Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Killer Elite - סרט בינוני, מכוניות נחמדות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סרט אקשן די בינוני, אולי למעט ה- 15 דקות האחרונות שלו, ובזבוז לא ברור של דה-נירו. חבל, כי הסיפור עצמו לא רע.

על כל פנים, רכבי שנות ה- 80 נראים בו נהדר, כולל ג'טה אחת שחביבה עלי במיוחד (אלא מה?), קפרי מקסימה אחת ויגואר מדהימה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

דוקא החוסר בכמות האקשן שהתרגלנו אליה לאחרונה גרמה לי להרגיש שהסיפור אמיתי, ולא מצוץ מסיעור מוחות של תסריטאים.

מתחדשת*

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זו ג'טה דיזל, לפי העשן השחור שהיא הוציאה שם:lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
זו ג'טה דיזל, לפי העשן השחור שהיא הוציאה שם:lol:

 

גם אני חשבתי כך. אבל משהו בדשבורד שלה מדבר אלי. טוב, יש לי במשרד אטארי והוא בעיני פריט הריהוט הכי יפה ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הדשבורד הזה מדבר אלי כל יום:shock:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

סרט נחמד מאוד, מעביר את הזמן בצורה טובה

 

דוקא החוסר בכמות האקשן שהתרגלנו אליה לאחרונה גרמה לי להרגיש שהסיפור אמיתי, ולא מצוץ

מסיעור מוחות של תסריטאים.

 

 

דווקא סרטי האקשן של השנים האחרונות סובלים מ"חוסר אקשן", למעט הסרטים של מייקל ביי , פיצוצים, יריות ומרדפים מהתחלת הסרט עד סופו 8)

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

כוונתי היתה שלא היו סצנות פעלולים ואפקטים שגורמים לך להבין שזה יכול להיות רק בקולנוע.

סרט בעל נופח אמיתי :-D

מתחדשת*

פורסם

כמה שאני לא סובל את מייקל ביי.

תנו לי סרטים איטיים וחסרי אקשן (סגנון "האמרקאי", "אודיסאה בחלל", "חסין מוות", "סאן שיין", "לבנון" וכו') בכל יום על פני סרט אקשן מטומטם.

עדיפות למועמדים בפסטיבל קאן או/ו ברלין.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מייקל ביי עושה סרטים לאנשים שמחפשים אקשן, מרדפים, יריות ופיצוצים כמה שיותר גדולים. כאלה שלא מחפשים עומק, ולא עלילה יותר מידי עמוקה, אלא סרט אקשן לחבר'ה.

 

ואני לא סובל את טרנטינו, הסרטים שלו מגוכחים, המוטיבים חוזרים על עצמם כל סרט ובלי קשר הוא נראה כמו פדופיל פסיכופט..

כנ"ל האחים כהן. הסרטים שלהם איטים, נמרחים מייגעים ומשעממים.

ככה שעל טעם ועל ריח... :)

 

אפרופו אקשן ופסטיבלים -

פסטיבל קאן - דרייב, סרט מאוד מומלץ, חידוש לסרט The Driver שגם הוא סרט טוב שלעצמו

ברלין - Tropa De Elita 1+2

תוהה לעצמי מתי יהיה חידוש של בוליט :-D

 

תן דוגמא לסרטים כאלה :-o

מי זה תן?

2001 Opel Astra 1.6

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מי שהלך לדרייב בציפיות לראות סרט אקשן ופעלולים - מובן שיתבאס ממנו קשות.

ראיתי את הסרט הזה עם 2 חברים, שניהם קיללו שיצאנו מהאולם, אבל אני מאד נהניתי.

סרט ממש טוב, וגם הפסקול לא רע בכלל. לא פלא שחלק משווים אותו לtaxi driver עם רוברט דה נירו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...