Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

AVIS אוויס ישראל - ליסינג, מכירה והשכרת רכבים - חוות דעת גולשים


שימו לב! השרשור הזה בן 799 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה הוא שרשור ההמלצות של חברת אוויס AVIS, חברה להשכרה, ליסינג תפעולי ומכירת רכב משומש בישראל.

חברי פורום שביקרו במקום מוזמנים לחלוק חוויות, המלצות וחוות דעת על נותן השירות.

 

אוויס AVIS - השכרת רכב בישראל

 

נא להקפיד על נהלי כתיבת ההמלצות בפורום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שנה מאוחר יותר...
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כמו שכבר ציינתי בעבר אני לקוח קבוע של רכבים מתוצרת אוויס. אני סומך על הטיפולים שלהם ועל החברה באופן כללי.

 

לפני כחודש קרה לי משהו שכמוהו לא קרה לי בעבר, המנוע של הרכב הלך במצפה רמון, בזמן נסיעה של 5 אנשים לאילת.

 

בדיקה קצרה של מד הקילומטרים מעידה שהאחריות על המנוע והגיר שנתנה לי אוויס, תקפה לעוד כמה אלפי ק"מ ולאחר התייעצות - הרכב נגרר למוסך בראשון לציון שעובד עם אוויס.

 

להפתעתנו הרבה, לא קיבלנו מאף אחד תלונות, ניסיונות התחמקות או בלבולי שכל. הרכב נכנס לעבודה, קיבלנו רכב חלופי והמנוע הוחלף.

 

יש לציין לטובה את מנהל סניף ראשון לציון - אהרון, שטיפל בבעיות שצצו אחר כך והבטיח לנו אחריות נוספת של שלושה חודשים על המנוע.

 

מבחינתי, זוהי הוכחה נוספת כי יש חברות ליסינג שכדאי להתעסק עימן ולקנות מהן, אוויס היא בהחלט מספר אחת בשבילי!

 

רציתי לשתף כיוון שאני יודע שקל מאוד להתלונן, והרבה יותר קשה לפרגן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איזה רכב ואחרי כמה ק"מ הלך המנוע?

 

האם הוא היה תקול כבר בזמן הרכישה ורק עכשיו זה התגלה? או שהתקלה נוצרה אח"כ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כמו שכבר ציינתי בעבר אני לקוח קבוע של רכבים מתוצרת אוויס. אני סומך על הטיפולים שלהם ועל החברה באופן כללי.

 

לפני כחודש קרה לי משהו שכמוהו לא קרה לי בעבר, המנוע של הרכב הלך במצפה רמון, בזמן נסיעה של 5 אנשים לאילת.

 

בדיקה קצרה של מד הקילומטרים מעידה שהאחריות על המנוע והגיר שנתנה לי אוויס, תקפה לעוד כמה אלפי ק"מ ולאחר התייעצות - הרכב נגרר למוסך בראשון לציון שעובד עם אוויס.

 

להפתעתנו הרבה, לא קיבלנו מאף אחד תלונות, ניסיונות התחמקות או בלבולי שכל. הרכב נכנס לעבודה, קיבלנו רכב חלופי והמנוע הוחלף.

 

יש לציין לטובה את מנהל סניף ראשון לציון - אהרון, שטיפל בבעיות שצצו אחר כך והבטיח לנו אחריות נוספת של שלושה חודשים על המנוע.

 

מבחינתי, זוהי הוכחה נוספת כי יש חברות ליסינג שכדאי להתעסק עימן ולקנות מהן, אוויס היא בהחלט מספר אחת בשבילי!

 

רציתי לשתף כיוון שאני יודע שקל מאוד להתלונן, והרבה יותר קשה לפרגן.

 

תודה על המילים החמות ,תמיד לשירותך:-)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
איזה רכב ואחרי כמה ק"מ הלך המנוע?

 

האם הוא היה תקול כבר בזמן הרכישה ורק עכשיו זה התגלה? או שהתקלה נוצרה אח"כ?

 

הרכב - סיטרואן ברלינגו.

 

המנוע היה מצויין במהלך הרכישה, אני יכול להניח שהסיבה לבעיה זה כשל קיים שהתחבר ביחד עם התנאים הלא קלים - משקל של חמישה אנשים פלוס העליות של מצפה רמון...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי את זה בפונטו ספייס [5 אנשים מזגן וציוד] עםלמעלה מ200,000 ק"מ.

