Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע היכן ניתן להשיג צמיגי 135/12 (לפיאט 600)? (רצוי באיזור המרכז).

 

באותה הזדמנות מישהו יודע אם ניתן להתקין tubeless לפיאט 600? (כרגע הסט הקיים עם פנימית).

פורסם

איזו שנה הפיאט?

האם יש לך ספר רכב שלו.

איפה שהוא באמצע הדרך גם הג'נטים של פיאט עברו לטיובלס.

לי היתה פיאט 600 1962 ושנים לאחר מכן היתה לאחותי אחת משנת 72 שבה כבר היו למיטב זכרוני צמיגי טיובלס, אבל הפנצ'ר מאעכר אמר לשים לבטחון פנימיות...

שלמה דן גדרון

פורסם

תודה רבה, כולל לגבי צילום הספר עם הדגמים. מצאתי אתר שמוכר צמיגי tubeless לפיאט 600 ומדגיש שזה תואם את הג׳אנטים המקוריים. עכשיו נראה מה אצליח למצוא בארץ...

פורסם

לא תמצא צמיגים במידה הזאת בשום מקום בארץ !

אני כבר עברתי בין כל הספקים לגבי המידה הזאת , ונתקלתי בגיחוך גדול .

גם יצרנים שמצהירים על קיום המידה , לא ניתן להשיג .

מצטער שאני לא איש בשורות עבורך

פורסם
לא תמצא צמיגים במידה הזאת בשום מקום בארץ !

אני כבר עברתי בין כל הספקים לגבי המידה הזאת , ונתקלתי בגיחוך גדול .

גם יצרנים שמצהירים על קיום המידה , לא ניתן להשיג .

מצטער שאני לא איש בשורות עבורך

אכן לא מצאתי עד כה - למרות שיש כמה שהבטיחו שהם יכולים להזמין. מסתמן שאלך על 12/145 שעדיין קיימים...

 

גם לך יש פיאט 600 תמיר?

פורסם
אכן לא מצאתי עד כה - למרות שיש כמה שהבטיחו שהם יכולים להזמין. מסתמן שאלך על 12/145 שעדיין קיימים...

 

גם לך יש פיאט 600 תמיר?

 

 

מאיזה איזור אתה בארץ?

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם

נסו לדבר עם אבי מצמיגי הגיסים.

לנו הוא ארגן צמיגי הנקוק לחיפושיות במחיר מעולה במידה165 שגם אותה קשה למצוא ..

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

תנסה את זה בואדי ג'וז - ירושלים

 

0522287189

הוא מזמין כל מידה .

תעדכן אם הצלחת.

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם

אני מתפלא שאף אחד עוד לא הציע לפנות לבועז דגן (שהוא גם חבר מועדון החמש ) האחד והיחיד . הוא מוצא צמיגים שבשום מקום אחר אין וגם אם אין הוא יזמין לך ציק צק . אני ממליץ לך מאד לפנות לבועז דגן בצמיגי רמת אביב בדרך נמיר בתל אביב. אל תשכח לעדכן.  

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
אכן לא מצאתי עד כה - למרות שיש כמה שהבטיחו שהם יכולים להזמין. מסתמן שאלך על 12/145 שעדיין קיימים...

 

גם לך יש פיאט 600 תמיר?

 

לא . יש לי סובארו רקס בעל מידה 135/12 . ולצערי לא תמצא בארץ . גם לא של סאבא , שהיו היחידים שסיפקו .

כל העניין הוא לשמור על המקוריות של הפיאט . ומדובר גם על פרופורציות נכונות של המכונית . צמיגים רחבים יותר

עלולים לשבש את המראה של הפיאט , וזה יהיה חבל .

אף חברה לא תייצר צמיגים בכמות כה מוגבלת , מה גם שזה מוצר מתכלה במהירות . אסור להם למכור צמיגים מעבר

לשנה על המדף .

אגב עד לפני 6 שנים סאבא עדיין סיפקה מידה זאת בארץ . בקיצור צרה צרורה

×
×
  • תוכן חדש...