Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. טוב שחזרת לבית ההורים, אתה חוסך הוצאות רציניות.

2. אם הסוזוקי לא חיונית לגמרי לעבודה או לימודים - הפטר ממנה. אתה כרגע בלי בסיס כלכלי והמכונית שותה לך 1500 ש"ח לחודש שאין לך.

3. כסכונות של 60K הם התחלה טובה, השאלה היא כמה זמן תוכל לחיות מחסכונות כאלה. אני מעריך שבמקרה הטוב שנה - וגם זאת אם אתה נשאר בבית ההורים ונפטר מהמכונית.

4. למה לא בטכניון? רק אתה יכול לענות על שאלה זו. יש כאן שני צדדים - האקדמי והכלכלי. שיהיה לך ברור - הטכניון הוא מוסד מעולה, אבל גם תנאי הקבלה לרוב המחלקות קשים וגם הלימודים עצמם תובעניים. מאידך - אם יש לך נתוני הפתיחה הדרושים - לך על הטכניון, או כל אוניברסיטה אחרת - אם אתה מעוניין בהנדסה הרי שיש מחלקות מצויינות גם בת"א וב"ש. אם אתה מעוניין בתחום אחר יהיה עליך לעשות סקר היכן ניתן ללמוד אותו ומה איכות המחלקה בכל מוסד. הוסף לשיקולים גם את נושא המחיה בריחוק מבית ההורים - שכירת חדר במעונות או דירה היא הוצאה די גדולה, וכמובן צריך לשלם הוצאות מחיה שהן יותר גבוהות, כך שאם יש בקרבת בית ההורים מוסד שבו תוכלללמוד את המקצוע המועדף עליך (וכמובן, בתנאי שתתקבל לאותו מוסד) שים אותו בעדיפות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כפי שכתבתי . אתה לא סגור על עצמך מה לעשות ואיך לנהוג.

 

לדעתי קח את הפיצויים ואת דמי ההודעה המוקדמת, בשיחה שמתנהלת כמו שכתבתי . תחתים אותו אפילו על קבלת המכתב ושוב הכל ברוגע ובתירוץ הקלאסי של למען הסדר הטוב.

 

בדרך שלך אתה שומט לך את הצעתו לפטר אותך.

 

המכתב נבנה כך שאתה מגיב להצעתו ומקבל אותה וכך יש גם סימוכין להצעתו שניתנה לך בע"פ.

 

אחרי שהם בכיסך דרוש את כל ההפרשים שלדעתך מגיעים לך. שוב ביפה ובאדיבות.

 

עם מצאת לימודים באיזור מגוריך ושהם גם קרובים למקום העבודה הזה, לך אז אל מעבידך וגמור איתו על עבודה בחצי משרה במתכונת חדשה, במשמרות כאלה שתראה אותו כמה שפחות.

 

מקסימום תוותר לו אז על תביעת ההפרשים כפשרה נחמדה ביניכם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כפי שכתבתי . אתה לא סגור על עצמך מה לעשות ואיך לנהוג.

 

לדעתי קח את הפיצויים ואת דמי ההודעה המוקדמת, בשיחה שמתנהלת כמו שכתבתי . תחתים אותו אפילו על קבלת המכתב ושוב הכל ברוגע ובתירוץ הקלאסי של למען הסדר הטוב.

 

בדרך שלך אתה שומט לך את הצעתו לפטר אותך.

 

המכתב נבנה כך שאתה מגיב להצעתו ומקבל אותה וכך יש גם סימוכין להצעתו שניתנה לך בע"פ.

 

אחרי שהם בכיסך דרוש את כל ההפרשים שלדעתך מגיעים לך. שוב ביפה ובאדיבות.

 

עם מצאת לימודים באיזור מגוריך ושהם גם קרובים למקום העבודה הזה, לך אז אל מעבידך וגמור איתו על עבודה בחצי משרה במתכונת חדשה, במשמרות כאלה שתראה אותו כמה שפחות.

 

מקסימום תוותר לו אז על תביעת ההפרשים כפשרה נחמדה ביניכם.

 

הוא יכול לומר שאני אבוא אליו למשרד שאני מטריד אותו ושאני לא אכנס. הוא כזה בן אדם.

אולי עדיף לשלוח לו את המכתב הזה בפקס או באימל?? למרות שאני מבחינתי לא מתבייש מכלום. יש לי מחר סידורים.

אבל בהמשך השבוע אני פשוט אבוא רגיל יש לי עדיין את הכרטיס עובד ומבחינתי אני בא לעבוד רגיל עד שהוא לא נותן לי מכתב.

אם הוא אמר בעל פה ביום חמישי. זה נחשב מהיום שהוא אמר ה30 יום? או מהרגע שזה כתוב על נייר?