 

המנוע בברלינגו אמין מאוד. מעניין מה היה שם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כמו שכבר ציינתי בעבר אני לקוח קבוע של רכבים מתוצרת אוויס???. אני סומך על הטיפולים שלהם ועל החברה באופן כללי.

 

לפני כחודש קרה לי משהו שכמוהו לא קרה לי בעבר, המנוע של הרכב הלך במצפה רמון, בזמן נסיעה של 5 אנשים לאילת.

 

בדיקה קצרה של מד הקילומטרים מעידה שהאחריות על המנוע והגיר שנתנה לי אוויס, תקפה לעוד כמה אלפי ק"מ ולאחר התייעצות - הרכב נגרר למוסך בראשון לציון שעובד עם אוויס.

 

להפתעתנו הרבה, לא קיבלנו מאף אחד תלונות, ניסיונות התחמקות או בלבולי שכל. הרכב נכנס לעבודה, קיבלנו רכב חלופי והמנוע הוחלף.

 

יש לציין לטובה את מנהל סניף ראשון לציון - אהרון, שטיפל בבעיות שצצו אחר כך והבטיח לנו אחריות נוספת של שלושה חודשים על המנוע.

 

מבחינתי, זוהי הוכחה נוספת כי יש חברות ליסינג שכדאי להתעסק עימן ולקנות מהן, אוויס היא בהחלט מספר אחת בשבילי!

 

רציתי לשתף כיוון שאני יודע שקל מאוד להתלונן, והרבה יותר קשה לפרגן.

א. לא תוצרת אלא שיווק, לאחר השכרה\ליסינג.

ב. כל הכבוד על המילים הטובות, נדיר בנוף שלנו.

ג. לא כתבת כמה ק"מ עשה המנוע ובאיזה תנאים, השכרה, ליסיניג, חברה מרובת נהגים או רופא עורך דין זקן.....

אם הוא מהשכרה, אז אומנם כל הכבוד לאוויס שמטפלים היטב אבל אי אפשר לדעת מה עשו לו בשנים האלו.

ד. סיבות ל"שפיכת" המנוע, חוסר שמן, התחממות, וכו', עוד קצת פרטים.

ובמזל היית בתוך תקופת האחריות. מסופקני אם היית עובר את האחריות בכמה אלפי ק"מ אם היית משבח כל כך את אוויס או שמא...

אם תטפל קבוע אצל אותו מוסכניק, יגיע השלב שהוא יפסיק לעבוד עליך וסתם יהיה יקרן...
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד לחברה שלוקחת אחריות ונותנת שירות!

 

גילוי נאות: אין לי שום קשר לחברת אויס ואני לא עוסק בענף הרכב.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תעודת עניות לחברה שלנו, שצריכים לחלק "כל הכבוד" על דברים מינימליים.

 

לא שחלילה יש לי משהו נגד אוויס. רק באופן כללי צורם לי שמתפעלים מכאלה דברים.

 

הייתי היום במכולת, שילמתי 6 ש"ח, ובעל המכולת ברוב טובו נתן לי חלב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאתה טוען - למה לתת תעודת עובד מצטיין?

 

הרי הוא עושה כל מה שנדרש ממנו,שרות טוב,מגיע בזמן, וכן הלאה וכן הלאה.

 

חייבת להיות הבדלה ,גם אם זה אמור להיות מובן מאליו - הערכה היא דבר חשוב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תעודת עניות לחברה שלנו, שצריכים לחלק "כל הכבוד" על דברים מינימליים.

 

לא שחלילה יש לי משהו נגד אוויס. רק באופן כללי צורם לי שמתפעלים מכאלה דברים.

 

הייתי היום במכולת, שילמתי 6 ש"ח, ובעל המכולת ברוב טובו נתן לי חלב.

 

תסכים איתי שלא כל מקרה של כשל במנוע גורר אחריו החלפת מנוע על חשבון המוכר..

מה שפותח השרשור ניסה להסביר הינו שהחברה (AVIS) לא בדקה את סיבת הכשל וסיפקה לו רכב חליפי (למרות שהם כלל לא חייבים) בזמן שהם החליפו את המנוע (ללא שום בדיקה, התנערות וכו')

 

אני מצטער אבל אתה טועה בתגובה שלך, AVIS יצאו כאן גדולים מהחיים.

 

ולא, אין לי שום קשר לAVIS מלבד היותי לקוח מזדמן שלהם בהשכרות רכב, אגב גם שם הם נותנים שירות מעולה, הרבה מעבר לכל החברות האחרות (ויש לי נסיון עם כולן)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...

