Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שלום :)

זאת ההודעה הראשונה שלי כאן בפורומים אבל כבר גלשתי כאן הרבה לפני ודיי התעניינתי ברכבים ובפרויקטים שאנשים עשו כאן :)

אני מנתניה ובגדול זה הדברים החשובים עליי (נראה לי)

 

 

 

אני חדש על הכביש, אפשר להגיד שרק קיבלתי את הרשיון (לרכב) ואני מעוניין לקנות רכב.

 

אני לא מחפש משהוא יקר אבל אני מחפש משהוא שמהילדות שלי תמיד הייתה לי משיכה אליו...

 

שאלו הפיגו וה ב מ וו :rolleyes:

 

עכשיו אני לא מחפש משהוא חדש ומדהים, ויתאים לי משהוא ישן ואמין...

 

לגביי האמינות... אני בא לשאול אתכם כאן :)

 

 

 

הרכבים שאני מעוניין בהם הם סדרה 3 הישנה של ב מ וו (רכב שפשוט נראה מדהים)

 

ויש את הפיגו 306 ( ה"גוף" שלהן פשוט מהמם :oops: )

 

 

עכשיו ה ב מ וו כמובן תהיה יקרה יותר.

לפי יד2 סביבות ה 10-20 אלף בממוצע כזה...

 

ולעומת זאת 6-15 אלף הפיגו (אחת שמאוד מצאה חן בעייני עולה 6 בדיוק אבל קצת חשוד לי)

 

 

האמת שאני לא ממש רוצה לקחת רכב אוטומטי, אז ידני יהיה ה-דבר בשבילי (במקרה הגרוע ביותר ואם אני ימצא כבר משהוא די משתלם אני אלך על אוטו' כמובן)

 

 

איך שני הרכבים? האמינות שלהם? והאם כדאי לקנות? :)

 

 

אני מאוד מצטער על המגילה הקטנה הזאת... אבל תודה רבה לכל העונים והעוזרים שכאן מראש :)

פורסם

מכיוון שאתה מחפש משהו "ישן ואמין" אני אבשר לך את הבשורה המרה:

 

לא הפז'ו ולא הב.מ.וו מתאימות לך, פז'ו מזדקנת תמיד תזכיר לך את קיומה, פעם מערכת חימום, פעם קצר חשמלי כזה או אחר, פעם סל"ד לא יציב....הבנת את הרעיון.

 

עם ב.מ.וו אתה עלול להתקל באותה סיטואציה.

 

כמובן שיש דגמים אמינים יותר ואמינים פחות, תגיד תקציב ואולי יוכלו לכוון אותך לדגם מתאים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אאוץ :(

 

התקציב שלי הוא סביבות ה6000-10000 ש"ח אבל לא הייתי רוצה להגיע ל10 אלף (כמה שפחות יותר טוב...)

 

לא אכפת לי לבקר במוסך כל חצי שנה... :) (אני מתכוון לגבי בעיות דיי רציניות, לתת 100-200 ש"ח בחודש-חודשיים זאת גם לא בעיה)

×
×
  • תוכן חדש...