הוא רק כתב משהו בפנקס שלו בחדר שביקשתי שיתן לי בכתב.

 

בחצי משרה יצא לי שם בקושי 3500 שקל. זו הרעת תנאים משמעותית אני לא מתכוון להסכים לזה.

רק אחרי שהוא ישלם מה שמגיע לי ואם הוא ירצה עוד חודש ואם לא יהיה לי משהו אחר אז כן.

 

זה הנוסח שאני מתכוון לתת לו שבוע הבא: ככה זה בסדר והאם להשאיר את הנ.ב?

 

לXX

בהמשך לשיחתינו מיום XX

שקלתי את שתי הצעותיך :

 

הראשונה כי תפטרני תוך תשלום פיצויים מלאים וכן כי תיתן לי חודש הודעה מוקדמת בתשלום ללא צורך כי הגעה לעבודה.

 

השניה כי החל מתאריך 1.1.2012 אעבור לעבוד במתכונת של חצי משרה במקום משרה מלאה כפי שעבדתי עד כה.

 

הריני להודיעך כי לאור הנסיבות ואי יכולתי להתפרנס בכבוד במתכונת של חצי משרה, אני מקבל את הצעתך הראשונה וכי בהתאם לנאמר על ידך , החל מיום 1.1.2012 יסתיימו יחסי עובד ומעביד בינינו.

 

אבקשך למען הסדר הטוב וכפי שמתחייב בחוק , הודעת פיטורין בכתב, שתכלול גם את נושא ההודעה המוקדמת, וכן כי כל נושא תשלום פיצויי הפיטורים וחלף ההודעה המוקדמת וכל המגיע לי יוסדר בהקדם האפשרי .

 

בכבוד רב,

XX

נ.ב יש לי גם הקלטה של אותה שיחה ודבריך שנאמרו בעל פה.

 

. הודעה מוקדמת לפיטורים ולהתפטרות:מעביד המפטר עובד או עובד המתפטר חייבים במתן הודעה מוקדמת בכתב.

אורך ההודעה המוקדמת נקבע בהתאם לוותק של העובד בעבודה.

 

א. עובד במשכורת חודשית שפוטר לאחר שעבד אצל אותו מעביד או באותו מקום עבודה שנה ויותר זכאי להודעה מוקדמת של חודש ימים. במהלך השנה הראשונה אורך ההודעה יהיה יום בעד כל אחד מששת החודשים הראשונים לעבודה ו-2 ימים לכל חודש עבודה החל מהחודש השביעי.

 

http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/9B...23338B3F48.htm

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם

לדעתי אתה צריך לנצל את "טוב ליבו" כעת , לקחת את הפיצויים ואת החודש הודעה מוקדמת בתשלום .

 

בדרך שלך להמשיך לעבוד כאילו כלום לא קרה הוא יכול להתחרט ולהשאירך במשרה מלאה. טוב לך אם זה ? לא .

 

הצעתו לחצי משרה מבחינתך כרגע לא באה בחשבון.

 

שלחתי לך בפרטי את הנוסח.

 

צלצל אליו ביום ראשון קבע איתו פגישה מסודרת מבלי להגיד לו את החלטתך ( אם ישאל תגיד שאתה עדיין שוקל ) ואז באותה פגישה תוביל אותה אתה לתוצאה שאתה מעוניין.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא. למה?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מה אני עושה?

התקשרתי לקבוע איתו פגישה כדי לומר לו שאני לא מוכן להצעה שלו ואני רוצה מכתב פיטורים.

הפקידה אמרה שהוא פנוי מחר כל היום.

אחכ לי אמרו שמחר הוא לא יכול, שרק רביעי או חמישי יקראו לי.

 

והוא אמר שמקסימום ישלחו לי את המכתב במייל. זה תקין לשלוח מכתב פיטורים במייל??

ואמרתי לו שירשום שם מבחינת קיצוצים על הפיטורים. הוא אמר שגם יכתבו המלצה.

אבל נראה לי שהוא סתם מספר סיפורים כדי לדחות אותי ולא לתת מכתב, מה עושים?

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם
.

ואל תשכח - 18,000 ש"ח זה קודם כל סכום ברוטו, ממנו יורד לא מעט מס.

 

ככל הזכור לי, ניתן לפנות בבקשה עם מכתב הפיטורין ולקבל ממוסדות האוצר השונים פטור מתשלום מיסים על כספי פיצויים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה אני עושה?

התקשרתי לקבוע איתו פגישה כדי לומר לו שאני לא מוכן להצעה שלו ואני רוצה מכתב פיטורים.

הפקידה אמרה שהוא פנוי מחר כל היום.

אחכ לי אמרו שמחר הוא לא יכול, שרק רביעי או חמישי יקראו לי.