לפני כמה ימים ראיתי את ההודעה של "מבצעי רכב" על עסקת ליסינג אקספרס של אויס בנוגע למזדה 2.

עיקרי העסקה נראו סבירים ורציתי לקבל פרטים נוספים.

 

התקשרתי בבוקר שלמחרת לאויס. השארתי פרטים באתר שלהם וגם לגיל מאוויס כאן באתר.

בטלפון הבטיחו לי שיחזרו אליי "בהקדם" - שאלתי מה זה "בהקדם" וענו לי שעוד באותו יום.

במקביל גיל הבטיח לי ש"מנהל מכירות בכיר" ייצור עימי קשר.

 

לא חזרו.

 

יום למחרת - שוב טלפון לאויס. שוב הבטיחה שיחזרו. לא חזרו.

 

יום שלישי לסאגה -

טלפון בבוקר לאוויס - היא התפלאה שטרם חזרו - הפנתה אותי לנציג מכירות מסויים בסניף אחר - שם ענו לי לטלפון והבטיחו לי שיחזרו אליי תוך "כמה דקות"

 

כמה שעות לאחר מכן - שיחת טלפון נוספת - הפקידה הסבירה לי שאין מה לעשות ושהם יוכלו הם יחזרו אליי.

 

במקביל חבר פורום שעשה את העסקה נתן לי פרטי התקשרות של האיש קשר שהוא עבד מולו - המספר שקיבלתי היה או תפוס או שלא ענו.

 

גיל מאוויס עסוק מאוד כנראה - כי גם את תגובתו ל-2 הודעות פרטיות נוספות ששלחתי לא קיבלתי.

 

ומסתבר שאפשר גם אחרת -

בשיחת טלפון לאלבר קיבלתי את כל הפרטים לאחר פחות מ-2 דק' המתנה. לא צריך לחזור אליי.

ה"מבצע" שאוויס מציעה זהה בכל חברות הלסיניג.

 

באתר "מוטודיל" שאליו הפנה אותי חבר פורום אחר - ישנה עסקה עדיפה מעט על אותה מזדה 2 - העסקה ארוכה יותר (32 חודשים) כלומר באותו מחיר אתה מחזיק את הרכב עוד חודשיים ובנוסף העלות לכל ק"מ נוסף נמוכה יותר.

 

אני לא נוהג ל"רדוף" אחרי חברות מסחריות, אבל הנסיבות מחייבות אותי לבצע עסקה מהירה יחסית ולכן מחלתי על כבודי והמשכתי להתקשר ולנסות להשיג אותם ויצאתי מנקודת הנחה שאולי יש כאן טעות אנוש/הם מאוד עסוקים - לא יודע מה. אז נזכרתי בשרשור אחר שנפתח לא מזמן בו חבר פורום גם קיבל מאוויס הבטחות שהם לא יכלו לקיים בנוגע להשכרת רכב וגרם לי לשקול ברצינות את הרצון שלי לעשות חוזה כזה איתם.

אז אם שקלתם את העסקת ליסינג אקספרס של אוויס - או בכלל קשר כלשהו לאוויס. אולי כדאי שתשקלו שוב - כי אם זה השירות לפני המכירה - אוי ואבוי מה יהיה אחרי :roll:

 

:mm_nah: לאוויס

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני כבר מכין אותך ל"תגובת שקר" שאתה תקבל, משהו בסגנון הזה:

"עקב מבצע חסר תקדים (:lol:) נוצר עומס על הקווים/נותני השירות ולכן לא יכלנו להגיב בזמן".

"אתה מוזמן לקפוץ אל משה מהפלאפל ממול (קונטרה לגיל מאוויס) לקבלת פרטים נוספים".

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

Nakamichi תשלח מייל לרן והוא יחזור אליך, לדעתי השיטה הכי טובה וככה מקבלים את מלוא תשומת הלב.

VW Golf GTI PP

Peugeot 3008 Premium 1.6T

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק עכשיו התקשרו אליי.

 

אכן, על פי אותו נציג: "יש עומס רב ביותר ולכן הם לא מצליחים לחזור לכולם".

 

קיבלתי את המידע שרציתי, אם הייתי מקבל את המידע הזה לפני יומיים הייתי סוגר במקום עסקה.

 

עכשיו - הסיריון שלי נראית לי טובה מתמיד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • Create New...