Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שלום לכולם ותודה מראש על העזרה...

אז ככה :

אני מעוניין לקנות מגבר...לאחר כמה הצעות מחיר הבנתי שמחיר השוק של

הרוקפוקד 501X הוא בערך 1650 שקלים...

עשיתי פה חיפוש וראיתי את התגובות בקשר למגבר...החלטתי שאני רוצה אותו..

בדקתי עוד קצת והגעתי להצעה מעניינת...בתחנה מרכזית ישנה...

הבחור הציע לי את המגבר (רוקפורד 501X ) חדש באריזה+אחריות לשנה אצל היבואן

וזוג רמקולים 6X9 של פיוניר 400W +התקנה במיצובישי כריזמה ( שלא הותקן בא מגבר עד עכשיו ) כל זה במחיר מפתיע של 1600 שקלים...ולדעתי אפשר עוד לרדת איתו טיפה..

בקיצור אני בהתלבטות....כי מצד אחד תחנה מרכזית...

מצד שני מחיר שאין להשיג יותר זול ממנו...והתקנה...ואחריות לשנה...

 

אז....מה אתם אומרים ? ללכת על זה בתחנה מרכזית ישנה ?

יש אפשרות לבדוק אם האחריות אמיתית ? ( הוא אומר שאחריות לשנה אצל היבואן )

 

ממ....אשמח לקבל תשובות...וממש ממש תודה מראש !

פורסם
ניראה יותר מידי זול לדעתי...

 

גם פיוניר וומגבר ואחריות והתקנה ב1600 שקל...משהוא פה מסריח :puzzled:

 

 

אם אכן מדובר באחריות של היבואן סימן שהמוצר אמיתי ( ואז ברור ששווה לי לקנות ממנו..)

בדיוק בגלל זה אני מתלבט...

פורסם
אחריות של אוטופרט?

 

את האמת לא שאלתי....אבל לדבריו אחריות לשנה אצל היבואן ואני מצטט..חח..

אם היבואן הוא אוטופרט...אז כנראה שכן...אבל אני יבדוק...

פורסם

תיבדוק טוב טוב...תיראה שזה לא יד שנייה או משהוא כזה

 

ותיבדוק שהפיונירים לא מזוייפים...כי שמעתי שהם מוכרים מזוייפים..

 

אם הכול כשר זו עיסקה מאוד מאוד זולה...

פורסם
תיבדוק טוב טוב...תיראה שזה לא יד שנייה או משהוא כזה

 

ותיבדוק שהפיונירים לא מזוייפים...כי שמעתי שהם מוכרים מזוייפים..

 

אם הכול כשר זו עיסקה מאוד מאוד זולה...

\

 

סבבה תודה רבה...ואשמח לשמוע אם יש איזושהיא דרך לבדוק אם הפיונירים מזוייפים..

הם כמובן מגיעים בקופסא סגורה עם המדבקות הולגרמה האלה והכל...

 

ושוב תודה לך בנאדם...

פורסם

אני לא הייתי קונה שם גם במחיר של 1000 ש"ח.

אל תגיד שלא אמרנו לך..

לדעתי רוב המוצרים שם מזוייפים,ובקשר להתקנה..הצחקת אותי,אני בספק אם ישמעו משהו אחרי "ההתקנה" שיעשו לך שם.

8)
פורסם
אני לא הייתי קונה שם גם במחיר של 1000 ש"ח.

אל תגיד שלא אמרנו לך..

לדעתי רוב המוצרים שם מזוייפים,ובקשר להתקנה..הצחקת אותי,אני בספק אם ישמעו משהו אחרי "ההתקנה" שיעשו לך שם.

 

אתה יודע מה אולי בקשר להתקנה אתה צודק...

אבל איך הבנאדם יכול לתת לי מוצר מזוייף עם תעודת אחריות אצל היבואן ?

פורסם

תבדוק את זה ב10 עיניים אח שלו.:lol:

אני הייתי נוסע לאוטופרט לוודא שהכל כשר.

וחוץ מזה אני יותר דואג בקשר לרמקולים של פיוניר ..

8)
פורסם
תבדוק את זה ב10 עיניים אח שלו.:lol:

אני הייתי נוסע לאוטופרט לוודא שהכל כשר.

וחוץ מזה אני יותר דואג בקשר לרמקולים של פיוניר ..

 

 

סאתה יודע מה ? אני ידבר עם הבנאדם...נראה אם הוא יכול להוכיח לי שהאחריות אמיתית של אוטופרט...ממ לגבי הפיונירים...נבדוק גם פה מה אפשר לעשות...

תודה !

פורסם

תראה להתקין שם לא כדאי לך

תעשה בדיקה ממש אבל ממש מקיפה אם הכול בסדר ומקורי עם אחריות יבואן אז שווה לך לקנות בלי לשחוב פעמים !

 

עכשיו אמרת שנראה לך שהוא גמיש קצת...

אז זה בכלל טוב תוריד את הקטע של ההתקנה ואז בכלל תוכל להוריד אותו במחיר ולקחת..

לגבי ההתקנה זה כולל חיוון והכול ?!

פורסם

לגבי "היבואן" - לווא דווקא שהיבואן אליו מתייחסים הוא היבואן המורשה/בלעדי/שאר הגדרות אלא יבואן פלמוני כלשהוא (אלמוני ופלוני כבר תפוסים בת'רד הזה...) שמביא ביבוא מקביל כמו גריז בראשון שמביאים סטוקים שלמים לבד וכל שאר החברות או האנשים הפרטיים שכמותם והם אלו אשר "מעניקים" את האחריות.

פורסם
לגבי "היבואן" - לווא דווקא שהיבואן אליו מתייחסים הוא היבואן המורשה/בלעדי/שאר הגדרות אלא יבואן פלמוני כלשהוא (אלמוני ופלוני כבר תפוסים בת'רד הזה...) שמביא ביבוא מקביל כמו גריז בראשון שמביאים סטוקים שלמים לבד וכל שאר החברות או האנשים הפרטיים שכמותם והם אלו אשר "מעניקים" את האחריות.

 

 

תודה רבה כל זה בבדיקה...

פורסם

בהודעה זו עלה נושא האחריות של אוטופרט בע"מ. על כל מוצר המיובא על ידנו מודבקת מדבקת אחריות עם השם AUTOPART LTD. האחריות היא בתוקף עד לתאריך המסומן. אין להסיר את המדבקה ואין לפתוח את המכשיר ולנסות לתקנו לבד, במקרים כאלו תפוג האחריות. בכל מיקרה של ספק, מומלץ לפנות למר אודי ברזילי- מנהל מחלקת השמע, נייד: 052-952410 או למשרדי החברה: 03-9232390

×
×
  • תוכן חדש...