 

והוא אמר שמקסימום ישלחו לי את המכתב במייל. זה תקין לשלוח מכתב פיטורים במייל??

ואמרתי לו שירשום שם מבחינת קיצוצים על הפיטורים. הוא אמר שגם יכתבו המלצה.

אבל נראה לי שהוא סתם מספר סיפורים כדי לדחות אותי ולא לתת מכתב, מה עושים?

 

 

כאשר אתה עושה משהו בניגוד לעצות שנותנים לך אל תתפלא שאתה מקבל תשובות כאלה.

 

ככל הזכור לי, ניתן לפנות בבקשה עם מכתב הפיטורין ולקבל ממוסדות האוצר השונים פטור מתשלום מיסים על כספי פיצויים.

 

על פיצויים לא משלמים מס עד לגובה שכר של כ 11000 ש"ח לכל שנת עבודה

ואין צורך לפנות לאוצר . המעביד מחשב זאת לבד ( ילד גדול )

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

טוב, ככה אחרי שעשיתי כמה טלפונים ותפסתי אותו. הוא שלח לי את המכתב פיטורים בקובץ PDF.

ואמר לי שאני מוזמן לקחת אותו מתי שאני רוצה מהפקידה.

 

האם הנוסח של המכתב הזה תקני ויתפוס בלשכת עבודה?

 

הנדון: "הודעה על הפסקת עבודה והודעה מוקדמת"

 

1. בהמשך להודעתי בע"פ בתאריך XX, הנני להודיעך בכתב על הפסקת עבודתך ב XX.

 

2. ניתנת לך בזה הודעה מוקדמת כדין של 30 יום.

לפנים משורת הדין, אני מאשר לך את תקופת ההודעה המוקדמת, שתהיה בתשלום. כוונתי, שתהיה משוחרר מהעבודה, תקבל שכר, ותוכל להקדיש את תקופת ההודעה המוקדמת לחיפוש ואיתר מקום עבודה חילופי.

 

3. אני מאחל לך הצלחה בכל אשר תפנה.

בברכה,

XX מנכ"ל

העתק: הנהלת חשבונות.

 

לא חסר פה משהו? למשל שיכתוב ממתי התחלתי לעבוד? ולגבי התשלומים שמגיעים לי בנוסף?

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם

ליגה לאומית ! הרווחת ;-)

אם יהיו בעיות בהמשך, המכתב הזה מספיק טוב בשביל לסגור קצוות ולקבל מה שאתה צריך לקבל ע"פ חוק.

 

בהצלחה !!!

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

סעיף אחד מאוד חשוב חסר במכתב הזה: אתה צריך לעבור שימוע לפני פיטורין, בשימוע אמורים להציג בפניך את מהות הבעיה שבעקבותה זומנת לשיחה. בשימוע יש לך זכות להביא ולהסביר את הצד שלך ואפילו להביא נציג מהסתדרות או עו״ד. רש לאחר שימוע מנהל שלך אמור להחליט האם הוא מפטר אותך או לא.

בנוסף במכתב אמורים להיות תאריכים של התחלה וסוף עבודתך בחברה.

בהצלחה !

Zoom-Zoom...

פורסם

בלי מכתב פיטורים הוא גם לא יקבל אבטלה.

אין דבר כזה לא נותן מכתב פיטורים, שב לו על הראש ואם הוא עדיין מתעקש אתה יכול (וחייב!!) לתבוע אותו!

פורסם

ראיתי שרשמת שיש לך רקע ברשתות, אם תרצה תעביר לי את קורות החיים שלך ואני אדאג להעביר לבוס שלי - בחור אשכנזי ונחמד :)

בעקרון הדרישה היא תעודה של מנהל רשת לפחות, אבל אני יבדוק בשבילך.

אגב, העבודה בחולון, אם זה רלוונטי, צור קשר בה''פ

בוסים בני *ונות יש בכל מקום, פשוט צריך לדעת איך לזהות אותם ולהתרחק מהם כמו מאש.

 

בהצלחה בכל אשר תפנה :-P

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

מזל טוב!!!

 

עם המכתב אתה יכול ללכת ללשכת התעסוקה.

 

את תקופת האבטלה יתחליו למנות רק מתום החודש של ההודעה המוקדמת שעליה אתה מקבל תשלום מהמעביד, לכן אין לך מה למהר.

 

אחרי שתקבל את החודש משכורת + את החודשיים פיצויי פיטורין + את כל מה שהוא ייתן לך מיוזמתו , תוכל לבקש את כל ההפרשים שלדעתך הורדו ממך שלא כדין או לא שולמו לך.

 

כנראה שעלית לו על העצבים בסוף. :-o

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...