Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

מדובר בגולף 2006 מנוע 2000 fsi אוטומט והתחילו נזילות שמן הלכתי למוסך והוא אמר לי שצריך להחליף את בית הפילטר שמן..

 

והוא אמר שהעלות של זה זה 2000 שקל זה הגיוני??? או שהוא עובד עליי בעיינים??

פורסם

אכן בית הפילטר שאליו מחובר גם מצנן שמן המנוע יקר מאוד.

השאלה הנשאלת האם באמת הנזילה מבית הפילטר או ממקום אחר כגון:

1. נזילה ממצנן השמן.

2. נזילה מהמסנן.

3. נזילה ממפסק לחץ שמן מנוע.

אולי נזילה של נוזל קירור ולא שמן מנוע.

 

אני מציע לך לגשת למוסך רון לשם קבלת חוות דעת נוספת.

איזה כייף לי :)

פורסם

הנזילה היא אכן מבית הפילטר ,

ויש גם נזילה של נוזל הקירור של המנוע

אכן בית הפילטר שאליו מחובר גם מצנן שמן המנוע יקר מאוד.

השאלה הנשאלת האם באמת הנזילה מבית הפילטר או ממקום אחר כגון:

1. נזילה ממצנן השמן.

2. נזילה מהמסנן.

3. נזילה ממפסק לחץ שמן מנוע.

אולי נזילה של נוזל קירור ולא שמן מנוע.

 

אני מציע לך לגשת למוסך רון לשם קבלת חוות דעת נוספת.

פורסם

בגלל שיש דברים שרקובים שם לטענתו הוא אומר שזה יגיע לסכום של 4200 שקל זה נשמע לכם הגיוני? לי זה נשמע שחיטה לאור היום.

  • ספונסר פורום
פורסם

הרכב שלך בעל מנוע 2.0 ליטר FSI ואכן יש אפשרות של דליפת שמן מבית המסנן .

בית מסנן חדש מקורי הוא מכלול שעולה כ 1700 שח לפני מעמ .

צריך לוודא היטב לפני ההחלפה שאכן מדובר בנזילה ממנו כפי שמרק אמר ,באיזור גם

נמצא מצנן השמן ויוניט לחץ שמן שעלולים לנזול ולהיראות כאילו שהנזילה היא מבית המסנן .

אם אתה מעוניין בחוות דעת נוספת אתה מוזמן אלינו למוסך לבדיקה ללא תשלום .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

בסוף הייתי במוסך שאמרתי לכם וזה מה שיצא לי בסביבות ה 4800

זה מה שהיה:

 

עבודה 650

בית טרמוסטט 1250

בית מסנן שמן 1710

מסנן שמן 1050

גומי לסעפת 60

נוזל קירור 70

 

הכל מקורי

 

סהכ 4790

 

מה דעתכם?

פורסם

יכול להיות שהתבלבלת? מסנן שמן ב- 1000 ש"ח ?

 

באיזה מוסך ביקרת? חבל שלא ביקרת לפני כן אצל רון...

  • ספונסר פורום
פורסם

לדעתי הוא התכוון למצנן שמן .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

כן סליחה מצנן שמן.

 

מה דעתכם? עשו לי מחירים טובים ?או שלקחו לי קצת יקר?

מציין שכל החלקים מקוריים

 

לדעתי הוא התכוון למצנן שמן .
פורסם

כנראה שיש לך כסף מיותר.

בפעם הבאה עשה לעצמך טובה והכנס למוסך רון. גם היה עולה פחות, וגם לא היית צריך לבקש את עצת חברי הפורום בדיעבד.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

שואל שאלה פשוטה, האם קיבלתי מחיר יקר? אשמח לקבל את תשובתו של רון ושל רפי לין או בעל מקצוע אחר שמבינים בעלויות של חלקים והעבודה.

 

תודה רבה

  • ספונסר פורום
פורסם

המחירים שקיבלת אלו הם המחירים המדוייקים של החלפים

אין כאלו חליפיים ואין איך לחסוך כאן .

מחיר העבודה שחייבו אותך הוא מחיר הגון מאד שכן פרוק בית המסנן

ובית הטרמוסטט החשמלי כרוך בהרבה עבודה כגון פרוק סעפת יניקה וכו .

אצלנו אתה יכול לקבל הנחה על החלפים המקוריים האלו של כ 12 אחוז

אבל מעבר לזה אם אתה באמת צריך את כל הטיפול הזה אז המחיר שקיבלת הוא הגון .

תנסה לבקש הנחה על החלפים כי במחירי חלפים כאלו ניתן לשתף את הלקוח בהנחה

שהמוסך מקבל על חלפים מקוריים .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...