Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני מבין נכון, הוולבו מתעופפת כדי לפנות מקום לאלפא. ואם אינני טועה, הטמפרה נגרטה.

אם לא, אז בהחלט שתיהן צריכות לעוף..:twisted:

 

הטווינגו

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני רואה ששוב גנבו לו את הסמל האחורי :lol:.

כמו שאמרתי בסה"כ היא במצב מעולה ויוני טיפל בה ממש יפה

 

לא ממש.

הוא מכר את הרכב למגרש ואז אני קניתי אותו.

הסמל אצלו והוא אמור להביא לי אותו השבוע.

 

תתחדש, הרכב נראה שיגעון.

יחד עם זאת לא ברור קצב קניית הרכבים שלך, ועוד כשאתה עומד לחלק את חייך בין הארץ לבין חו"ל...

משליפה מהזיכרון אתה מחזיק בבעלותך 4 מכוניות (טמפרה, טווינגו, וולבו ו156, כמובן אולי אני טועה). הביטוח לכל אחת מהן זה 2000 ש"ח בשנה לפחות, טסטים, טיפולים ויישורי קו אין סופיים, רק כדי לא למכור אותן אחרי שהן שפכו לאגר, מהסיבה הלא הגיונית בעליל של "אחרי כל הכסף ששפכתי על האוטו חבל לי למכור אותו".

אתה באמת לא חושב שהגיע הזמן לנקות את האורווה ולהתמקד רק ברכב אחד?

 

בריאות ואושר, זה מה שנותר לאחל :roll:

הטמפרה נגרטה לפני חצי שנה.

הוולוו נמכרה ב9000 ש"ח.

הטווינגו אצלי במצב טוב ואלפא אצלי.

 

אנחנו שלושה אנשים בבית, צריך שני רכבים (חזרתי לגור אצל ההורים עד שאני טס).

 

ומה שלא יהיה, אני בכל מקרה טס עוד חודשיים-שלושה וחוזר לארץ פעם בחודש. עד אז אני יכול ליהנות מהאוטו ואז למשיך ליהנות ממנו כל פעם שאני בארץ.

 

יוסי - תקשיב לי טוב - אתה חייב להשלים את הסמל האחורי.

 

פשוט אוטו מדהים.

 

כמו שכתבתי, אני מקבל אותו בשבוע הבא :)

פורסם

ומעניין לעיניין שלא באותו עיניין

 

איך הסתיים משפט המהירות שלך? לא מגיע לנו לדעת?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יוסי תתחדש, אחלה אלפא קנית לך.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

בוטל?מה היו הסיבות שהביאו לביטול?אם אני זוכר נכון, הראיות שהציגה התביעה היו די חזקות, הלא כן?אנא שתף אותנו בהתגלגלות העניינים.

פורסם

משעשע אותי שיוסי פרנקוס אמר לי מה נסגר איתי... תודה על כך שגרמת לי לפרוץ בצחוק גדול באמצע היום.בכל מקרה תתחדש על האלפא. רק נסיעות טובות.

פורסם

תתחדש ותהנה !

 

כל נהג/ת צריך שתהיה לו אלפא או לנצ'יה, לפחות פעם בחיים, כדי להבין מהו רכב איטלקי טוב עם קריצה ספורטיבית.

כל מכונית אחריה רק נמדדת בהשוואה להיא מפעם.

ילה גבר בא נראה! מר +1

×
×
  • תוכן חדש...