאב: hertz es300

 

מה לגבי מנחת/פרוססור?

 

שוב תודה :-D


×
×
  • תוכן חדש...