Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי את המגבר עכשיו לפחות תעזרו לי על מה יותר כדאי לי להפעיל אותו על קומפוננמים של הדוטק או על הסאב פיוניר 800 וואט

פורסם

קודם כל הנתונים של לנזר, נקרא לזה יפים יותר מהמציאות

דבר שני.. אתה קונה מגבר סתם? לא יודע אפילו למה ליעד אותו?

לפי ההספקים שרשומים, 75*2 ב4 אוהם

הייתי שם את הקומפוננט בהגברה

בשביל הסאב אתה תצטרך מגבר אחר..

אני מניח שאתה מדבר על 800 ואט מקס, ולא אראמאס..

שאני לא יודע בדיוק על איזה דגם מדובר.. אבל הוא צריך להיות משהו סביבות ה 350-400 אראמאס.

מה שאומר שכזה מגבר לא יזיז לו אפילו בגישור..

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם

כרגע הסאב עובד על מגבר בוס והוא עובד בסדר גמור השאלה היא אם המגבר של הלאנזר 211 עדיף להפעיל על הסאב או על הקומפוננטים

פורסם

אם כבר קנית... למה שלא תנסה לחבר לשניהם ותראה??

לדעתי כדאי את הלאנזר על הדוטק. הוא אמור להיות יותר איכותי מהבוס ואיכות ירודה מורגשת יותר במידים וטויטרים מאשר בסאב

פורסם
אבל הוא צריך להיות משהו סביבות ה 350-400 אראמאס.

מה שאומר שכזה מגבר לא יזיז לו אפילו בגישור..

 

לווא דווקא ידידי.

תיאורטית בלבד, מגבר של 2X75 בברידג' יספק 1X300W כך שלסאב של 350-400 יוזיז גם יוזיז...

אבל צריך שתאמר לנו ידידי כמה נותן המגבר בברידג'.

בכול אופן, נסה את מה ש B.R הציע...

פורסם

הלאנזר לא יתן בחיים 300 בגישור. הוא לא יעבור את ה200 אפילו.

אצלי מוצהר 125X4 אז בגישור צריך להיות 500.. וזה לא 500. זה בערך 350 לפי השמיעה ולפי התגובה של הסאב. (305C 400W RMS)

פורסם
אין פה בכלל מה לחשוב.

את הלאנזר תחבר לקומפננט ותגשר את ה4 ערוצים של הבוס 1000 לסאב.

יהיה לך רק טוב!

 

לגשר 4 ערוצים לסאב אחד? איפהאתה חיי?

בלי להעליב אבל שייקה.. איך חשבת שסאב יעבוד אם תחבר לו רק קוטב אחד?? נו באמת..

פורסם

אני לא יכול לגשר את כל ה4 ערוצים לסאב מפני ששני ערוצים מפעילים את הרמקולים מאחורה ו2 ערוצים את הסאב ההתלבטות שלי אם להפעיל את הקומפוננטים וה9*6 על מגבר בוס ואת הסאב על הלאנזר או את ה9*6 והסאב על הבוס ואת הקומפוננטים על הלאנזר מה לדעתכם ישמע יותר טוב

×
×
  • תוכן חדש...